Blog

Nowości ze świata e-marketingu

SEO w czasie epidemii – jak kształtuje się sytuacja

SEO w czasie epidemii – jak kształtuje się sytuacja

Działania marketingowe od zawsze są ściśle związane z aktualną sytuacją gospodarczą i ekonomiczną, jak i ogólnie panującymi nastrojami – nie…
Google indeksuje nofollow od 1 marca 2020

Google indeksuje nofollow od 1 marca 2020

W algorytmach Google pojawiły się zmiany. Dotyczą linków nofollow – od 1 marca 2020 odnośniki oznaczone w ten sposób biorą…
Informacja dla klientów

Informacja dla klientów

W związku z obecną sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa Covid-19 w Polsce i na świecie z pewnością macie na…
Google przestaje wspierać mikrodane od 6 kwietnia 2020

Google przestaje wspierać mikrodane od 6 kwietnia 2020

6 kwietnia 2020 Google przestanie uwzględniać mikrodane dla wyników wyszukiwania opisane za pomocą struktury Data-Vocabulary.org. Zamiast tego branża SEO w…
Emoji w marketingu – wyraź więcej, zaangażuj, wywołaj emocje

Emoji w marketingu – wyraź więcej, zaangażuj, wywołaj emocje

Emoji to obecnie jeden z bardziej rozpoznawalnych i powszechnych elementów komunikowania się. Co więcej, coraz częściej słyszy się pogląd, że…
Trendy w social mediach – dlaczego warto promować się na FB?

Trendy w social mediach – dlaczego warto promować się na FB?

Współczesny marketing w dużej mierze opiera się na działaniach prowadzonych w sieci. Daje to możliwość bardzo precyzyjnego określenia, do jakiej…