Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Całkiem niedawno na profilu Google SearchLiaison na Twitterze mogliśmy przeczytać informacje o nowej, czerwcowej aktualizacji algorytmu działania wyszukiwarki. Nikogo to…
Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Potencjał FB – jak zaprojektować efektywną reklamę

Nikogo zapewne nie zaskoczy fakt, że blisko 90% polskich internautów korzysta codziennie z Facebooka. Jest to wartość, z którą trzeba…
Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Social media – walczyć o zasięg czy zaangażowanie?

Wykorzystanie social mediów w działaniach marketingowych obecnie nikogo nie dziwi, co więcej można powiedzieć, że jest to must have. Nie…
Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

Thin content i duplicate content – tego się wystrzegaj 

O tym, że Content is King obecnie nie trzeba nikogo przekonywać. Wartościowa treść od czasów wejścia algorytmu Panda jest jednym…
YouTube for action – reklama, która pomoże zwiększyć konwersje

YouTube for action – reklama, która pomoże zwiększyć konwersje

Google Ads to ogrom możliwości – zarówno jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów, jak i budowanie wizerunku marki czy zwiększanie…
Twój przyjaciel chatbot – wykorzystanie chatbotów w e-commerce

Twój przyjaciel chatbot – wykorzystanie chatbotów w e-commerce

Z chatbotów korzysta się coraz chętniej – o ich zaletach rozprawiają zarówno marketerzy, programiści, jak i lingwiści, sami klienci mają…