Blog

Nowości ze świata e-marketingu

UWAGA!!! Ważna informacja

UWAGA!!! Ważna informacja

Otrzymaliśmy informację, że ktoś podszywa się pod naszą firmę i wysyła faktury za pośrednictwem kuriera DPD, któremu trzeba będzie zapłacić…
Kształtuj odczucia i wrażenia klientów – znaczenie CX w budowaniu świadomości marki

Kształtuj odczucia i wrażenia klientów – znaczenie CX w budowaniu świadomości marki

Customer Experience to zagadnienie pomijane przez wielu przedsiębiorców, jednak konkurencja na rynku oraz fakt, iż oferta produktowa w tak wielu…
Nowy rok, nowe social media — jak będą się kształtować tendencje marketingowe

Nowy rok, nowe social media — jak będą się kształtować tendencje marketingowe

Media społecznościowe to obszar, który dynamicznie się zmienia. Wprowadzane modyfikacje pomagają użytkownikom nie tylko w łatwiejszy sposób wchodzić w interakcję,…
Czynniki rankingowe Google – o czym musisz pamiętać by Twoja strona była uznawana za wartościową

Czynniki rankingowe Google – o czym musisz pamiętać by Twoja strona była uznawana za wartościową

Co ma wpływ na pozycję strony w Google? To pytanie zadaje sobie każdy właściciel serwisu internetowego. Czynników, które o tym…
Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu

Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu

Marketing afiliacyjny to bardzo atrakcyjna opcja, która pozwoli Ci zwiększyć zyski generowane przez Twój sklep internetowy. Jest to jednak szansa,…
Znaczenie współczynnika konwersji w e-commerce – co powinieneś wiedzieć

Znaczenie współczynnika konwersji w e-commerce – co powinieneś wiedzieć

Współczynnik konwersji to jeden z najważniejszych parametrów – jeśli prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś wiedzieć, z czym wiąże się to…