Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Reklama online – nieograniczone możliwości
Marketing internetowy — o jego skuteczności i przewadze nad tradycyjnymi formami reklamy słyszał już chyba każdy i bynajmniej nie są…
Marketingowa siła wideo, czyli TrueView w kampanii produktowej
W internecie możemy dzisiaj trafić na zasadniczo trzy rodzaje nośników informacyjnych dostosowanych również do przekazywania komunikatów promocyjnych. Mowa tutaj o…
Facebook – portal nie tylko społecznościowy
Social media zrewolucjonizowały funkcjonowanie w internecie – zarówno w wymiarze społecznym, jak i marketingowym. Z samego Facebooka w Polsce korzysta…
Kolejne aktualizacje algorytmu Google?
Całkiem niedawno na profilu Google SearchLiaison na Twitterze mogliśmy przeczytać informacje o nowej, czerwcowej aktualizacji algorytmu działania wyszukiwarki. Nikogo to…
Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę
Nikogo zapewne nie zaskoczy fakt, że blisko 90% polskich internautów korzysta codziennie z Facebooka. Jest to wartość, z którą trzeba…
Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?
Wykorzystanie social mediów w działaniach marketingowych obecnie nikogo nie dziwi, co więcej można powiedzieć, że jest to must have. Nie…