Blog
Nowości ze świata e-marketingu
SearchGPT – nowy poważny gracz na rynku?
OpenAI, firma odpowiedzialna za wypuszczenia na rynek ChatGPT, ujawniła niedawno swój najnowszy projekt – SearchGPT. To bezpośrednia konkurencja dla wyszukiwarek…
Crawl budget – czym jest i jak go optymalizować?
Liczba stron dostępnych w Internecie stale rośnie. Pojawiają się zupełnie nowe witryny, ale rozbudowywane są również te już wcześniej istniejące….
Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym?
Porzucone koszyki to jedno z największych wyzwań, z jakimi muszą mierzyć się właściciele sklepów internetowych. Wpływają one negatywnie na wynik…
Dwell time – czym jest i jak wpływa na SEO?
Google stosuje różnego rodzaju czynniki rankingowe, które określają pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Na zajmowanie wysokiego miejsca danej witryny…
Czy Perplexity AI może zagrozić wyszukiwarce Google?
Perplexity AI to innowacyjna technologia, która zdobywa coraz większą popularność jako alternatywa dla tradycyjnych narzędzi wyszukiwania, takich jak Google. Oparte…
Zakupy na miarę, czyli niesamowite możliwości Google Shopping Graph
Łatwość w znalezieniu określonego towaru w internecie jest na tyle obecnie duża, że wiele osób korzysta wyłącznie z dobrodziejstw wyszukiwarki….