WordPress to obecnie najpopularniejszy CMS, który wykorzystywany jest nie tylko przez strony o charakterze blogowym, ale także platformy e-commerce. Daje ogromne możliwości zarządzania treścią dzięki dziesiątkom tysięcy...
Niedawno Google zapowiedziało odejście od znanego wszystkim podziału na strony w wynikach wyszukiwania na rzecz tzw. continuous scrolling. Zmiana ta ma dotyczyć mobilnej aplikacji wyszukiwarki na tabletach...
Od niedawna użytkownicy Google Analytics oraz Google Search Console mogą korzystać z nowego narzędzia. Google Search Console Insights daje wgląd w czytelnie przedstawione dane...
Tworzenie inkluzywnych i przejrzystych treści to sposób na poprawę doświadczenia odwiedzających witrynę osób. UX writing coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko na stronach internetowych i w aplikacjach, ale też...
Prowadząc swój biznes w przestrzeni internetowej, musimy być świadomi ciągłego pojawiania się nowych trendów wytyczających kierunek, jakim podążać będzie marketing sieciowy....
Jako użytkownicy regularnie korzystający z usługi, którą jest Google Grafika, często nie zdajemy sobie sprawy z konsekwencji wykorzystywania cudzych obrazów, objętych prawami autorskimi....
Epidemia wirusa zmieniła funkcjonowanie nie tylko naszego życia, ale także i działania wielu firm. Nie inaczej było w przypadku firmy Google, która w związku z pandemią w połowie marca zdecydowała...
Emoji to obecnie jeden z bardziej rozpoznawalnych i powszechnych elementów komunikowania się. Co więcej, coraz częściej słyszy się pogląd, że na obecną chwilę jest to najszybciej rozwijający...
Współczesny marketing w dużej mierze opiera się na działaniach prowadzonych w sieci. Daje to możliwość bardzo precyzyjnego określenia, do jakiej grupy chcemy trafiać z naszymi treściami....