Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Historia domeny a pozycjonowanie
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to proces obejmujący wiele aspektów. Uważa się, że Google bierze pod uwagę około 200 czynników…
Klastry tematyczne w pozycjonowaniu
Każdy, kto prowadzi w dzisiejszych czasach stronę internetową, wie, jak trudno jest obmyślać ciekawe i konkurencyjne treści. Witryna musi być…
Intencje użytkowników, a wyświetlane wyniki wyszukiwania
Reklamy odgrywają kluczową rolę w marketingu, to głównie od częstotliwości ich wyświetlania i dopasowania do użytkowników zależy między innymi popularność…
Performance Max – nowy typ kampanii w Google Ads
Sztuczna inteligencja wraz z uczeniem maszynowym to aspekty nowoczesnej technologii, które pojawiają się coraz częściej w różnych dziedzinach życia. Szczególnie…
Dane strukturalne i ich rola w procesie pozycjonowania
Aby w obecnych czasach wypromować witrynę za pomocą działań SEO, nie wystarczy jedynie sama optymalizacja strony i treści. Wyróżnienie się…
Co warto wiedzieć o SERM?
W Internecie dzięki anonimowości i teoretycznej bezkarności każdy użytkownik jest odważniejszy i śmielej wypowiada swoje opinie. Niekiedy bezzasadnie umieszczane są…