Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Link building – czym jest dla SEO i jak zdobywać linki

Trudno sobie wyobrazić funkcjonujące obecnie strony internetowe bez linków. Często określane są one także jako odsyłacze, hiperłącza czy odnośniki. Dzięki…

Black Friday 2023 – jak zadbać o wysoką sprzedaż?

Są takie okresy, kiedy sklepy notują piki sprzedażowe. Nierzadko zyski w tym czasie okazują się wielokrotnie wyższe niż w pozostałych…

IOS – system nieprzyjazny marketerom?

IOS to specyficzny system operacyjny, który wywołuje ciągłe dyskusje wśród użytkowników smartfonów – jedni go kochają, pozostali nienawidzą. Cenione za…

Proces weryfikacji tożsamości reklamodawcy w Google Ads – instrukcja krok po kroku

Google Ads to system reklamowy pozwalający na kreację i zamieszczenie przekazu reklamowego w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie oraz na…

Konfiguracja Google Search Console — przewodnik po narzędziu

Google Search Console, wcześniej znane jako Google Webmaster Tools, to narzędzie oferowane przez Google, które umożliwia administratorom witryn internetowych monitorowanie…

Konfiguracja GTM krok po kroku

W marketingu internetowym wykorzystuje się obecnie ogromną ilość różnego typu danych. Śledzenie wszystkich wskaźników niejednokrotnie może okazać się problematyczne. Zwłaszcza…