Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics

Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics

Jesienią 2020 r. Google domyślnie zastąpiło Universal Analytics (UA) najnowszą wersją platformy – Google Analytics 4. Teraz, w 2022 roku,…
Crawl budget w procesie indeksacji

Crawl budget w procesie indeksacji

Od czasu powstania wyszukiwarki Google w 1996 roku liczba znajdujących się w niej stron internetowych rośnie z dnia na dzień….
Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

Powszechnie stosowaną metodą poszukiwania informacji, usług lub firm jest korzystanie z wyszukiwarki internetowej. Obecnie używa się jej niemal codziennie, wpisując…
Historia domeny a pozycjonowanie

Historia domeny a pozycjonowanie

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to proces obejmujący wiele aspektów. Uważa się, że Google bierze pod uwagę około 200 czynników…
Klastry tematyczne w pozycjonowaniu

Klastry tematyczne w pozycjonowaniu

Każdy, kto prowadzi w dzisiejszych czasach stronę internetową, wie, jak trudno jest obmyślać ciekawe i konkurencyjne treści. Witryna musi być…
Intencje użytkowników, a wyświetlane wyniki wyszukiwania

Intencje użytkowników, a wyświetlane wyniki wyszukiwania

Reklamy odgrywają kluczową rolę w marketingu, to głównie od częstotliwości ich wyświetlania i dopasowania do użytkowników zależy między innymi popularność…