Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Optymalizacja kampanii AdWords
Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie sprzedaży swoich produktów lub usług w Internecie? Pomyślałeś, zapewne, o wykorzystaniu do tego Google AdWords….
Alphabet wchłania Google
Google Inc. znane była do tej pory z tego, że chętnie przejmowało inne firmy, aż nagle samo stało się podmiotem…
Jak wspierać wartościowy content w SEO?
Nowoczesne pozycjonowanie to nie sztuczki, które mają przechytrzyć Google i konkurencję, to nie działania skupione głównie na robotach indeksujących. SEO…
Aktualizacja algorytmu Panda – 4.2 już na wolności!
Google przyzwyczaiło nas już do nieustannego aktualizowania swoich algorytmów, co zawsze wywołuje duże emocje w środowisku zajmującym się problematyką SEO….
Landing page w kampanii AdWords
W AdWords bardzo ważne są nie tylko odpowiednio przygotowane reklamy, ale także strony docelowe. To właśnie m. in. kombinacja tych…
Content Marketing a SEO
Celem Content Marketingu może być m. in. wzmocnienie wizerunku marki w Internecie, budowanie pozycji eksperta, nawiązanie silnych relacji z klientami….