Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Adaptacja do nowej rzeczywistości – wyszukiwanie fraz w dobie epidemii koronawirusa

Adaptacja do nowej rzeczywistości – wyszukiwanie fraz w dobie epidemii koronawirusa

Mówi się, że sukces odnoszą ci, którzy wyrobili w sobie zdolność adaptacji do nowych warunków, niezależnie od własnych kompetencji i…
Google mówi STOP teoriom spiskowym

Google mówi STOP teoriom spiskowym

Teorie spiskowe to żadna nowość, zwłaszcza w przestrzeni internetowej, od wybuchu pandemii pojawiło się jednak wiele pomysłów na to, skąd…
Wieczna świeżość w Google News – jak połączyć tzw. evergreen content z obecnością w Google News?

Wieczna świeżość w Google News – jak połączyć tzw. evergreen content z obecnością w Google News?

Dołączenie go usługi Google News to cel wielu portali informacyjnych, którym zależy na zwiększeniu swoich zasięgów. Mówimy tutaj o stronach…
Licznik konwersji Google Analytics a Facebook Ads – skąd różnice?

Licznik konwersji Google Analytics a Facebook Ads – skąd różnice?

Nie jest żadną tajemnicą, że gdy przeglądamy raporty z Facebook Ads i Google Analytics możemy zauważyć różnice i to znaczne,…
Czerwcowa aktualizacja – co się podziało?

Czerwcowa aktualizacja – co się podziało?

Comiesięczne aktualizacje algorytmów Google nie są dla nikogo tajemnicą. I choć zwykle są to małe zmiany niemające aż tak widocznego…
Nowi, starzy my – zmieniamy się dla Was

Nowi, starzy my – zmieniamy się dla Was

Rozwój to od zawsze nasza siła napędowa – śledzimy bieżące trendy w e-marketingu, uczestniczymy w szkoleniach, dostosowujemy ofertę do potrzeb…