Blog

Nowości ze świata e-marketingu

SXO – kompleksowe podejście do optymalizacji

SXO – kompleksowe podejście do optymalizacji

SXO jest terminem, który powinien zainteresować każdego, kto prowadzi firmę oferującą usługi i produkty w sieci. To kompleksowo opracowywane i…
Zmiany tytułów stron przez Google – garść informacji o aktualizacji algorytmu

Zmiany tytułów stron przez Google – garść informacji o aktualizacji algorytmu

W sierpniu 2021 roku miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google. Sprawiła ona, że tytuły stron w wyszukiwarce mogą różnić się…
UX writing – czytelne i intuicyjne treści

UX writing – czytelne i intuicyjne treści

Tworzenie inkluzywnych i przejrzystych treści to sposób na poprawę doświadczenia odwiedzających witrynę osób. UX writing coraz częściej wykorzystywany jest nie…
Dwie strefy pozycjonowania – on-site i off-site

Dwie strefy pozycjonowania – on-site i off-site

Pozycjonowanie stron internetowych nie ogranicza się wyłącznie do działań zorientowanych na modyfikację samego serwisu. To strategia sięgająca dużo dalej, biorąca…
Pliki cookies – nadchodzą zmiany

Pliki cookies – nadchodzą zmiany

Ciasteczka od dłuższego czasu stanowią nieodłączny element przeglądania sieci dla większości użytkowników. Jednak Google zapowiedziało, że już w 2023 roku…
Google Trends – to warto wiedzieć

Google Trends – to warto wiedzieć

Na skuteczny marketing internetowy składa się wiele działań, do których należy m.in. wykorzystywanie sezonowych trendów. Zaplanowanie kampanii pod ich kątem…