Case Study Google Ads Leasing Aut Osobowych

google partner
Case Study Google Ads Leasing Aut Osobowych

Kilka słów O FIRMIE:

Nasz Partner należy do Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A. i odpowiada wysokim standardom grupy Credit Agricole S.A. Dzięki połączeniu funkcji serwisu motoryzacyjnego oraz platformy transakcyjnej umożliwia zakup nowego lub używanego pojazdu. Firma specjalizuje się przede wszystkim w oferowaniu leasingu kierowanego do osób prowadzących działalność gospodarczą. Obejmuje nie tylko samochody osobowe i dostawcze, ale również sprzęt medyczny, maszyny czy naczepy.

CELE i założenia

Popularność usług leasingowych w ciągu ostatnich lat znacząco wzrosła, a co za tym idzie, zwiększyła się również liczba oferujących je firm. Aby sprostać wyzwaniom i oczekiwaniom rozwijającego się rynku, właściciele platformy postanowili zwiększyć jej znaczenie i świadomość marki w sieci. Zwrócili się do nas w celu wypromowania serwisu w Internecie i zachęcenia użytkowników do zapoznania się z jego ofertą, co w dłuższej perspektywie przyczyni się do wzrostu konwersji.

Podjęte działania

Prowadzone przez nas działania marketingowe zaczęliśmy od uruchomienia kilku rodzajów kampanii Google Ads w celu dywersyfikacji źródeł kontaktu z potencjalnymi klientami. Obejmowały one kampanie DSA, Performance Max, Discovery, Display, a także remarketingową i brandową. Z uwagi na rosnącą konkurencyjność oraz specyfikę branży musieliśmy starannie dobrać słowa kluczowe, na które będą kierowane reklamy. Warto zaznaczyć, że platforma walczy o uwagę użytkowników z licznymi serwisami motoryzacyjnymi, takimi jak portale informacyjne czy rankingi ofert. Wobec tego właściwe ustawienie kampanii było kluczowe dla zwielokrotnienia liczby transakcji i trafienia do grupy docelowej: właścicieli firm, przedsiębiorców czy osób poszukujących rozwiązań leasingowych.


Wypracowane efekty w praktyce

wynajem samochodów case study wynajem samochodów case study

W prezentowanym okresie znacząco zwiększył się ruch na portalu, co wzmocniło pozycję Klienta jako marki w tak trudnej niszy rynkowej. Prowadzone kampanie przyczyniły się do uzyskania konwersji na poziomie 377, przy niskim średnim CPC. Reklama displayowa również okazała się sporym sukcesem, przyciągając uwagę ponad 47 tys. użytkowników. Ponadto zadbaliśmy o 100% wynik optymalizacji każdej z kampanii, a wysoka jakość reklam zwiększyła zainteresowanie ofertą serwisu, który odnotował wzrost liczby zapytań, które stanowczo przyczyniają się realizacji wszystkich celów biznesowych naszego kontrahenta.