REMARKETING W ADWORDS

Popularnym rozwiązaniem są obecnie reklamy remarketingowe. Docieranie do osób, które miały już do czynienia z Twoją firmą jest tańsze niż zwracanie uwagi zupełnie nowych odbiorców. Jeśli skorzystasz ze standardowego remarketingu, reklamy wyświetlą się osobom, które wcześniej były na Twojej stronie internetowej. To jednak nie jedyna możliwość.

Remarketing może być także dynamiczny. Wówczas Twoje kreacje reklamowe będą pokazywać się użytkownikom w momencie, w którym przeglądają inne witryny. Warunkiem jest wcześniejsze oglądanie przez te osoby Twojej oferty. Wówczas będziesz mógł skierować do nich swój przekaz i przypomnieć im produkty, które początkowo wzbudziły ich zainteresowanie.

remarketing1

Warto też wspomnieć, iż istnieje opcja przeprowadzenia kampanii remarketingowej w aplikacjach mobilnych lub na Youtube. Remarketing wideo kierowany jest do internautów, którzy wcześniej oglądali Twoje materiały wideo na Yotube’ie. Masz także możliwość stworzenia list remarketingowych. Dzięki tej usłudze reklama będzie wyświetlać się użytkownikom, którzy w przeszłości byli na Twojej stronie, ale wyszli z niej, aby poszukać informacji w wyszukiwarce Google.

Jak sam widzisz, remarketing w wyszukiwarce daje wiele możliwości, warto więc opracować własną strategię remarketingową po to, aby nie pozostawiać sprzedaży przypadkowi. (Zazwyczaj takich „przypadków” jest mało.) Niektóre osoby z Twojej grupy docelowej będą potrzebowały dodatkowej zachęty, aby dokonać transakcji. Jeśli Ty ich nie przekonasz, pójdą do konkurencji.

Remarketingowe przypomnienie

Ludzie są zabiegani i nawet jeśli Twój produkt im się spodobał, to mogą zapomnieć, na jakiej stronie chcieli go kupić. Czas start! Tu właśnie do gry wchodzi AdWords remarketing. Skoro już zadałeś sobie trud dotarcia do wybranej grupy odbiorców, to nie poprzestawaj na jednym kontakcie. Przypominaj się.

Znajdź sposób na użytkowników, na których Ci zależy i skieruj do nich spersonalizowaną reklamę! Jak?

My Ci pomożemy!