Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Marketingowa siła wideo, czyli TrueView w kampanii produktowej

Marketingowa siła wideo, czyli TrueView w kampanii produktowej

W internecie możemy dzisiaj trafić na zasadniczo trzy rodzaje nośników informacyjnych dostosowanych również do przekazywania komunikatów promocyjnych. Mowa tutaj o…
Facebook – portal nie tylko społecznościowy

Facebook – portal nie tylko społecznościowy

Social media zrewolucjonizowały funkcjonowanie w internecie – zarówno w wymiarze społecznym, jak i marketingowym. Z samego Facebooka w Polsce korzysta…
Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Całkiem niedawno na profilu Google SearchLiaison na Twitterze mogliśmy przeczytać informacje o nowej, czerwcowej aktualizacji algorytmu działania wyszukiwarki. Nikogo to…
Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Nikogo zapewne nie zaskoczy fakt, że blisko 90% polskich internautów korzysta codziennie z Facebooka. Jest to wartość, z którą trzeba…
Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Wykorzystanie social mediów w działaniach marketingowych obecnie nikogo nie dziwi, co więcej można powiedzieć, że jest to must have. Nie…
Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

O tym, że Content is King obecnie nie trzeba nikogo przekonywać. Wartościowa treść od czasów wejścia algorytmu Panda jest jednym…