Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Facebook i profil firmowy

Prowadzenia profilu firmowego na Facebooku to, tak naprawdę, realizowanie precyzyjnie przygotowanej strategii w połączeniu z umiejętnością szybkiego reagowania na działania…

Co zrobić, żeby klient nie uciekł ze sklepu internetowego?

Duży ruch na stronie sklepu internetowego nie oznacza jeszcze dużych zarobków. Niektórzy właściciele sklepów zapominają, że sprowadzenie internauty do witryny…

Web usability w e-commerce

WEB USABILITY W E-COMMERCE Strona internetowa w e-commerce to, przede wszystkim, kanał sprzedaży produktów lub usług, ale również istotny sposób…

Pozycja w Google, a strona mobilna

Jak podało oficjalnie Google na swoim blogu, od 21 kwietnia 2015 roku optymalizacja stron pod kątem mobilnych urządzeń stanie się…

Google Analytics i SEO

Skuteczne pozycjonowanie to odpowiednio dobrana strategia, wiedza oraz narzędzia wspomagające. Jednak skuteczne SEO to również wiarygodne dane, na jakich można…

Czy warto stawiać na marketing mobilny?

Wydaje się, że mobilne urządzenia skutecznie zawładnęły nasza rzeczywistością technologiczną. Używamy ich już na wielu polach aktywności, od przeglądania Internetu…