2209, 2017

Duplikaty – rodzaje i wpływ na pozycje

Powtarzająca się treść nie jest mile widziana ani przez użytkowników Internetu, ani przez Google. Dlaczego więc duplikaty wciąż są zjawiskiem powszechnym? Być może większa świadomość na temat ich wpływu na […]

Dowiedz się więcej

1309, 2017

Facebook łączy narzędzia reklamowe w jedno

Pod koniec tego tygodnia pierwsi reklamodawcy zobaczą w swoich panelach zmiany, które Facebook planował wprowadzić już od dawna. Od tej pory będzie można korzystać wyłącznie z jednego narzędzia, które ma […]

Dowiedz się więcej

1109, 2017

Nadchodzą zmiany ustawień rotacji w AdWords

W tym miesiącu zostaną zmodyfikowane opcje rotacji reklam w kampaniach AdWords. Nowe ustawienia wpłyną na sposób optymalizacji wyświetlanych wariantów reklam oraz testowanie ich efektywności. Google zapowiada, że wprowadzone zmiany zapewnią […]

Dowiedz się więcej

3108, 2017

Rodzaje fraz kluczowych

Nie wszystkie słowa kluczowe służą do wywołania natychmiastowej konwersji w postaci sprzedaży. Żeby zapewnić sobie dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, firma musi opracować własną strategię SEO i odpowiednio dobrać frazy. […]

Dowiedz się więcej

2408, 2017

Pikseo z oznaczeniem Premier Google Partner

Premier Google Partner to oznaczenie, które otrzymują najlepsze agencje należące do programu Google Partners. W ten sposób dodatkowo wyróżniani są ci, którzy osiągają najlepsze wyniki w kampaniach. Dzięki temu klienci […]

Dowiedz się więcej

2208, 2017

Czym jest certyfikat SSL i dlaczego powinieneś go wdrożyć?

Od października Google wprowadza w swojej przeglądarce specjalny komunikat, który będzie ostrzegał użytkowników o braku zabezpieczenia witryny. Jeśli na swojej stronie internetowej posiadasz formularz danych, to czeka Cię wdrożenie protokołu […]

Dowiedz się więcej