Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Trendy w SEO 2025 – co nas czeka?

Biada temu, kto interesuje się lub pracuje w marketingu internetowym, a nie jest na bieżąco z nowinkami z tego świata….

Modele atrybucji w Google Analytics, czyli jak dowiadujemy się, skąd pochodzi ruch?

Atrybucja w klasycznym marketingu to pojęcie, które zakorzeniło się już bardzo głęboko – nie inaczej jest w przypadku wariantu internetowego….

Czym są słowa kluczowe (keywords) i jaką rolę odgrywają dla SEO? Definicja oraz najważniejsze informacje

Mamy z nimi do czynienia każdego dnia podejmując jakąkolwiek aktywność w wyszukiwarce internetowej Google, ale i w innych. Nie wszyscy…

Meta Business Suite – wszystko, co musisz wiedzieć o publikowaniu na Facebooku i Instagramie

Od zakupu Instagrama w 2012 roku, przez przedstawienie koncepcji Meta 9 lat później, aż do teraz – Mark Zuckerberg kreuje…

Shadowban na Instagramie — czy naprawdę istnieje?

W erze, w której Social Media są nieodłącznym elementem dbania o rozwój i rozpoznawalność marki, nie można pozwolić sobie na…

Black Friday 2024 – jak zadbać o wysoką sprzedaż?

Są takie okresy, kiedy sklepy notują piki sprzedażowe. Nierzadko zyski w tym czasie okazują się wielokrotnie wyższe niż w pozostałych…