Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Modele atrybucji – Google Ads i GA
Obecnie nie ma innej formy marketingu, która daje tak szerokie możliwości monitorowania skuteczności strategii i działań. Dzięki narzędziom takim jak…
Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics
Jesienią 2020 r. Google domyślnie zastąpiło Universal Analytics (UA) najnowszą wersją platformy – Google Analytics 4. Teraz, w 2022 roku,…
Crawl budget w procesie indeksacji
Od czasu powstania wyszukiwarki Google w 1996 roku liczba znajdujących się w niej stron internetowych rośnie z dnia na dzień….
Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?
Powszechnie stosowaną metodą poszukiwania informacji, usług lub firm jest korzystanie z wyszukiwarki internetowej. Obecnie używa się jej niemal codziennie, wpisując…
Historia domeny a pozycjonowanie
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to proces obejmujący wiele aspektów. Uważa się, że Google bierze pod uwagę około 200 czynników…
Klastry tematyczne w pozycjonowaniu
Każdy, kto prowadzi w dzisiejszych czasach stronę internetową, wie, jak trudno jest obmyślać ciekawe i konkurencyjne treści. Witryna musi być…