Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Kampanie brandowe w Google Ads

Kampanie brandowe w Google Ads

W czasach rosnącej konkurencji na rynku e-commerce posiadanie silnej i rozpoznawalnej marki jest niezwykle przydatne. Umożliwia łatwiejsze zdobycie nowych klientów…
Sposoby personalizacji reklam w kampaniach Google Ads

Sposoby personalizacji reklam w kampaniach Google Ads

Reklamy wielu ludziom kojarzą się z nudnymi i irytującymi przerywnikami między filmami w telewizji, jednak w dzisiejszych czasach nabrały one…
Modele atrybucji – Google Ads i GA

Modele atrybucji – Google Ads i GA

Obecnie nie ma innej formy marketingu, która daje tak szerokie możliwości monitorowania skuteczności strategii i działań. Dzięki narzędziom takim jak…
Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics

Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics

Jesienią 2020 r. Google domyślnie zastąpiło Universal Analytics (UA) najnowszą wersją platformy – Google Analytics 4. Teraz, w 2022 roku,…
Crawl budget w procesie indeksacji

Crawl budget w procesie indeksacji

Od czasu powstania wyszukiwarki Google w 1996 roku liczba znajdujących się w niej stron internetowych rośnie z dnia na dzień….
Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

Powszechnie stosowaną metodą poszukiwania informacji, usług lub firm jest korzystanie z wyszukiwarki internetowej. Obecnie używa się jej niemal codziennie, wpisując…