Jak dobrze żyć z Googlebotem?

Przygotowanie strony pod wymagania robota wyszukiwarki to klucz do sukcesu w pozycjonowaniu. Każda wyszukiwarka posiada własnego robota – inaczej mówiąc, automatyczny program, który zajmuje się przeszukiwaniem stron obecnie istniejących w […]

Dowiedz się więcej

 0

UWAGA!!! Ważna informacja

Otrzymaliśmy informację, że ktoś podszywa się pod naszą firmę i wysyła faktury za pośrednictwem kuriera DPD, któremu trzeba będzie zapłacić przy odbiorze za usługę pozycjonowania.

Bądź ostrożny w takich przypadkach! My […]

Dowiedz się więcej

 0

Kształtuj odczucia i wrażenia klientów – znaczenie CX w budowaniu świadomości marki

Customer Experience to zagadnienie pomijane przez wielu przedsiębiorców, jednak konkurencja na rynku oraz fakt, iż oferta produktowa w tak wielu przypadkach jest do siebie podobna, sprawia, że będzie ono nabierało […]

Dowiedz się więcej

 0

Nowy rok, nowe social media — jak będą się kształtować tendencje marketingowe

Media społecznościowe to obszar, który dynamicznie się zmienia. Wprowadzane modyfikacje pomagają użytkownikom nie tylko w łatwiejszy sposób wchodzić w interakcję, ale dają także marketerom większe pole do tworzenia strategii, za […]

Dowiedz się więcej

 0

Czynniki rankingowe Google – o czym musisz pamiętać by Twoja strona była uznawana za wartościową

Co ma wpływ na pozycję strony w Google? To pytanie zadaje sobie każdy właściciel serwisu internetowego. Czynników, które o tym decydują, jest wiele, jednocześnie należy zaznaczyć, że nigdy nie powstała […]

Dowiedz się więcej

 0

Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu

Marketing afiliacyjny to bardzo atrakcyjna opcja, która pozwoli Ci zwiększyć zyski generowane przez Twój sklep internetowy. Jest to jednak szansa, którą bardzo łatwo zaprzepaścić. Dlatego, nim zainteresujesz się tym tematem, […]

Dowiedz się więcej

 0

Znaczenie współczynnika konwersji w e-commerce – co powinieneś wiedzieć

Współczynnik konwersji to jeden z najważniejszych parametrów – jeśli prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś wiedzieć, z czym wiąże się to pojęcie i przede wszystkim, jak odpowiednio zadbać o jego optymalizację, […]

Dowiedz się więcej

 0

Reklama PPC – czy to rozwiązanie dla Ciebie?

Promowanie własnej firmy to w obecnych czasach konieczność i każdy musi zainteresować się tym tematem. Kiedy jednak wchodzimy w świat marketingu internetowego, prędzej czy później spotykamy się z pojęciem – […]

Dowiedz się więcej

 0

W jaki sposób zachęcić klientów do kontaktu na stronie?

Posiadanie strony internetowej obecnie stanowi niemal obowiązek. Jest to podstawowa forma prezentacji w internecie. Odpowiednio przygotowana może stanowić także efektywny kanał marketingowy. Tu jednak pojawia się pytanie, jakie rozwiązania warto […]

Dowiedz się więcej

 0

Czym jest link building i jaką odgrywa rolę?

Pojęcie link buildingu jest ściśle związane z pozycjonowaniem. Co ono jednak w praktyce oznacza,  w jaki sposób wpływa na SEO? I, co najważniejsze, skoro odgrywa tak istotną rolę, to gdzie […]

Dowiedz się więcej

 0