Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Reklama online – nieograniczone możliwości

Marketing internetowy — o jego skuteczności i przewadze nad tradycyjnymi formami reklamy słyszał już chyba każdy i bynajmniej nie są…

Marketingowa siła wideo, czyli TrueView w kampanii produktowej

W internecie możemy dzisiaj trafić na zasadniczo trzy rodzaje nośników informacyjnych dostosowanych również do przekazywania komunikatów promocyjnych. Mowa tutaj o…

Facebook – portal nie tylko społecznościowy

Social media zrewolucjonizowały funkcjonowanie w internecie – zarówno w wymiarze społecznym, jak i marketingowym. Z samego Facebooka w Polsce korzysta…

Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Całkiem niedawno na profilu Google SearchLiaison na Twitterze mogliśmy przeczytać informacje o nowej, czerwcowej aktualizacji algorytmu działania wyszukiwarki. Nikogo to…

Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Nikogo zapewne nie zaskoczy fakt, że blisko 90% polskich internautów korzysta codziennie z Facebooka. Jest to wartość, z którą trzeba…

Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Wykorzystanie social mediów w działaniach marketingowych obecnie nikogo nie dziwi, co więcej można powiedzieć, że jest to must have. Nie…