1311, 2017

20 pomysłów na skuteczny lead magnet

Aby Twój formularz do zbierania leadów był skuteczny, pomyśl o swoich obecnych klientach. Co mogłoby ich zainteresować?

Być może często pytają o konsultacje, materiały wideo z informacjami branżowymi lub podcasty związane […]

Dowiedz się więcej

311, 2017

5 błędów w e-marketingu, które popełniasz

Jesteś właścicielem firmy z sektora MŚP. Masz swoją stronę internetową, ale z jakiegoś względu nie cieszy się ona specjalnym zainteresowaniem. Chciałbyś przyciągać większą ilość klientów. Czy ten opis mówi o […]

Dowiedz się więcej

1810, 2017

Yoast SEO – narzędzie do optymalizacji witryny

Jeśli Twoja strona działa w oparciu o system WordPress, możesz znacznie usprawnić jej optymalizację. Wtyczka Yoast SEO jest dostępna dla każdego użytkownika tego CMS-a. Umożliwia uporządkowanie poszczególnych elementów witryny tak, […]

Dowiedz się więcej

910, 2017

Google Alerts, czyli darmowe informacje z branży

Stała obserwacja działań konkurencji oraz nowinek z branży może dostarczyć wielu przydatnych informacji. Każdy przedsiębiorca dobrze wie, że w biznesie lepiej nie pozostawać w tyle. Wiadomo także, że kiedy prowadzi […]

Dowiedz się więcej

2609, 2017

Nietypowy pomysł na darmową promocję firmy

Memy to takie chwytliwe (nieraz zabawne, a innym razem kąśliwe) komentarze rzeczywistości. Chociaż najczęściej wcale nie służą do reklamowania firm, marek czy produktów, można wykorzystać ich potencjał właśnie w celu […]

Dowiedz się więcej

2209, 2017

Duplikaty – rodzaje i wpływ na pozycje

Powtarzająca się treść nie jest mile widziana ani przez użytkowników Internetu, ani przez Google. Dlaczego więc duplikaty wciąż są zjawiskiem powszechnym? Być może większa świadomość na temat ich wpływu na […]

Dowiedz się więcej