Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google wprowadza zmiany w AdWords

Jak powiada znany slogan, reklama dźwignią handlu, jednak w Internecie umieszczanie jej tak, by generowała przypadkowe kliknięcia, doprowadza tylko do…

Pozycjonowanie jako część strategii firmy

Posiadanie planu lub dokładnej strategii działania jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej firmy, która chce umocnić swoją obecność na rynku i…

Generowanie ruchu

Bez względu na to, w jakim celu uruchamiana jest strona internetowa, jej właściciel zawsze liczy na duży ruch. Zarówno strony…

Kampanie AdWords, a wykluczenia

Prowadzenie skutecznej kampanii AdWords polega również na nieustannym monitorowaniu wyników i na poprawianiu ich efektywności poprzez optymalizację parametrów tej kampanii….

Google Analytics – podstawowe informacje

W skutecznym realizowaniu biznesowych celów strony internetowej niezwykle przydatne są statystyki. Do ich zdobycia najczęściej używane jest Google Analytics. Jednak…

Pozycjonowanie wideo

Jak wynika z raportu firmy badawczej IRCenter, 92% polskich internatów bardzo chętnie przegląda treści wideo w sieci, a szczególnie w…