W czasach rosnącej konkurencji na rynku e-commerce posiadanie silnej i rozpoznawalnej marki jest niezwykle przydatne. Umożliwia łatwiejsze zdobycie nowych klientów i utrzymanie zainteresowania oraz zadowolenia...
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to proces obejmujący wiele aspektów. Uważa się, że Google bierze pod uwagę około 200 czynników mających wpływ na pozycję strony...
Każdy, kto prowadzi w dzisiejszych czasach stronę internetową, wie, jak trudno jest obmyślać ciekawe i konkurencyjne treści. Witryna musi być zarówno trafna...
Reklamy odgrywają kluczową rolę w marketingu, to głównie od częstotliwości ich wyświetlania i dopasowania do użytkowników zależy między innymi popularność sklepu, a zarazem dochód ze sprzedaży towarów....
Sztuczna inteligencja wraz z uczeniem maszynowym to aspekty nowoczesnej technologii, które pojawiają się coraz częściej w różnych dziedzinach życia. Szczególnie chętnie są wykorzystywane w branży...
Aby w obecnych czasach wypromować witrynę za pomocą działań SEO, nie wystarczy jedynie sama optymalizacja strony i treści. Wyróżnienie się na tle konkurencji w SERP wymaga...
W Internecie dzięki anonimowości i teoretycznej bezkarności każdy użytkownik jest odważniejszy i śmielej wypowiada swoje opinie. Niekiedy bezzasadnie umieszczane są negatywne komentarze w celu zaszkodzenia...
Pozycjonując stronę internetową, musimy wykonać szereg niezbędnych czynności. Wypełniamy witrynę wartościowymi treściami, rozmieszczamy stosowne frazy i optymalizujemy ogólne działanie całego serwisu....
WordPress to obecnie najpopularniejszy CMS, który wykorzystywany jest nie tylko przez strony o charakterze blogowym, ale także platformy e-commerce. Daje ogromne możliwości zarządzania treścią dzięki dziesiątkom tysięcy...