Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Wykorzystanie social mediów w działaniach marketingowych obecnie nikogo nie dziwi, co więcej można powiedzieć, że jest to must have. Nie…
Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

O tym, że Content is King obecnie nie trzeba nikogo przekonywać. Wartościowa treść od czasów wejścia algorytmu Panda jest jednym…
YouTube for action – reklama, która pomoże zwiększyć konwersje

YouTube for action – reklama, która pomoże zwiększyć konwersje

Google Ads to ogrom możliwości – zarówno jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów, jak i budowanie wizerunku marki czy zwiększanie…
Twój przyjaciel chatbot – wykorzystanie chatbotów w e-commerce

Twój przyjaciel chatbot – wykorzystanie chatbotów w e-commerce

Z chatbotów korzysta się coraz chętniej – o ich zaletach rozprawiają zarówno marketerzy, programiści, jak i lingwiści, sami klienci mają…
Florida 2 – wraz z nadejściem wiosny nadeszła aktualizacja algorytmu Google

Florida 2 – wraz z nadejściem wiosny nadeszła aktualizacja algorytmu Google

Od pewnego czasu zauważalne są zawirowania pozycji w wynikach wyszukiwania Google – spadki i wzrosty odnotowują niemal wszystkie witryny. Odpowiedzialność…
Jak dobrze żyć z Googlebotem?

Jak dobrze żyć z Googlebotem?

Przygotowanie strony pod wymagania robota wyszukiwarki to klucz do sukcesu w pozycjonowaniu. Każda wyszukiwarka posiada własnego robota – inaczej mówiąc,…