Google Ads
Jako przedsiębiorca wiesz, jak ważne jest delegowanie zadań. Pozwól więc, że reklamami w Google Ads zajmiemy się za Ciebie!


Rozwój Twojej firmy jest w Twoich rękach.
Wyobraź sobie, że przychody Twojej firmy wzrosły na początek o 20%.
Co zrobiłbyś z takim dodatkowo uzyskanym budżetem ? Jakbyś go spożytkował ?
Wiele osób prowadzi biznes z pasji i często jest to dla nich wystarczająca motywacja by go rozwijać. Kierunki rozwoju mogą być różne. Inwestycja w zatrudnienie pozwala zwiększyć moce przerobowe, a przy tym ilość obsługiwanych zleceń lub przyśpieszyć terminy ich realizacji.
Nagrody, awanse, podwyżki sprawiają, że Zespół czuję się ważny, doceniony i wyróżniony, a warto pamiętać o tym, że każdy z nas poza pracą ma też życie prywatne i marzenia. Dodatkowe gratyfikacje cementują pracownika z firmą i jeszcze bardziej motywują do działania. Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest nie stracić czołowych pracowników swojego Zespołu. Wspomniane profity redukując takie ryzyko. Inwestycja w sprzęt i technologie poprawia komfort i wydajność pracy oraz zapewnia poczucie pracy w profesjonalnej firmie.
Oto tylko kilka prostych przykładów w jakim kierunku możesz rozwijać swoją firmę, natomiast żeby zacząć to robić potrzebujesz dodatkowy budżet.
Jak go zdobyć? Najlepszym rozwiązaniem będzie ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ.
Nie patrz co za Tobą, patrz co przed Tobą i zacznij działać!
Dlaczego warto skorzystać z Google Ads?
-
użytkowników opuszcza stronę bez dokonania zakupu
-
49%
konsumentów odwiedza stronę 2-3 razy przed dokonaniem zakupu -
70%
koszyków zostaje porzuconych -
55%
wyszukiwań w Google to ruch z urządzeń mobilnych -
54%
konsumentów zrobiło zakupy przez internet w 2017 roku -
70%
konsumentów zrobiło zakupy przez internet w 2020 roku -
92%
wszystkich użytkowników internetu korzystało z YouTube w kwietniu 2020 roku -
86%
użytkowników szuka inspiracji zakupowych w Google
Wydatki na reklamę on-line w Polsce przewyższyły nakłady na reklamę w telewizji.
Dlaczego my?
-
Ponad 1000 klientów
-
Ponad 100 certyfikowanych specjalistów
-
10 lat doświadczenia
-
Status Premier Google Partner
Etapy współpracy
Przeprowadzenie skutecznej kampanii Google Ads wymaga indywidualnego
podejścia. Podstawą do osiągnięcia sukcesu jest opracowanie odpowiedniej
strategii i właściwa analiza, to właśnie od tego rozpoczynamy. Kontrola nad
przebiegiem kampanii to także jeden z kluczowych elementów – pozwala nam na
wprowadzanie niezbędnych modyfikacji i udoskonaleń.
Co ważne – na każdym etapie będziesz o wszystkim informowany – zapewniamy
pełne wsparcie, odpowiadamy na Twoje pytania, a także dostarczymy aktualne
raporty. Dbamy o to, by współpraca przebiegała płynnie i w dobrej atmosferze –
dzięki temu jesteśmy w stanie wypracować sukces Twojej firmy.

Bezpłatna Analiza I Wycena
Wypracowanie porozumienia oraz jasne określenie warunków i możliwości to podstawa do udanej współpracy. Przygotujemy dla Ciebie darmowy audyt konta Google Ads. Dopasujemy kanały promocji i budżet do oferty oraz celów kampanii.

Podpisanie Umowy
Zapewniamy elastyczne formy współpracy, Nie zamykamy się w schematach i nie boimy się podejmować trudnych tematów. Proponujemy pakiet dopasowany do wymagań każdego klienta (małych i dużych firm), a w razie potrzeby dodatkowo go modyfikujemy.

Budowa kampanii
Nie stosujemy schematów – dobieramy efektywne metody targetowania nakierowane na cel klienta. Tworzymy przyciągające uwagę kreacje reklamowe dla sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej.

Optymalizacja kampanii
Poprawiamy efektywność kampanii Google Ads. Łączymy doświadczenie specjalistów z mechanizmem Optymalizatora AI. Stale monitorujemy działanie kampanii, reagujemy na dynamiczne zmiany na rynku, dostosowujemy ustawienia do zmieniających się trendów.

Raportowanie i analiza
Masz stały nadzór nad rozwojem i skutecznością kampanii. Gwarantujemy regularne, przejrzyste raporty oraz stały kontakt z opiekunem klienta, który odpowie na wszystkie pytania.
Google Ads – Twoje reklamy we właściwym miejscu
Dobrze wykorzystana usługa Google Ads pozwala zwiększyć konwersję przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów ponoszonych na promocję. Wyobraź sobie, że od teraz masz trzy razy więcej klientów, podczas gdy wydatki na reklamę znacznie zmalały!
- Kanały Google Ads
- Narzędzia Google Ads
Kanały Google Ads

Zbiór tysięcy witryn powiązanych z wyszukiwarką Google, które umożliwiają wyświetlanie personalizowanych reklam zachęcających do skorzystania z usług lub dokonania zakupu produktów.
Search – linki sponsorowane
Wyświetlane w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi („naturalnymi”) reklamy tekstowe będące bezpośrednim przekierowaniem do konkretnej strony zawierającej poszukiwaną usługę bądź produkt.
Google Zakupy
Wygodna forma reklamy w systemie Google Ads dostosowana specjalnie dla sklepów internetowych. Ten typ kampanii działa w charakterze porównywarki cen i daje możliwość zaprezentowania Twoich produktów bezpośrednio na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Zbiór ponad 2 milionów witryn, filmów i aplikacji, w których wyświetlają się Twoje reklamy.
Google Display
Usługa reklamowa pozwalająca na wyświetlanie reklam displayowych (banerowych) docierających do ponad 90% użytkowników internetu.
Remarketing
Skuteczna metoda docierania do klientów, którzy mieli styczność z Twoją witryną, jednak opuścili ją, nie dokonując wartościowej konwersji. Powtórzony przekaz reklamowy pomaga zawracać użytkowników na stronę i zwiększać ruch w jej obrębie.
Reklama na Gmailu
Alternatywa dla mailingu o dużo większym potencjale. Dzięki temu, że ma nienachalną postać standardowego maila, użytkownicy chętnie ją klikają. Intuicyjna forma kontaktu z klientami.

Potężna baza partnerów Google umożliwiająca reklamodawcom wyświetlanie reklam wideo poza platformą YouTube. Skuteczne narzędzie zwiększania rozpoznawalności swojej branży oraz docierania do określonych odbiorców zainteresowanych profilem działalności reklamodawcy.
Reklama na YouTube
Forma reklamy wykorzystująca najpopularniejszy portal z filmami video Precyzyjne określenie grupy docelowej oraz łatwy do przyswojenia komunikat promocyjny skutecznie pomagają w budowaniu wizerunku marki oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
Narzędzia Google Ads

Narzędzie pozwalające na weryfikowanie działań użytkownika, który wszedł w interakcję z reklamą. To niezawodny sposób na sprawdzenie, ile osób rzeczywiście dokonało konwersji, a ilu wykonało inne działanie.
Google Analytics
Pozwala na bieżące monitorowanie ruchu w obrębie witryny, co umożliwia dostosowanie działań marketingowych w taki sposób, aby odpowiadały one oczekiwaniom klientów. Narzędzie dostarcza odpowiednich informacji, w oparciu o które można podejmować kolejne kroki promocyjne.
Spam Hunter
Narzędzie to całkowicie wyklucza z kampanii adresy IP użytkowników, którzy nie są zainteresowani dokonaniem konwersji, lecz mimo to klikają reklamy, generując tym samym bezwartościowy ruch na stronie. Spam Hunter blokuje również boty.
Optymalizator AI
Optymalizator sztucznej inteligencji, stworzony przez naszych specjalistów, w czasie rzeczywistym łączy się z systemem Google Ads i całą dobę dostosowuje kampanię aby maksymalnie zredukować stawkę CPC, co często pomaga w zwiększeniu liczby konwersji. Dzięki wykorzystaniu tego narzędzia nasze kampanie są jeszcze bardziej skuteczne!
Google Ads - informacje
Reklama w usłudze Ads działa na zasadzie modelu CPC, czyli cost per click (określanego także jako PPC, co oznacza pay per click). Dzięki temu właściciel konta reklamowego ponosi koszty dopiero w momencie, w którym użytkownik kliknie w stworzoną przez niego kreację reklamową.
Jeżeli materiał promocyjny zostanie wyświetlony, ale użytkownik nie podejmie w związku z nim żadnego działania, tj. nie zostanie przekierowany do witryny, to reklama nie będzie generowała kosztów.
Jeśli zaś chodzi o cenę pojedynczego kliknięcia, to będzie ona różna w zależności od takich czynników jak konkurencyjność użytych w reklamie słów kluczowych czy dokładność targetowania
Ważną zaletą kampanii Ads jest możliwość dotarcia do osób zainteresowanych danym tematem. Taki użytkownik znacznie szybciej decyduje się na zakup. Poza tym pojawiający się link sponsorowany nie irytuje go, ponieważ jest związany z wyszukiwanym produktem.
W razie, gdyby użytkownik nie konwertował od razu, Google Ads daje reklamodawcom możliwość tworzenia kampanii remarketingowych. Dzięki nim można docierać do osób, które kojarzą już firmę, ale dotąd nie zdecydowały się na skorzystanie z oferty, na przykład z powodu ceny. Częstą praktyką jest wówczas kierowanie reklamy tylko do tych użytkowników i oferowanie za jej pośrednictwem lepszych warunków albo bardziej spersonalizowanych komunikatów sprzedażowych.
Wyświetlanie reklamy w wyszukiwarce następuje po wpisaniu przez użytkownika określonego zapytania. Jeżeli pasuje ono do stworzonej przez reklamodawcę kreacji, to użytkownik zobaczy nad organicznymi wynikami wyszukiwania płatne propozycje związane z szukanymi produktami.
W tym kontekście Ads ma znaczną przewagę nad innymi narzędziami marketingowymi. Umożliwia dotarcie do osób, które już wiedzą, że chcą skorzystać z danej usługi. Szukają jedynie firmy z dobrymi opiniami albo porównują modele produktów i sposób obsługi klienta w różnych sklepach internetowych. Co z tego wynika dla Ciebie?
Ty jako reklamodawca w Ads oszczędzasz czas, który inaczej upłynąłby Ci na wywoływaniu pragnienia posiadania Twoich produktów. Narzędzie Google pomaga Ci dotrzeć do tych, którzy już wiedzą, że Cię potrzebują
Jedną z bardziej istotnych kwestii jest zawsze budżet, który masz do dyspozycji. W Google Ads reklamodawca sam ustala, ile pieniędzy chce przeznaczyć na promocję firmy. Oczywiście, warto postawić na rozsądną kwotę, dzięki której efekty działań promocyjnych będą zauważalne.
Jednocześnie, aby zoptymalizować kampanie, warto oddać je w ręce specjalistów. Wówczas Twoja reklama będzie wyświetlana częściej, a Ty dotrzesz do większego grona użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą.

Google Premier Partner gwarantem ponadprzeciętnych wyników

Jesteśmy jedną z trzech najszybciej rozwijających się agencji, wyróżnionych w programie Google Partners Rising Stars. Podczas tego prestiżowego programu dla stałych partnerów Google uczestniczyliśmy w licznych szkoleniach.
Kolejnym sukcesem było zdobycie odznaczenia Google Premier Partner. Wyróżnia nas ono spośród innych agencji oferujących prowadzenie kampanii Ads. Jest też potwierdzeniem naszego doświadczenia i jakości prowadzonych kampanii. Przekonaj się, jak skutecznie wyciągniemy Twój biznes z ciemnego zaułka Internetu!