Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google Search Console Insights – efektywny sposób na ulepszenie treści w witrynie

Google Search Console Insights – efektywny sposób na ulepszenie treści w witrynie

Od niedawna użytkownicy Google Analytics oraz Google Search Console mogą korzystać z nowego narzędzia. Google Search Console Insights daje wgląd…
Jakość treści na stronie z perspektywy pozycjonowania

Jakość treści na stronie z perspektywy pozycjonowania

Wartość czynników wpływających na pozycjonowanie strony w rankingu wyszukiwarki zmienia się razem z algorytmem. Widoczne jest jednak, że coraz większe…
SXO – kompleksowe podejście do optymalizacji

SXO – kompleksowe podejście do optymalizacji

SXO jest terminem, który powinien zainteresować każdego, kto prowadzi firmę oferującą usługi i produkty w sieci. To kompleksowo opracowywane i…
Zmiany tytułów stron przez Google – garść informacji o aktualizacji algorytmu

Zmiany tytułów stron przez Google – garść informacji o aktualizacji algorytmu

W sierpniu 2021 roku miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google. Sprawiła ona, że tytuły stron w wyszukiwarce mogą różnić się…
UX writing – czytelne i intuicyjne treści

UX writing – czytelne i intuicyjne treści

Tworzenie inkluzywnych i przejrzystych treści to sposób na poprawę doświadczenia odwiedzających witrynę osób. UX writing coraz częściej wykorzystywany jest nie…
Dwie strefy pozycjonowania – on-site i off-site

Dwie strefy pozycjonowania – on-site i off-site

Pozycjonowanie stron internetowych nie ogranicza się wyłącznie do działań zorientowanych na modyfikację samego serwisu. To strategia sięgająca dużo dalej, biorąca…