Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Problem porzuconych koszyków i sposoby na jego rozwiązanie
Porzucone koszyki są zjawiskiem, z którym na co dzień muszą się liczyć przedsiębiorstwa działające w branży e-commerce. Powodów jego występowania…
Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak ją wyeliminować?
Pozycjonując stronę internetową, musimy wykonać szereg niezbędnych czynności. Wypełniamy witrynę wartościowymi treściami, rozmieszczamy stosowne frazy i optymalizujemy ogólne działanie całego…
Pozycjonowanie na WordPress – co powinieneś wiedzieć na początek
WordPress to obecnie najpopularniejszy CMS, który wykorzystywany jest nie tylko przez strony o charakterze blogowym, ale także platformy e-commerce. Daje…
Znaczenie dwell time z perspektywy pozycjonowania
Istnienie czynników rankingowych Google nie jest tajemnicą, jednak ich dokładna liczba oraz to, czego każdy z nich dotyczy, pozostaje zagadką….
Wesołych Świąt
Święta Bożego Narodzenia już za rogiem, korzystając z okazji pragniemy podziękować za dotychczasową współpracę oraz życzyć Państwu spokojnych, radosnych, a…
Zalety wyboru usług łączonych SEO i Google Ads
Obecnie chcąc wypromować swoją firmę w internecie, a także skutecznie zwiększyć sprzedaż w segmencie e-commerce, można skorzystać z oferty związanej…