Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Jak zoptymalizować kampanię Google Ads krok po kroku
Sukces kampanii reklamowych Google Ads zależy od wielu czynników – jednym z najważniejszych jest prawidłowa optymalizacja. Uzyskanie wyników to jednak…
Google Ads i e-marketing – przewidywania trendów na 2024 rok
Już 2023 rok pokazał, że marketing internetowy czeka wiele zmian. Liczba użytkowników Internetu oraz smartfonów stale się powiększa, a to…
Social media marketing w 2024 – co nas czeka?
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu online jednym z kluczowych obszarów jest social media marketing. Z biegiem lat obserwowaliśmy ewolucję tego…
Trendy w SEO na 2024 – co będzie na topie?
Marketing internetowy to jedna z branż, która wymaga od działających w niej specjalistów stałego aktualizowania wiedzy i bycia na bieżąco…
Czym jest pozycjonowanie long tail? Optymalizacja fraz długiego ogona
W świecie marketingu internetowego, frazy long tail stały się kluczowym elementem strategii SEO. Określenie „długi ogon” dotyczy specyficznego rodzaju słów…
Marketing wirusowy – czym jest viral i dlaczego warto go stosować?
Viral marketing stał się w ostatnich latach niezwykle popularnym zjawiskiem. Nic dziwnego, bowiem treści rozprzestrzeniające się w sieci z prędkością…