Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Kształtuj odczucia i wrażenia klientów – znaczenie CX w budowaniu świadomości marki
Customer Experience to zagadnienie pomijane przez wielu przedsiębiorców, jednak konkurencja na rynku oraz fakt, iż oferta produktowa w tak wielu…
Nowy rok, nowe social media — jak będą się kształtować tendencje marketingowe
Media społecznościowe to obszar, który dynamicznie się zmienia. Wprowadzane modyfikacje pomagają użytkownikom nie tylko w łatwiejszy sposób wchodzić w interakcję,…
Czynniki rankingowe Google – o czym musisz pamiętać by Twoja strona była uznawana za wartościową
Co ma wpływ na pozycję strony w Google? To pytanie zadaje sobie każdy właściciel serwisu internetowego. Czynników, które o tym…
Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu
Marketing afiliacyjny to bardzo atrakcyjna opcja, która pozwoli Ci zwiększyć zyski generowane przez Twój sklep internetowy. Jest to jednak szansa,…
Znaczenie współczynnika konwersji w e-commerce – co powinieneś wiedzieć
Współczynnik konwersji to jeden z najważniejszych parametrów – jeśli prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś wiedzieć, z czym wiąże się to…
Reklama PPC – czy to rozwiązanie dla Ciebie?
Promowanie własnej firmy to w obecnych czasach konieczność i każdy musi zainteresować się tym tematem. Kiedy jednak wchodzimy w świat…