Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Pozycjonowanie na WordPress – co powinieneś wiedzieć na początek

WordPress to obecnie najpopularniejszy CMS, który wykorzystywany jest nie tylko przez strony o charakterze blogowym, ale także platformy e-commerce. Daje…

Znaczenie dwell time z perspektywy pozycjonowania

Istnienie czynników rankingowych Google nie jest tajemnicą, jednak ich dokładna liczba oraz to, czego każdy z nich dotyczy, pozostaje zagadką….

Wesołych Świąt

Święta Bożego Narodzenia już za rogiem, korzystając z okazji pragniemy podziękować za dotychczasową współpracę oraz życzyć Państwu spokojnych, radosnych, a…

Zalety wyboru usług łączonych SEO i Google Ads

Obecnie chcąc wypromować swoją firmę w internecie, a także skutecznie zwiększyć sprzedaż w segmencie e-commerce, można skorzystać z oferty związanej…

Sposoby na obniżenie współczynnika odrzuceń

Współczynnik odrzuceń jest jednym z istotnych wskaźników, które można śledzić za pomocą Google Analytics. Wiąże się on bezpośrednio z analizą…

Inifinite scroll w wyszukiwarce Google? Rozpoczęła się faza testów

Niedawno Google zapowiedziało odejście od znanego wszystkim podziału na strony w wynikach wyszukiwania na rzecz tzw. continuous scrolling. Zmiana ta…