Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Optymalizacja kampanii AdWords

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie sprzedaży swoich produktów lub usług w Internecie? Pomyślałeś, zapewne, o wykorzystaniu do tego Google AdWords….

Alphabet wchłania Google

Google Inc. znane była do tej pory z tego, że chętnie przejmowało inne firmy, aż nagle samo stało się podmiotem…

Jak wspierać wartościowy content w SEO?

Nowoczesne pozycjonowanie to nie sztuczki, które mają przechytrzyć Google i konkurencję, to nie działania skupione głównie na robotach indeksujących. SEO…

Aktualizacja algorytmu Panda – 4.2 już na wolności!

Google przyzwyczaiło nas już do nieustannego aktualizowania swoich algorytmów, co zawsze wywołuje duże emocje w środowisku zajmującym się problematyką SEO….

Landing page w kampanii AdWords

W AdWords bardzo ważne są nie tylko odpowiednio przygotowane reklamy, ale także strony docelowe. To właśnie m. in. kombinacja tych…

Content Marketing a SEO

Celem Content Marketingu może być m. in. wzmocnienie wizerunku marki w Internecie, budowanie pozycji eksperta, nawiązanie silnych relacji z klientami….