Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Szybkość ładowania strony, a pozycjonowanie

Strona, która ładuje się wolno to nie tylko problem dla użytkownika, ale przede wszystkim kłopot dla właściciela serwisu. Może to…

Czy warto używać rozszerzeń w AdWords?

AdWords udostępnia różne rozwiązania, które mogą poprawić skuteczność twojej kampanii. Rozszerzenia reklam są jedną z możliwości. Sprawdź, czy warto ich…

Współczynnik CTR w AdWords

Czym jest współczynnik CTR i jak można go poprawić, by kampania AdWords była bardziej efektywna? Podpowiadamy kilka rozwiązań i wskazujemy,…

Opisy produktów jako istotny element e-commerce

Właściwe przygotowanie opisów produktów w sklepie internetowym to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży, ale również element wspomagający pozycjonowanie serwisu….

Efektywność AdWords w 5 krokach

Działasz na bardzo konkurencyjnym rynku i nawet AdWords nie pomaga Ci zwiększyć sprzedaży? Sprawdź, co możesz zrobić, by poprawić efektywność…

Przygotowanie serwisu pod content marketing

Content marketing stał się częścią także polskiego Internetu. Inni już zarabiają na marketingu treści? Ty również możesz. Podpowiadamy, jak przygotować…