Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Jak zoptymalizować kampanię Google Ads krok po kroku

Sukces kampanii reklamowych Google Ads zależy od wielu czynników – jednym z najważniejszych jest prawidłowa optymalizacja. Uzyskanie wyników to jednak…

Google Ads i e-marketing – przewidywania trendów na 2024 rok

Już 2023 rok pokazał, że marketing internetowy czeka wiele zmian. Liczba użytkowników Internetu oraz smartfonów stale się powiększa, a to…

Social media marketing w 2024 – co nas czeka?

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu online jednym z kluczowych obszarów jest social media marketing. Z biegiem lat obserwowaliśmy ewolucję tego…

Trendy w SEO na 2024 – co będzie na topie?

Marketing internetowy to jedna z branż, która wymaga od działających w niej specjalistów stałego aktualizowania wiedzy i bycia na bieżąco…

Czym jest pozycjonowanie long tail? Optymalizacja fraz długiego ogona

W świecie marketingu internetowego, frazy long tail stały się kluczowym elementem strategii SEO. Określenie „długi ogon” dotyczy specyficznego rodzaju słów…

Marketing wirusowy – czym jest viral i dlaczego warto go stosować?

Viral marketing stał się w ostatnich latach niezwykle popularnym zjawiskiem. Nic dziwnego, bowiem treści rozprzestrzeniające się w sieci z prędkością…