Google Ads

Jako przedsiębiorca wiesz, jak ważne jest delegowanie zadań. Pozwól więc, że reklamami w Google Ads zajmiemy się za Ciebie!

Rozwój Twojej firmy jest w Twoich rękach.

Wyobraź sobie, że przychody Twojej firmy wzrosły na początek o 20%. Co zrobiłbyś z takim dodatkowo uzyskanym budżetem ? Jakbyś go spożytkował ?

Wiele osób prowadzi biznes z pasji i często jest to dla nich wystarczająca motywacja by go rozwijać. Kierunki rozwoju mogą być różne. Inwestycja w zatrudnienie pozwala zwiększyć moce przerobowe, a przy tym ilość obsługiwanych zleceń lub przyśpieszyć terminy ich realizacji. Nagrody, awanse, podwyżki sprawiają, że Zespół czuję się ważny, doceniony i wyróżniony, a warto pamiętać o tym, że każdy z nas poza pracą ma też życie prywatne i marzenia. Dodatkowe gratyfikacje cementują pracownika z firmą i jeszcze bardziej motywują do działania. Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest nie stracić czołowych pracowników swojego Zespołu. Wspomniane profity redukując takie ryzyko. Inwestycja w sprzęt i technologie poprawia komfort i wydajność pracy oraz zapewnia poczucie pracy w profesjonalnej firmie.

Oto tylko kilka prostych przykładów w jakim kierunku możesz rozwijać swoją firmę, natomiast żeby zacząć to robić potrzebujesz dodatkowy budżet.

Jak go zdobyć? Najlepszym rozwiązaniem będzie ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ.



Nie patrz co za Tobą, patrz co przed Tobą i zacznij działać!

Dlaczego warto skorzystać z Google Ads?

  • 96%

    użytkowników opuszcza stronę bez dokonania zakupu
  • 49%

    konsumentów odwiedza stronę 2-3 razy przed dokonaniem zakupu
  • 70%

    koszyków zostaje porzuconych
  • 55%

    wyszukiwań w Google to ruch z urządzeń mobilnych
  • 54%

    konsumentów zrobiło zakupy przez internet w 2017 roku
  • 70%

    konsumentów zrobiło zakupy przez internet w 2020 roku
  • 92%

    wszystkich użytkowników internetu korzystało z YouTube w kwietniu 2020 roku
  • 86%

    użytkowników szuka inspiracji zakupowych w Google

Wydatki na reklamę on-line w Polsce przewyższyły nakłady na reklamę w telewizji.

Poprzez tych kilka przykładów chcemy Ci powiedzieć, że bez względu na to jak wiele już osiągnąłeś zawsze jest coś do zrobienia. Podejmując decyzje o kierunku rozwoju w firmie musisz podjąć decyzję na czym najbardziej Ci zależy i co chcesz osiągnąć ? Dokonując wyboru do dyspozycji masz dwie strategię – KAMPANIĘ SPRZEDAŻOWĄ – jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, albo – KAMPANIĘ WIZERUNKOWĄ – jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki lub wypromować produkt. Wbrew pozorom kampania wizerunkowa powinna być równolegle realizowana w przypadku prowadzenia kampanii sprzedażowej, gdyż jej poszczególne narzędzia np. REMARKETING są idealnym uzupełnieniem właśnie działać stricte sprzedażowych.



Przypomnij sobie, kiedy ostatnio podjąłeś jakieś działania czy decyzje zakupowe w wyniku spotkanego tabloidu, otrzymanej ulotki, obejrzanej reklamie w telewizji czy po zachęcającej reklamie w radio lub innej formy reklamy off-line?

Google Ads jest usługą, która polega m.in. na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach współpracujących w ramach programu AdSense w formie graficznej lub wideo. Jest podstawową zaletą jest to, że w ramach zapytań w Google reklama dociera wyłącznie do potencjalnie zainteresowanych osób.

Reklama Google Ads umożliwia też promowanie produktów za pomocą reklam wideo na YouTube czy wiadomości sponsorowanych na Gmailu. Działania promocyjne kierowane do konkretnej grupy odbiorców mają dużo większą skuteczność i są znacznie tańsze niż tradycyjne reklamy wyświetlane wszystkim.

Dlaczego my?

  • Ponad 1000 klientów
  • Ponad 100 certyfikowanych specjalistów
  • 10 lat doświadczenia
  • Status Premier Google Partner

Etapy współpracy

Przeprowadzenie skutecznej kampanii Google Ads wymaga indywidualnego podejścia. Podstawą do osiągnięcia sukcesu jest opracowanie odpowiedniej strategii i właściwa analiza, to właśnie od tego rozpoczynamy. Kontrola nad przebiegiem kampanii to także jeden z kluczowych elementów – pozwala nam na wprowadzanie niezbędnych modyfikacji i udoskonaleń.

Co ważne – na każdym etapie będziesz o wszystkim informowany – zapewniamy pełne wsparcie, odpowiadamy na Twoje pytania, a także dostarczymy aktualne raporty. Dbamy o to, by współpraca przebiegała płynnie i w dobrej atmosferze – dzięki temu jesteśmy w stanie wypracować sukces Twojej firmy.

  • 1

    Bezpłatna Analiza I Wycena

    Wypracowanie porozumienia oraz jasne określenie warunków i możliwości to podstawa do udanej współpracy. Przygotujemy dla Ciebie darmowy audyt konta Google Ads. Dopasujemy kanały promocji i budżet do oferty oraz celów kampanii.

  • 2

    Podpisanie Umowy

    Zapewniamy elastyczne formy współpracy, Nie zamykamy się w schematach i nie boimy się podejmować trudnych tematów. Proponujemy pakiet dopasowany do wymagań każdego klienta (małych i dużych firm), a w razie potrzeby dodatkowo go modyfikujemy.

  • 3

    Budowa kampanii

    Nie stosujemy schematów – dobieramy efektywne metody targetowania nakierowane na cel klienta. Tworzymy przyciągające uwagę kreacje reklamowe dla sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej.

  • 4

    Optymalizacja kampanii

    Poprawiamy efektywność kampanii Google Ads. Łączymy doświadczenie specjalistów z mechanizmem Optymalizatora AI. Stale monitorujemy działanie kampanii, reagujemy na dynamiczne zmiany na rynku, dostosowujemy ustawienia do zmieniających się trendów.

  • 5

    Raportowanie i analiza

    Masz stały nadzór nad rozwojem i skutecznością kampanii. Gwarantujemy regularne, przejrzyste raporty oraz stały kontakt z opiekunem klienta, który odpowie na wszystkie pytania.

  • Google Ads – Twoje reklamy we właściwym miejscu

    Dobrze wykorzystana usługa Google Ads pozwala zwiększyć konwersję przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów ponoszonych na promocję. Wyobraź sobie, że od teraz masz trzy razy więcej klientów, podczas gdy wydatki na reklamę znacznie zmalały!

    Kanały Google Ads

    SIEĆ WYSZUKIWANIA

    Zbiór tysięcy witryn powiązanych z wyszukiwarką Google, które umożliwiają wyświetlanie personalizowanych reklam zachęcających do skorzystania z usług lub dokonania zakupu produktów.

    Search – linki sponsorowane
    Wyświetlane w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi („naturalnymi”) reklamy tekstowe będące bezpośrednim przekierowaniem do konkretnej strony zawierającej poszukiwaną usługę bądź produkt.

    Google Zakupy
    Wygodna forma reklamy w systemie Google Ads dostosowana specjalnie dla sklepów internetowych. Ten typ kampanii działa w charakterze porównywarki cen i daje możliwość zaprezentowania Twoich produktów bezpośrednio na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

    SIEĆ REKLAMOWA

    Zbiór ponad 2 milionów witryn, filmów i aplikacji, w których wyświetlają się Twoje reklamy.

    Google Display
    Usługa reklamowa pozwalająca na wyświetlanie reklam displayowych (banerowych) docierających do ponad 90% użytkowników internetu.

    Remarketing
    Skuteczna metoda docierania do klientów, którzy mieli styczność z Twoją witryną, jednak opuścili ją, nie dokonując wartościowej konwersji. Powtórzony przekaz reklamowy pomaga zawracać użytkowników na stronę i zwiększać ruch w jej obrębie.

    Reklama na Gmailu
    Alternatywa dla mailingu o dużo większym potencjale. Dzięki temu, że ma nienachalną postać standardowego maila, użytkownicy chętnie ją klikają. Intuicyjna forma kontaktu z klientami.


    SIEĆ WIDEO

    Potężna baza partnerów Google umożliwiająca reklamodawcom wyświetlanie reklam wideo poza platformą YouTube. Skuteczne narzędzie zwiększania rozpoznawalności swojej branży oraz docierania do określonych odbiorców zainteresowanych profilem działalności reklamodawcy.

    Reklama na YouTube
    Forma reklamy wykorzystująca najpopularniejszy portal z filmami video Precyzyjne określenie grupy docelowej oraz łatwy do przyswojenia komunikat promocyjny skutecznie pomagają w budowaniu wizerunku marki oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
    Zapytaj o darmową wycenę

    Narzędzia Google Ads

    Śledzenie konwersji
    Narzędzie pozwalające na weryfikowanie działań użytkownika, który wszedł w interakcję z reklamą. To niezawodny sposób na sprawdzenie, ile osób rzeczywiście dokonało konwersji, a ilu wykonało inne działanie.

    Google Analytics
    Pozwala na bieżące monitorowanie ruchu w obrębie witryny, co umożliwia dostosowanie działań marketingowych w taki sposób, aby odpowiadały one oczekiwaniom klientów. Narzędzie dostarcza odpowiednich informacji, w oparciu o które można podejmować kolejne kroki promocyjne.

    Spam Hunter
    Narzędzie to całkowicie wyklucza z kampanii adresy IP użytkowników, którzy nie są zainteresowani dokonaniem konwersji, lecz mimo to klikają reklamy, generując tym samym bezwartościowy ruch na stronie. Spam Hunter blokuje również boty.

    Optymalizator AI
    Optymalizator sztucznej inteligencji, stworzony przez naszych specjalistów, w czasie rzeczywistym łączy się z systemem Google Ads i całą dobę dostosowuje kampanię aby maksymalnie zredukować stawkę CPC, co często pomaga w zwiększeniu liczby konwersji. Dzięki wykorzystaniu tego narzędzia nasze kampanie są jeszcze bardziej skuteczne!
    Zapytaj o darmową wycenę
    Zobacz Case Study Google Ads
    Zobacz

    Google Ads - informacje

    Sposób rozliczania kampanii Google Ads

    Reklama w usłudze Ads działa na zasadzie modelu CPC, czyli cost per click (określanego także jako PPC, co oznacza pay per click). Dzięki temu właściciel konta reklamowego ponosi koszty dopiero w momencie, w którym użytkownik kliknie w stworzoną przez niego kreację reklamową.

     

    Jeżeli materiał promocyjny zostanie wyświetlony, ale użytkownik nie podejmie w związku z nim żadnego działania, tj. nie zostanie przekierowany do witryny, to reklama nie będzie generowała kosztów.

     

    Jeśli zaś chodzi o cenę pojedynczego kliknięcia, to będzie ona różna w zależności od takich czynników jak konkurencyjność użytych w reklamie słów kluczowych czy dokładność targetowania

    Sposób działania usługi Ads

    Ważną zaletą kampanii Ads jest możliwość dotarcia do osób zainteresowanych danym tematem. Taki użytkownik znacznie szybciej decyduje się na zakup. Poza tym pojawiający się link sponsorowany nie irytuje go, ponieważ jest związany z wyszukiwanym produktem.

     

    W razie, gdyby użytkownik nie konwertował od razu, Google Ads daje reklamodawcom możliwość tworzenia kampanii remarketingowych. Dzięki nim można docierać do osób, które kojarzą już firmę, ale dotąd nie zdecydowały się na skorzystanie z oferty, na przykład z powodu ceny. Częstą praktyką jest wówczas kierowanie reklamy tylko do tych użytkowników i oferowanie za jej pośrednictwem lepszych warunków albo bardziej spersonalizowanych komunikatów sprzedażowych.

    Ads – skrócona ścieżka sprzedaży

    Wyświetlanie reklamy w wyszukiwarce następuje po wpisaniu przez użytkownika określonego zapytania. Jeżeli pasuje ono do stworzonej przez reklamodawcę kreacji, to użytkownik zobaczy nad organicznymi wynikami wyszukiwania płatne propozycje związane z szukanymi produktami.

     

    W tym kontekście Ads ma znaczną przewagę nad innymi narzędziami marketingowymi. Umożliwia dotarcie do osób, które już wiedzą, że chcą skorzystać z danej usługi. Szukają jedynie firmy z dobrymi opiniami albo porównują modele produktów i sposób obsługi klienta w różnych sklepach internetowych. Co z tego wynika dla Ciebie?

    Ty jako reklamodawca w Ads oszczędzasz czas, który inaczej upłynąłby Ci na wywoływaniu pragnienia posiadania Twoich produktów. Narzędzie Google pomaga Ci dotrzeć do tych, którzy już wiedzą, że Cię potrzebują

    Budżet reklamowy w Google Ads

    Jedną z bardziej istotnych kwestii jest zawsze budżet, który masz do dyspozycji. W Google Ads reklamodawca sam ustala, ile pieniędzy chce przeznaczyć na promocję firmy. Oczywiście, warto postawić na rozsądną kwotę, dzięki której efekty działań promocyjnych będą zauważalne.

     

    Jednocześnie, aby zoptymalizować kampanie, warto oddać je w ręce specjalistów. Wówczas Twoja reklama będzie wyświetlana częściej, a Ty dotrzesz do większego grona użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą.

    Google Premier Partner gwarantem ponadprzeciętnych wyników

    Jesteśmy jedną z trzech najszybciej rozwijających się agencji, wyróżnionych w programie Google Partners Rising Stars. Podczas tego prestiżowego programu dla stałych partnerów Google uczestniczyliśmy w licznych szkoleniach.

     

    Kolejnym sukcesem było zdobycie odznaczenia Google Premier Partner. Wyróżnia nas ono spośród innych agencji oferujących prowadzenie kampanii Ads. Jest też potwierdzeniem naszego doświadczenia i jakości prowadzonych kampanii. Przekonaj się, jak skutecznie wyciągniemy Twój biznes z ciemnego zaułka Internetu!