Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Google wprowadza zmiany w AdWords
Jak powiada znany slogan, reklama dźwignią handlu, jednak w Internecie umieszczanie jej tak, by generowała przypadkowe kliknięcia, doprowadza tylko do…
Pozycjonowanie jako część strategii firmy
Posiadanie planu lub dokładnej strategii działania jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej firmy, która chce umocnić swoją obecność na rynku i…
Generowanie ruchu
Bez względu na to, w jakim celu uruchamiana jest strona internetowa, jej właściciel zawsze liczy na duży ruch. Zarówno strony…
Kampanie AdWords, a wykluczenia
Prowadzenie skutecznej kampanii AdWords polega również na nieustannym monitorowaniu wyników i na poprawianiu ich efektywności poprzez optymalizację parametrów tej kampanii….
Google Analytics – podstawowe informacje
W skutecznym realizowaniu biznesowych celów strony internetowej niezwykle przydatne są statystyki. Do ich zdobycia najczęściej używane jest Google Analytics. Jednak…
Pozycjonowanie wideo
Jak wynika z raportu firmy badawczej IRCenter, 92% polskich internatów bardzo chętnie przegląda treści wideo w sieci, a szczególnie w…