Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Sztuczna inteligencja w kampaniach Performance Max
W nadchodzących miesiącach kampanie Performance Max zostaną rozszerzone o nowe możliwości modelu Gemini 1.5. Z obecnej aktualizacji funkcji AI w…
Jak zacząć pisać bloga firmowego?
Rzetelnie prowadzony blog firmowy z angażującymi treściami może przynieść wiele korzyści. Potencjalny dostęp do jego zawartości za pośrednictwem strony internetowej…
Jak w celny sposób trafić do nowego klienta? Pomogą dane uporządkowane!
Algorytm wyszukiwarki Google nieustannie ulega nowym modyfikacjom. Wprowadzane zmiany mają na celu usprawnienie funkcji, która pozwala dostarczać coraz lepsze i…
Dlaczego warto dodać stronę do wyszukiwarki Google i przyspieszyć indeksowanie?
Wszyscy właściciele stron internetowych są zainteresowani tym, aby ich witryna pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Z widocznością…
Microsoft Advertising i Bing Ads – czy warto reklamować się w ten sposób?
Reklama w Internecie to obecnie najskuteczniejszy sposób, aby dotrzeć do osób zainteresowanych naszymi usługami. Najpopularniejszym systemem reklamowym wciąż pozostaje Google…
Jak zoptymalizować kampanię Google Ads krok po kroku
Sukces kampanii reklamowych Google Ads zależy od wielu czynników – jednym z najważniejszych jest prawidłowa optymalizacja. Uzyskanie wyników to jednak…