O nas

Pikseo to wieloletnie doświadczenie oraz nowoczesne i skuteczne rozwiązania w obszarze Pozycjonowania, Google Ads i FB Ads.

Liczby mówią same za siebie: na rynku e-marketingu działamy od ponad 10 lat, 92% pozycjonowanych przez nas fraz znajduje się w TOP5 wyszukiwarki Google, zatrudniamy 120 specjalistów. Możemy pochwalić się statusem Premier Google Partner, udziałem oraz wyróżnieniem w programie Google Partner Rising Stars.

Każdy klient jest dla nas ważny. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, ponieważ doskonale wiemy, że tylko dopasowana do specyfiki danej branży strategia może przynieść sukces i przewagę biznesową. Zachęcamy do kontaktu. Sprawdź, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Kontakt

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Infolinia: 52 307 70 22

Biuro obsługi klienta Ads: 533 115 365

email: bok@pikseo.pl
facebook: www.fb.me/pikseo

Pikseo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Blog

Nadchodzi BERT – zmienią się zasady gry?

Nadchodzi BERT – zmienią się zasady gry?

Każdy, kto zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że Google lubi raz na kilka miesięcy wprowadzić aktualizację algorytmu. Najczęściej objawia ...
Reklama online – nieograniczone możliwości

Reklama online – nieograniczone możliwości

Marketing internetowy — o jego skuteczności i przewadze nad tradycyjnymi formami reklamy słyszał już chyba każdy i bynajmniej nie są to bezpodstawne stwierdzenia — skuteczność działań w ...
Marketingowa siła wideo, czyli TrueView w kampanii produktowej

Marketingowa siła wideo, czyli TrueView w kampanii produktowej

W internecie możemy dzisiaj trafić na zasadniczo trzy rodzaje nośników informacyjnych dostosowanych również do przekazywania komunikatów promocyjnych. Mowa tutaj o tekście pisanym, grafikach ...
Facebook – portal nie tylko społecznościowy

Facebook – portal nie tylko społecznościowy

Social media zrewolucjonizowały funkcjonowanie w internecie – zarówno w wymiarze społecznym, jak i marketingowym. Z samego Facebooka w Polsce korzysta niemalże 16 milionów osób, zaraz za nim ...
Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Całkiem niedawno na profilu Google SearchLiaison na Twitterze mogliśmy przeczytać informacje o nowej, czerwcowej aktualizacji algorytmu działania wyszukiwarki. Nikogo to oczywiście nie ...
Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Nikogo zapewne nie zaskoczy fakt, że blisko 90% polskich internautów korzysta codziennie z Facebooka. Jest to wartość, z którą trzeba się liczyć, zwłaszcza powinny mieć to na uwadze osoby, ...
Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Wykorzystanie social mediów w działaniach marketingowych obecnie nikogo nie dziwi, co więcej można powiedzieć, że jest to must have. Nie ma Cię na FB, więc nie istniejesz — stwierdzenie to ...
Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

O tym, że Content is King obecnie nie trzeba nikogo przekonywać. Wartościowa treść od czasów wejścia algorytmu Panda jest jednym z ważniejszych czynników rankingowych. W związku, z czym ...
YouTube for action – reklama, która pomoże zwiększyć konwersje

YouTube for action – reklama, która pomoże zwiększyć konwersje

Google Ads to ogrom możliwości – zarówno jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów, jak i budowanie wizerunku marki czy zwiększanie ruchu na stronie. I choć najbardziej popularne są ...
Twój przyjaciel chatbot – wykorzystanie chatbotów w e-commerce

Twój przyjaciel chatbot – wykorzystanie chatbotów w e-commerce

Z chatbotów korzysta się coraz chętniej – o ich zaletach rozprawiają zarówno marketerzy, programiści, jak i lingwiści, sami klienci mają też wiele do powiedzenia na temat tego ...
Internet rzeczy – nowe wyzwanie dla SEO

Internet rzeczy – nowe wyzwanie dla SEO

Internet rzeczy to temat dość burzliwy – jedni w nim dopatrują się szansy na rozwój, inni dostrzegają zagrożenie w postaci coraz to większej cyfryzacji życia. Fakt jednak jest taki, że ...
Florida 2 – wraz z nadejściem wiosny nadeszła aktualizacja algorytmu Google

Florida 2 – wraz z nadejściem wiosny nadeszła aktualizacja algorytmu Google

Od pewnego czasu zauważalne są zawirowania pozycji w wynikach wyszukiwania Google – spadki i wzrosty odnotowują niemal wszystkie witryny. Odpowiedzialność za to ponosi update algorytmu Google. ...
Jak dobrze żyć z Googlebotem?

Jak dobrze żyć z Googlebotem?

Przygotowanie strony pod wymagania robota wyszukiwarki to klucz do sukcesu w pozycjonowaniu. Każda wyszukiwarka posiada własnego robota – inaczej mówiąc, automatyczny program, który zajmuje ...
UWAGA!!! Ważna informacja

UWAGA!!! Ważna informacja

Otrzymaliśmy informację, że ktoś podszywa się pod naszą firmę i wysyła faktury za pośrednictwem kuriera DPD, któremu trzeba będzie zapłacić przy odbiorze za usługę pozycjonowania. ...
Kształtuj odczucia i wrażenia klientów – znaczenie CX w budowaniu świadomości marki

Kształtuj odczucia i wrażenia klientów – znaczenie CX w budowaniu świadomości marki

Customer Experience to zagadnienie pomijane przez wielu przedsiębiorców, jednak konkurencja na rynku oraz fakt, iż oferta produktowa w tak wielu przypadkach jest do siebie podobna, sprawia, że ...
Nowy rok, nowe social media — jak będą się kształtować tendencje marketingowe

Nowy rok, nowe social media — jak będą się kształtować tendencje marketingowe

Media społecznościowe to obszar, który dynamicznie się zmienia. Wprowadzane modyfikacje pomagają użytkownikom nie tylko w łatwiejszy sposób wchodzić w interakcję, ale dają także ...
Czynniki rankingowe Google – o czym musisz pamiętać by Twoja strona była uznawana za wartościową

Czynniki rankingowe Google – o czym musisz pamiętać by Twoja strona była uznawana za wartościową

Co ma wpływ na pozycję strony w Google? To pytanie zadaje sobie każdy właściciel serwisu internetowego. Czynników, które o tym decydują, jest wiele, jednocześnie należy zaznaczyć, że ...
Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu

Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu

Marketing afiliacyjny to bardzo atrakcyjna opcja, która pozwoli Ci zwiększyć zyski generowane przez Twój sklep internetowy. Jest to jednak szansa, którą bardzo łatwo zaprzepaścić. Dlatego, ...
Znaczenie współczynnika konwersji w e-commerce – co powinieneś wiedzieć

Znaczenie współczynnika konwersji w e-commerce – co powinieneś wiedzieć

Współczynnik konwersji to jeden z najważniejszych parametrów – jeśli prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś wiedzieć, z czym wiąże się to pojęcie i przede wszystkim, jak odpowiednio ...
Reklama PPC – czy to rozwiązanie dla Ciebie?

Reklama PPC – czy to rozwiązanie dla Ciebie?

Promowanie własnej firmy to w obecnych czasach konieczność i każdy musi zainteresować się tym tematem. Kiedy jednak wchodzimy w świat marketingu internetowego, prędzej czy później spotykamy ...
W jaki sposób zachęcić klientów do kontaktu na stronie?

W jaki sposób zachęcić klientów do kontaktu na stronie?

Posiadanie strony internetowej obecnie stanowi niemal obowiązek. Jest to podstawowa forma prezentacji w internecie. Odpowiednio przygotowana może stanowić także efektywny kanał marketingowy. Tu ...
Czym jest link building i jaką odgrywa rolę?

Czym jest link building i jaką odgrywa rolę?

Pojęcie link buildingu jest ściśle związane z pozycjonowaniem. Co ono jednak w praktyce oznacza,  w jaki sposób wpływa na SEO? I, co najważniejsze, skoro odgrywa tak istotną rolę, to gdzie ...
Jesteśmy gotowi na RODO!

Jesteśmy gotowi na RODO!

Drogi Użytkowniku, W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w ...
UX a optymalizacja SEO strony internetowej – co musisz wiedzieć

UX a optymalizacja SEO strony internetowej – co musisz wiedzieć

Ruch organiczny, czyli ruch z wyszukiwarek, jest jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania potencjalnych klientów dla strony internetowej. Odpowiednia optymalizacja strony przyczynia się do ...
Skuteczne blogowanie – jak pozyskać klientów z bloga?

Skuteczne blogowanie – jak pozyskać klientów z bloga?

Internet daje wiele możliwości pozyskiwania klientów, jedną z takich opcji jest blogowanie, czyli regularne tworzenie treści powiązanych ze specyfiką firmy i branżą. Jak zatem tworzyć ...
Google walczy o bezpieczeństwo w przeglądarce – Chrome 68 będzie uznawał strony bez certyfikatu za niebezpieczne

Google walczy o bezpieczeństwo w przeglądarce – Chrome 68 będzie uznawał strony bez certyfikatu za niebezpieczne

Od lipca 2018 roku przeglądarka Chrome 68 będzie oznaczać strony niezabezpieczone protokołem SSL jako niebezpieczne. Użytkownicy będą widzieli w pasku adresu informacje o niezabezpieczonych ...
Jak wykorzystać potencjał Call To Action?

Jak wykorzystać potencjał Call To Action?

Istnieją różne sposoby na pokierowanie użytkownikiem. Badania pokazują, że inaczej czytamy książki, a inaczej artykuły na stronach internetowych. Te drugie większość osób wyłącznie ...
11 elementów, na które warto zwrócić uwagę przed wysyłką e-maili

11 elementów, na które warto zwrócić uwagę przed wysyłką e-maili

E-mail marketing może okazać się skutecznym sposobem na zwiększenie firmowej sprzedaży. Aby jednak tak było, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów, które wspólnie decydują o ...
Facebook chce, abyśmy zaglądali do znajomych

Facebook chce, abyśmy zaglądali do znajomych

Drużyna Marka Zuckerberga nie próżnuje. Użytkownicy Facebooka praktycznie non stop obserwują mniejsze bądź większe zmiany w funkcjonowaniu ulubionego portalu społecznościowego. Tym razem ...
Influencer – Twoje marketingowe wsparcie

Influencer – Twoje marketingowe wsparcie

Współczesny marketing przybiera bardzo różnorodne i niekoniecznie oczywiste formy. Mediów, w których może pojawić się Twój przekaz, jest znacznie więcej niż kiedyś i różnią się one ...
UWAGA!!! Ważna informacja

UWAGA!!! Ważna informacja

Otrzymaliśmy informację, że ktoś podszywa się pod naszą firmę i proponuje wysyłkę dokumentów za pobraniem, za określoną kwotę. Bądź ostrożny w takich przypadkach! My nigdy nie ...
Jak dobrać grafiki do posta na Facebooku?

Jak dobrać grafiki do posta na Facebooku?

Tworząc posty na Facebooku, chcesz, aby dotarły do jak największej liczby odbiorców. Często zdarza się jednak, że mimo starań Twoje wpisy znikają w chmarze innych treści. W takiej sytuacji ...
Jak personalizować reklamę?

Jak personalizować reklamę?

Jednym z obecnie obowiązujących trendów jest personalizowanie przekazów w taki sposób, aby odbiorca czuł się wyjątkowy, kiedy je zobaczy. Sposobów na to jest wiele. My przedstawiamy Ci te ...
Pikseo o trendach w Google

Pikseo o trendach w Google

W piątek 17 listopada 2017 uczestniczyliśmy w bydgoskiej konferencji Biznes Trendy 2017. Prelegentami podczas tego wydarzenia byli praktycy, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz ...
20 pomysłów na skuteczny lead magnet

20 pomysłów na skuteczny lead magnet

Aby Twój formularz do zbierania leadów był skuteczny, pomyśl o swoich obecnych klientach. Co mogłoby ich zainteresować? Być może często pytają o konsultacje, materiały wideo z informacjami ...
5 błędów w e-marketingu, które popełniasz

5 błędów w e-marketingu, które popełniasz

Jesteś właścicielem firmy z sektora MŚP. Masz swoją stronę internetową, ale z jakiegoś względu nie cieszy się ona specjalnym zainteresowaniem. Chciałbyś przyciągać większą ilość ...
Yoast SEO – narzędzie do optymalizacji witryny

Yoast SEO – narzędzie do optymalizacji witryny

Jeśli Twoja strona działa w oparciu o system WordPress, możesz znacznie usprawnić jej optymalizację. Wtyczka Yoast SEO jest dostępna dla każdego użytkownika tego CMS-a. Umożliwia ...
Google Alerts, czyli darmowe informacje z branży

Google Alerts, czyli darmowe informacje z branży

Stała obserwacja działań konkurencji oraz nowinek z branży może dostarczyć wielu przydatnych informacji. Każdy przedsiębiorca dobrze wie, że w biznesie lepiej nie pozostawać w tyle. Wiadomo ...
Nietypowy pomysł na darmową promocję firmy

Nietypowy pomysł na darmową promocję firmy

Memy to takie chwytliwe (nieraz zabawne, a innym razem kąśliwe) komentarze rzeczywistości. Chociaż najczęściej wcale nie służą do reklamowania firm, marek czy produktów, można wykorzystać ...
Duplikaty – rodzaje i wpływ na pozycje

Duplikaty – rodzaje i wpływ na pozycje

Powtarzająca się treść nie jest mile widziana ani przez użytkowników Internetu, ani przez Google. Dlaczego więc duplikaty wciąż są zjawiskiem powszechnym? Być może większa świadomość ...
Facebook łączy narzędzia reklamowe w jedno

Facebook łączy narzędzia reklamowe w jedno

Pod koniec tego tygodnia pierwsi reklamodawcy zobaczą w swoich panelach zmiany, które Facebook planował wprowadzić już od dawna. Od tej pory będzie można korzystać wyłącznie z jednego ...
Nadchodzą zmiany ustawień rotacji w AdWords

Nadchodzą zmiany ustawień rotacji w AdWords

W tym miesiącu zostaną zmodyfikowane opcje rotacji reklam w kampaniach AdWords. Nowe ustawienia wpłyną na sposób optymalizacji wyświetlanych wariantów reklam oraz testowanie ich efektywności. ...
Rodzaje fraz kluczowych

Rodzaje fraz kluczowych

Nie wszystkie słowa kluczowe służą do wywołania natychmiastowej konwersji w postaci sprzedaży. Żeby zapewnić sobie dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, firma musi opracować własną ...
Pikseo z oznaczeniem Premier Google Partner

Pikseo z oznaczeniem Premier Google Partner

Premier Google Partner to oznaczenie, które otrzymują najlepsze agencje należące do programu Google Partners. W ten sposób dodatkowo wyróżniani są ci, którzy osiągają najlepsze wyniki w ...
Czym jest certyfikat SSL i dlaczego powinieneś go wdrożyć?

Czym jest certyfikat SSL i dlaczego powinieneś go wdrożyć?

Od października Google wprowadza w swojej przeglądarce specjalny komunikat, który będzie ostrzegał użytkowników o braku zabezpieczenia witryny. Jeśli na swojej stronie internetowej posiadasz ...
5 powodów, dla których warto działać w mediach społecznościowych

5 powodów, dla których warto działać w mediach społecznościowych

Wiele firm ogranicza swoją obecność w social media do założenia profilu na Facebooku. Są też i takie, których próżno szukać na jakimkolwiek portalu społecznościowym. Jak to mówią: nie ...
Co musisz wiedzieć, szukając agencji SEO?

Co musisz wiedzieć, szukając agencji SEO?

Jeśli nie posiadasz wiedzy na temat SEO, powinieneś zapoznać się z tym artykułem. Dzięki temu być może unikniesz błędów i uchronisz się przed agencjami, obiecującymi rezultaty, co do ...
5 rzeczy, które powinieneś zrobić na swojej stronie internetowej

5 rzeczy, które powinieneś zrobić na swojej stronie internetowej

Jeśli chcesz, aby strona Twojej firmy była chętniej odwiedzana i generowała zyski, musisz zadbać o jej widoczność w wyszukiwarce. Zanim podejmiesz współpracę z agencją SEO czy zapłacisz ...
Po co firmie copywriter?

Po co firmie copywriter?

Obecnie swoją stronę internetową ma niemal każde nowe przedsiębiorstwo. Właściciele firm wiedzą, że spora część klientów dowie się o ich działalności właśnie za pośrednictwem ...
Nowe osiągnięcia Pikseo w programie Google Partners

Nowe osiągnięcia Pikseo w programie Google Partners

To, co wyróżnia Pikseo na tle innych agencji, to m.in. ciągłe doskonalenie w poszczególnych obszarach naszej działalności. Wyznajemy zasadę, że ten, kto stoi w miejscu, w istocie się cofa. ...
3 kanały promocji w social mediach poza Facebookiem

3 kanały promocji w social mediach poza Facebookiem

Media społecznościowe służą dziś nie tylko do celów prywatnych, ale stanowią również skuteczne kanały promocji. Użytkownicy skupieni wokół poszczególnych serwisów społecznościowych ...
Zalety stosowania Google Analytics

Zalety stosowania Google Analytics

Google Analytics to jedno z ważniejszych narzędzi dla właścicieli stron internetowych. Pozwala ono monitorować aktualny ruch użytkowników w witrynie, a przez to na bieżąco dostosowywać ...
Gdzie znaleźć zdjęcia do użytku komercyjnego?

Gdzie znaleźć zdjęcia do użytku komercyjnego?

Nie każdy, kto publikuje w Internecie, może się pochwalić bogatą bazą zdjęć. By zaś przyciągnąć uwagę użytkowników, a także ułatwić im lekturę artykułów, niezbędne są ...
Pikseo wschodzącą gwiazdą wśród partnerów Google

Pikseo wschodzącą gwiazdą wśród partnerów Google

Udział w programie Google Partners Rising Stars to prestiżowe wyróżnienie dla stałych partnerów Google. Co roku uczestniczy w nim jedynie około trzydziestu najlepszych agencji interaktywnych, ...
Project Owl – wyższa jakość wyników wyszukiwania

Project Owl – wyższa jakość wyników wyszukiwania

Wyszukiwarka wprowadziła niedawno nowe rozwiązania określone mianem „Project Owl”. Sowa ma pomagać w oddzielaniu wartościowych informacji w Google od tych nieprawdziwych i ...
Dlaczego warto reklamować małe firmy lokalnie?

Dlaczego warto reklamować małe firmy lokalnie?

Działania reklamowe, mające na celu wypromowanie małej, regionalnej firmy, powinny różnić się od tych, które podejmują duże przedsiębiorstwa, kierujące swoją ofertę do klientów z ...

Google AdWords a działania SEO

Chcąc zwiększyć ilość wejść na stronę, warto korzystać z różnych rozwiązań. Zarówno marketing oparty na SEO, jak i ten skupiający się na kampaniach Google AdWords, ma swoje zalety. ...

Zmiana formy prawnej

Szanowni Państwo, niniejszym informujemy, że spółka pod firmą: Pikseo Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przekształciła się w trybie art. 551 i n. ustawy z dnia 15 września ...

Nowy pomysł Google na mobilne wyszukiwanie

Google nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne zmiany. Tym razem sprawa dotyczy użytkowników urządzeń mobilnych. Specjalnie dla nich najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka wprowadzi wkrótce ...

Nastała era Pingwina 4.0

To już pewne i potwierdzone przez Google: 23 września 2016 roku została wprowadzona aktualizacja Pingwina. Wraz z nową wersja algorytmu pojawia się wiele zmian, które będą miały bardzo ...

Google AdWords – najnowsze zmiany

Wrzesień oznacza zazwyczaj koniec wakacji i konieczność zabrania się do wytężonej pracy. Wygląda na to, że letnie leniuchowanie skończyło się także dla Google, które na wrzesień ...

Jak pokonać konkurencję na YouTube?

Każdego dnia pojawia się ponad 100 godzin nowych filmów na YouTube. To oznacza, że panuje tam ogromna konkurencja. Możesz jednak skutecznie wypromować Twoje wideo, pamiętając o kilku ważnych ...

Analizowanie linków przychodzących – czy warto?

Dziś nieco prowokująco pytamy, czy warto analizować linki przychodzące. Dla każdego, kto chociaż trochę interesuje się zagadnieniami SEO, odpowiedź jest oczywista: tak, warto. Ale dlaczego? ...

Jak pozycjonować blog?

Blogi stały się już dawno ważnym obszarem komunikacji marek z odbiorcami, pozwalają budować pozycję eksperta i umożliwiają nawiązywanie silnych relacji z klientami. Jednak żeby blog miał ...

Pikseo w Rising Stars Google Partners

Niezwykle miło nam poinformować, że Pikseo zostało zaproszone do elitarnego grona Rising Stars Google Partners. Doceniono nas za dotychczasową działalność, a także zauważono duży ...

Nowa strona internetowa – przygotowania do indeksacji serwisu

Założyłeś nową stronę internetową i chciałbyś zarabiać na niej duże pieniądze? Wspaniale! Jednak zanim zaczniesz prowadzić internetowy biznes, musisz koniecznie jak najwyżej ...

Świadome kupowanie domeny, czyli śledztwo SEO-dedektywa

Ten nieco żartobliwy tytuł oddaje prawdę znaną nie tylko wśród najlepszych pozycjonerów: zakup domeny, bez sprawdzania jej historii, jest jak jazda samochodem z zabrudzoną przednią szybą ...

Cztery kroki w pozycjonowaniu sklepu internetowego

Pomysł na sklep internetowy i jego uruchomienie to zaledwie początek w biznesie, prowadzonym w kanale online. Konieczne jest jeszcze odpowiednie wypozycjonowanie sklepu, by zyskać przewagę ...

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, życzy zespół Pikseo.pl

Nowe rozwiązania w Google AdWords

1 marca Google poinformowała, że za kilka tygodni udostępni funkcję tworzenia roboczych wersji kampanii oraz dokonywania eksperymentów w sieci reklamowej AdWords. Wszystko po to, by lepiej ...

Pikseo Certyfikowanym Partnerem Google

Miło nam poinformować, że zostaliśmy oficjalnym Partnerem Google. To oznacza, że największa firma na świecie, związana z branżą internetową, doceniła nasze umiejętności i dotychczasowe ...

Jak przeprowadzić audyt SEO strony internetowej? Cz. 2

Dziś druga część naszego poradnika, dotyczącego audytu SEO. Przypomnijmy, że to niezbędne działanie do wykonania skutecznej optymalizacji serwisu. W poprzedniej części pisaliśmy o tak ...

Jak przeprowadzić audyt SEO strony internetowej? Cz. 1

Optymalizacja serwisu internetowego to jedno z podstawowych działań, jakie należy wykonać, wdrażając działania SEO. Jednak żeby w ogóle myśleć o skutecznej optymalizacji, należy najpierw ...

Pozyskiwanie linków w praktyce

Zdobywanie linków to jeden z ważniejszych elementów pozycjonowania i chociaż współczesne SEO nie jest już takie, jak jeszcze kilka lat temu, link building nie stracił wcale na znaczeniu. ...

SEO w 2016 roku – na co zwrócić uwagę?

Niedawno robiliśmy podsumowanie roku 2015 na naszym blogu, a teraz przyszedł czas, żeby spojrzeć w przyszłość. Jakie trendy SEO mogą dominować w 2016 roku? W 2015 roku wiele się działo w ...

Rok 2015 – podsumowanie

Kolejny rok mamy już za sobą, a początek nowego to doskonała okazja, żeby podsumować i przypomnieć to, co działo się w 2015. Oto nasz subiektywny przegląd. Rok 2015 nie pozwolił się ...

AdWords, a promocja aplikacji mobilnych

Stworzyliście świetną aplikację mobilną, ale nie wiecie, jak pokonać konkurencję i przebić się z waszym produktem do użytkowników? Warto wykorzystać Google AdWords do promocji. Jak ...

Promuj firmę w internecie!

Obecność firmy w Internecie nie jest już kaprysem czy ekstrawagancją, ale jest, po prostu, koniecznością. Jednak samo założenie strony internetowej nie wystarczy. Trzeba odpowiednio ...

Jak Google ocenia mobilne strony?

Google ocenia strony w swoim rankingu nie tylko z wykorzystaniem odpowiedniego algorytmu, ale także wspomaga się działaniami tzw. raterów – specjalnie do tego zatrudnionych pracowników. W 2012 ...

AdWords a Call To Action

Skuteczność kampanii AdWords zależy od wielu różnych czynników, także od jakości przygotowanej kreacji z przekazem marketingowym. Jednym z jego najważniejszych elementów jest Call To ...

Nowy eksperyment Google z aplikacjami mobilnymi

18 listopada br. Google ogłosiło, że rozpoczyna indeksowanie aplikacji mobilnych, które nie posiadają jednocześnie swoich stron internetowych. Czy to oznacza, że nie trzeba będzie już ...

Długi ogon SEO

Long tail, czyli długi ogon to strategia znana od dawna w pozycjonowaniu. Nie warto jednak o nim zapominać, bo ciągle jest skuteczne. Internauci często wpisują długie frazy w wyszukiwarce i ...

Social media, a SEO

Popularność mediów społecznościowych ciągle nie maleje. Prawie każdy internauta ma konto przynajmniej w jednym portalu social media. Czy obecność w takich miejscach może wpływać ...

Zadbaj o wysoką pozycję w wynikach mobilnych!

Urządzenia mobilne coraz częściej służą do przeglądania stron www, a Google coraz intensywniej premiuje serwisy przystosowane do mobile. To oznacza, że warto zadbać również o wysoka ...

Szybkość ładowania strony, a pozycjonowanie

Strona, która ładuje się wolno to nie tylko problem dla użytkownika, ale przede wszystkim kłopot dla właściciela serwisu. Może to wpływać na obniżenie pozycji w wynikach wyszukiwania ...

Czy warto używać rozszerzeń w AdWords?

AdWords udostępnia różne rozwiązania, które mogą poprawić skuteczność twojej kampanii. Rozszerzenia reklam są jedną z możliwości. Sprawdź, czy warto ich używać. Google AdWords oferuje ...

Współczynnik CTR w AdWords

Czym jest współczynnik CTR i jak można go poprawić, by kampania AdWords była bardziej efektywna? Podpowiadamy kilka rozwiązań i wskazujemy, na co kłaść nacisk w reklamie. Nie jest sztuką ...

Opisy produktów jako istotny element e-commerce

Właściwe przygotowanie opisów produktów w sklepie internetowym to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży, ale również element wspomagający pozycjonowanie serwisu. Nie warto o tym ...

Efektywność AdWords w 5 krokach

Działasz na bardzo konkurencyjnym rynku i nawet AdWords nie pomaga Ci zwiększyć sprzedaży? Sprawdź, co możesz zrobić, by poprawić efektywność reklamy w Google. Oto naszych 5 wskazówek, ...

Przygotowanie serwisu pod content marketing

Content marketing stał się częścią także polskiego Internetu. Inni już zarabiają na marketingu treści? Ty również możesz. Podpowiadamy, jak przygotować i zoptymalizować własny serwis, ...

Optymalizacja kampanii AdWords

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie sprzedaży swoich produktów lub usług w Internecie? Pomyślałeś, zapewne, o wykorzystaniu do tego Google AdWords. Pamiętaj jednak, że bez ...

Alphabet wchłania Google

Google Inc. znane była do tej pory z tego, że chętnie przejmowało inne firmy, aż nagle samo stało się podmiotem zależnym od innej korporacji. Nie chodzi tu jednak o przejęcie, a o ...

Jak wspierać wartościowy content w SEO?

Nowoczesne pozycjonowanie to nie sztuczki, które mają przechytrzyć Google i konkurencję, to nie działania skupione głównie na robotach indeksujących. SEO A.D. 2015 koncentruje się, przede ...

Aktualizacja algorytmu Panda – 4.2 już na wolności!

Google przyzwyczaiło nas już do nieustannego aktualizowania swoich algorytmów, co zawsze wywołuje duże emocje w środowisku zajmującym się problematyką SEO. Tym razem 18 lipca wypuszczony ...

Landing page w kampanii AdWords

W AdWords bardzo ważne są nie tylko odpowiednio przygotowane reklamy, ale także strony docelowe. To właśnie m. in. kombinacja tych dwóch czynników może mieć bardzo duży wpływ na ...

Content Marketing a SEO

Celem Content Marketingu może być m. in. wzmocnienie wizerunku marki w Internecie, budowanie pozycji eksperta, nawiązanie silnych relacji z klientami. Jednak nie można zapominać, że w takich ...

Google wprowadza zmiany w AdWords

Jak powiada znany slogan, reklama dźwignią handlu, jednak w Internecie umieszczanie jej tak, by generowała przypadkowe kliknięcia, doprowadza tylko do irytacji wielu użytkowników sieci. Google ...

Pozycjonowanie jako część strategii firmy

Posiadanie planu lub dokładnej strategii działania jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej firmy, która chce umocnić swoją obecność na rynku i myśleć o rozwoju. W Internecie ...

Generowanie ruchu

Bez względu na to, w jakim celu uruchamiana jest strona internetowa, jej właściciel zawsze liczy na duży ruch. Zarówno strony hobbystyczne, jak i komercyjne nastawiają się na zdobywanie jak ...

Kampanie AdWords, a wykluczenia

Prowadzenie skutecznej kampanii AdWords polega również na nieustannym monitorowaniu wyników i na poprawianiu ich efektywności poprzez optymalizację parametrów tej kampanii. Czasami dobre ...

Google Analytics – podstawowe informacje

W skutecznym realizowaniu biznesowych celów strony internetowej niezwykle przydatne są statystyki. Do ich zdobycia najczęściej używane jest Google Analytics. Jednak żeby mierzyć dokładnie ...

Pozycjonowanie wideo

Jak wynika z raportu firmy badawczej IRCenter, 92% polskich internatów bardzo chętnie przegląda treści wideo w sieci, a szczególnie w serwisie Youtube. Korzystanie z Facebooka, na przykład, ...

Reklamy tekstowe AdWords – jak poprawić ich skuteczność?

Kampania AdWords może być skutecznym sposobem na pozyskanie ruchu i zdobycie leadów. Warto jednak dołożyć starań, żeby jej wynik był jak najlepszy, dzięki odpowiednio przygotowanej ...

Czego unikać podczas pozycjonowania?

Cel SEO jest niezmienny: zdobyć jak najlepszą pozycję w rankingu wyszukiwarki. Zmieniają się tylko metody działania. To, co było skuteczne jeszcze kilka lat temu, obecnie często jest ...

Szybsza indeksacja strony w Google

Pojawić się jak najwyżej w wyszukiwarce Google to oczekiwania prawie wszystkich właścicieli stron internetowych, zarówno nowych, jak i z dłuższym stażem w sieci. W tym pierwszym przypadku ...

Blog, a pozycjonowanie

Obecnie blogowanie to bardzo popularne zajęcie. Czasem można odnieść wrażenie, że blogi piszą niemal wszyscy, od ludzi, którzy chcą się podzielić swoją wizją świata, po firmy budujące ...

Pikseo w Akademii Google Partners

Miło nam pochwalić się, że nowy narybek zespołu Pikseo uczestniczył w szkoleniu Akademii Google Partners w Gdańsku. 25 marca 2015 roku w gdańskim Hotelu Radisson Blue odbyło się szkolenie ...

Facebook i profil firmowy

Prowadzenia profilu firmowego na Facebooku to, tak naprawdę, realizowanie precyzyjnie przygotowanej strategii w połączeniu z umiejętnością szybkiego reagowania na działania odbiorców; to ...

Co zrobić, żeby klient nie uciekł ze sklepu internetowego?

Duży ruch na stronie sklepu internetowego nie oznacza jeszcze dużych zarobków. Niektórzy właściciele sklepów zapominają, że sprowadzenie internauty do witryny to zaledwie pierwszy krok. ...

Web usability w e-commerce

WEB USABILITY W E-COMMERCE Strona internetowa w e-commerce to, przede wszystkim, kanał sprzedaży produktów lub usług, ale również istotny sposób na komunikację z użytkownikami i klientami. ...

Pozycja w Google, a strona mobilna

Jak podało oficjalnie Google na swoim blogu, od 21 kwietnia 2015 roku optymalizacja stron pod kątem mobilnych urządzeń stanie się jednym z ważniejszych czynników wpływających na pozycję w ...

Google Analytics i SEO

Skuteczne pozycjonowanie to odpowiednio dobrana strategia, wiedza oraz narzędzia wspomagające. Jednak skuteczne SEO to również wiarygodne dane, na jakich można oprzeć swoje działanie. ...

Czy warto stawiać na marketing mobilny?

Wydaje się, że mobilne urządzenia skutecznie zawładnęły nasza rzeczywistością technologiczną. Używamy ich już na wielu polach aktywności, od przeglądania Internetu po poszukiwanie ...

Sukces biznesu online – synergia działań

Na skuteczność biznesu w sieci istotny wpływ ma sprowadzanie na stronę docelową dużego ruchu o odpowiedniej jakości. Coraz częściej pomaga w tym synergia działań SEO i możliwości, jakie ...

Linkbuilding kreatywny

Jeszcze kilka lat temu linkbuilding sprowadzał się do zdobywania linków, gdzie tylko się dało, bez względu na ich jakość. Jednak zmiany, jakie wprowadziło Google wymusiło większą ...

SEO w 2015 roku

Koniec roku to zawsze dobry czas na podsumowania minionych dwunastu miesięcy, ale również okazja, żeby się zastanowić, co nas czeka w 2015 roku. Sprawdźmy, na co zwracać w przyszłości ...

Prolink na celowniku Google

23 listopada br. Google rozpoczęło działania przeciwko polskiemu systemowi wymiany linków Prolink, z którego korzystało bardzo wielu reklamodawców i wydawców. Wygląda na to, że to kolejny ...

Sklep internetowy w nowej rzeczywistości

25 grudnia br. zaczyna obowiązywać nowa ustawa o prawach konsumenta, która została wymuszona unijną dyrektywą. Jej zadaniem była poprawa bezpieczeństwa klientów sklepów internetowych. Nowe ...

Reklama banerowa ma się dobrze

Już wiele razy prognozowano schyłek reklamy banerowej, ale ta, jakby na złość jej krytykom, ma się całkiem dobrze, chociaż zmieniała się trochę rola jej przekazu. Banery reklamowe ciągle ...

Serwisy społecznościowe – obecność obowiązkowa!

W naszych czasach nieobecność w social media wydaje się, wręcz, szaleństwem, jeśli ktoś myśli o skutecznym, poważnym rozwijaniu biznesu w sieci. Serwisy tego typu to doskonałe miejsca na ...

Czy przyszłość należy do Content Marketingu?

Ostatnia aktualizacja algorytmu Panada po raz kolejny potwierdziła duże znaczenie wartościowych treści na stronach internetowych. Już nie każdy Content is King, ale tylko wysokiej jakości. ...

W cieniu Pingwina 3.0

18 października br. miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google z serii Pingwin. Tym razem w wersji 3.0. Zmiany zostały wprowadzone bez większego rozgłosu i potwierdzono je ...

Nowa Panda na wolności!

25 września br. rozpoczęła się kolejna aktualizacja Pandy. Zakończenie działań przewidziano na koniec tygodnia. To już kolejny, ulepszony „zwierzak” na wolności. Koniec września ...

Adwords, a narzędzia Google

Dobrze przygotowane i starannie prowadzone kampanie AdWords mogą przynieść naprawdę ogromne korzyści reklamującej się w tym programie firmie. Dużym wsparciem są udostępniane przez Google ...