Blog

Nowości ze świata e-marketingu

UX a optymalizacja SEO strony internetowej – co musisz wiedzieć

UX a optymalizacja SEO strony internetowej – co musisz wiedzieć

Ruch organiczny, czyli ruch z wyszukiwarek, jest jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania potencjalnych klientów dla strony internetowej. Odpowiednia optymalizacja strony…
Skuteczne blogowanie – jak pozyskać klientów z bloga?

Skuteczne blogowanie – jak pozyskać klientów z bloga?

Internet daje wiele możliwości pozyskiwania klientów, jedną z takich opcji jest blogowanie, czyli regularne tworzenie treści powiązanych ze specyfiką firmy…
Google walczy o bezpieczeństwo w przeglądarce – Chrome 68 będzie uznawał strony bez certyfikatu za niebezpieczne

Google walczy o bezpieczeństwo w przeglądarce – Chrome 68 będzie uznawał strony bez certyfikatu za niebezpieczne

Od lipca 2018 roku przeglądarka Chrome 68 będzie oznaczać strony niezabezpieczone protokołem SSL jako niebezpieczne. Użytkownicy będą widzieli w pasku…
Jak wykorzystać potencjał Call To Action?

Jak wykorzystać potencjał Call To Action?

Istnieją różne sposoby na pokierowanie użytkownikiem. Badania pokazują, że inaczej czytamy książki, a inaczej artykuły na stronach internetowych. Te drugie…
11 elementów, na które warto zwrócić uwagę przed wysyłką e-maili

11 elementów, na które warto zwrócić uwagę przed wysyłką e-maili

E-mail marketing może okazać się skutecznym sposobem na zwiększenie firmowej sprzedaży. Aby jednak tak było, należy zwrócić uwagę na kilka…