Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Trendy w SEO 2025 – co nas czeka?
Biada temu, kto interesuje się lub pracuje w marketingu internetowym, a nie jest na bieżąco z nowinkami z tego świata….
Modele atrybucji w Google Analytics, czyli jak dowiadujemy się, skąd pochodzi ruch?
Atrybucja w klasycznym marketingu to pojęcie, które zakorzeniło się już bardzo głęboko – nie inaczej jest w przypadku wariantu internetowego….
Czym są słowa kluczowe (keywords) i jaką rolę odgrywają dla SEO? Definicja oraz najważniejsze informacje
Mamy z nimi do czynienia każdego dnia podejmując jakąkolwiek aktywność w wyszukiwarce internetowej Google, ale i w innych. Nie wszyscy…
Meta Business Suite – wszystko, co musisz wiedzieć o publikowaniu na Facebooku i Instagramie
Od zakupu Instagrama w 2012 roku, przez przedstawienie koncepcji Meta 9 lat później, aż do teraz – Mark Zuckerberg kreuje…
Shadowban na Instagramie — czy naprawdę istnieje?
W erze, w której Social Media są nieodłącznym elementem dbania o rozwój i rozpoznawalność marki, nie można pozwolić sobie na…
Black Friday 2024 – jak zadbać o wysoką sprzedaż?
Są takie okresy, kiedy sklepy notują piki sprzedażowe. Nierzadko zyski w tym czasie okazują się wielokrotnie wyższe niż w pozostałych…