Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google Alerts, czyli darmowe informacje z branży

Google Alerts, czyli darmowe informacje z branży

Stała obserwacja działań konkurencji oraz nowinek z branży może dostarczyć wielu przydatnych informacji. Każdy przedsiębiorca dobrze wie, że w biznesie…
Nietypowy pomysł na darmową promocję firmy

Nietypowy pomysł na darmową promocję firmy

Memy to takie chwytliwe (nieraz zabawne, a innym razem kąśliwe) komentarze rzeczywistości. Chociaż najczęściej wcale nie służą do reklamowania firm,…
Duplikaty – rodzaje i wpływ na pozycje

Duplikaty – rodzaje i wpływ na pozycje

Powtarzająca się treść nie jest mile widziana ani przez użytkowników Internetu, ani przez Google. Dlaczego więc duplikaty wciąż są zjawiskiem…
Facebook łączy narzędzia reklamowe w jedno

Facebook łączy narzędzia reklamowe w jedno

Pod koniec tego tygodnia pierwsi reklamodawcy zobaczą w swoich panelach zmiany, które Facebook planował wprowadzić już od dawna. Od tej…
Nadchodzą zmiany ustawień rotacji w AdWords

Nadchodzą zmiany ustawień rotacji w AdWords

W tym miesiącu zostaną zmodyfikowane opcje rotacji reklam w kampaniach AdWords. Nowe ustawienia wpłyną na sposób optymalizacji wyświetlanych wariantów reklam…
Rodzaje fraz kluczowych

Rodzaje fraz kluczowych

Nie wszystkie słowa kluczowe służą do wywołania natychmiastowej konwersji w postaci sprzedaży. Żeby zapewnić sobie dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania,…