Pozycjonowanie stron internetowych w Bielsku-Białej – opcja dla małego biznesu

Klient przynosi zysk. Zysk daje możliwości rozwoju. Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą w Bielsku-Białej lub jej najbliższej okolicy i chcesz być bardziej zauważalny dla klientów, to optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych jest zdecydowanie propozycją dla Ciebie. Dzięki niej Twoja widoczność w Internecie znacząco się poprawi. Co ważne, to opcja, która uważana jest też za najskuteczniejszą w dłuższej perspektywie. Pozycjonowanie w Bielsku-Białej może dać Ci przewagę nad konkurencją rynkową. Sprawdzi się także w działalności niszowej, gdy potrzebujesz zaakcentować istnienie swojego biznesu.

Pozycjonowanie lokalne i regionalne w Bielsku-Białej – jakie przynosi korzyści?

Pozycjonowanie to przede wszystkim szansa, aby być widocznym w Internecie. Jeżeli prowadzisz lokalny biznes w Bielsku-Białej lub okolicach, zapewne masz swoich stałych klientów. Potencjał Twojej działalności gospodarczej jest jednak zapewne znacznie większy. Warto to wykorzystać, spróbować zwiększyć zyski i docelowo nawet rozwinąć biznes. Potencjalni klienci muszą jednak wiedzieć o Twoim istnieniu. Dotyczy to zarówno mieszkańców Bielska-Białej, jak i osób przebywających w tym mieście przejazdem czy w celach turystycznych. Poczta pantoflowa to zdecydowanie za mało. Dzisiejszy klient informacji o usługach szuka przede wszystkim w Internecie. Coraz częściej używa też w tym celu smartfona. Jeśli chcesz zostać zauważony, musisz być zatem widoczny w sieci. Najlepiej na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. To właśnie zadanie profesjonalnej agencji SEO oraz skutecznego pozycjonowania lokalnego w Bielsku-Białej. Jeżeli Twoja działalność jest niszowa, dajesz szansę klientom, aby mogli Cię znaleźć. Jeśli natomiast działasz w branży o wysokiej konkurencji, masz realną szansę zbudować sobie przewagę. Musisz też brać pod uwagę ewentualne działania rywali rynkowych. Kiedy bowiem konkurencja rozpocznie pozycjonowanie stron internetowych na Bielsko-Białą szybciej od Ciebie, to właśnie Ty będziesz w gorszej sytuacji. Dlatego właśnie nie warto zwlekać. Aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, trzeba nierzadko wcześniej włożyć ogrom pracy w optymalizację strony Twojej firmy.

Rynek główny w Bielsku-Białej

Dlaczego warto wybrać naszą agencję SEO do pozycjonowania lokalnego na Bielsko-Białą?

Z powodzeniem funkcjonujemy na rynku już od wielu lat. Zatrudniamy specjalistów SEO z doświadczeniem i umiejętnościami. Stale też podnosimy własne kwalifikacje, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania Klientów. Przemawiają za nami liczne udane kampanie pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Nasze działania w wielu przypadkach przyniosły efekty nawet lepsze od tych zakładanych na wstępie. Wprawdzie siedziba główna firmy Pikseo znajduje się w Bydgoszczy, ale obsługujemy Klientów z całej Polski, z rozmaitych branż. Rozwiązania, które proponujemy dla stron i sklepów internetowych, są zawsze kompleksowe. W ten sposób możemy zmaksymalizować efekty działań realizowanych pod kątem SEO. Ponadto, co niezwykle ważne dla mniejszych biznesów, również ceny oferowanych przez nas usług pozycjonowania stron internetowych są konkurencyjne. Jesteśmy agencją SEO, która nie boi się nowych wyzwań.

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych dla wielu branż

Zapewne zastanawiasz się, czy optymalizacja Twojej strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych rzeczywiście ma sens. Czy w biznesie, w którym funkcjonujesz też przyniesie to spodziewane efekty? Możesz być pewien, że tak! Pozycjonowanie stron WWW to usługa, którą dostosowuje się indywidualnie do potrzeb konkretnej działalności. W każdym przypadku może więc przynieść określone korzyści. Przykładowo branża HoReCa, czyli hotele, restauracje i kawiarenki, cechuje się niezwykle dużą konkurencyjnością. Podobnie jak usługi kosmetyczne czy fryzjerskie. Tutaj pozycjonowanie jest niemal nieodzowne, aby pozyskać nowych klientów. Warsztat samochodowy realizuje z kolei usługi niezwykle cenne dla osób znajdujących się w trasie, którym przytrafiają się kłopoty z pojazdem. W takim przypadku potencjalny klient będzie szukał pomocy niemal na pewno właśnie za pośrednictwem Internetu. Tylko od pozycjonowania zależy, czy to do Ciebie odezwie się w pierwszej kolejności. Natomiast jeśli prowadzisz działalność rzemieślniczą, jesteś kowalem artystycznym, szewcem, zegarmistrzem, złotnikiem albo kaletnikiem, zapewne nawet nie wszyscy mieszkańcy Bielska-Białej wiedzą o Twojej działalności. Odpowiednio realizowana strategia SEO sprawi, że w razie potrzeby znajdą Cię w Internecie bez problemu. Usługa pozycjonowania w Bielsku-Białej ma bowiem za zadanie zapewnić lepszą widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. To w konsekwencji pozwala zwiększyć ruch na witrynie, ale często i w interesie.

Urząd Miejski w Bielsku-Białej

Pozycjonowanie lokalne a sklepy internetowe

Pozycjonowanie lokalne w większości przypadków dotyczy stacjonarnych działalności gospodarczych i to właśnie im może przynieść największe korzyści. Mniejsze biznesy mają przy tym szansę nawiązać rywalizację z tymi większymi. Jednak także duże firmy z siedzibą lub filią w Bielsku-Białej albo regionie mogą znacząco skorzystać na usłudze pozycjonowania lokalnego i jeszcze bardziej podkreślić swoją obecność na rynku. Czy to znaczy, że pozycjonowanie lokalne nie ma sensu w przypadku sklepów internetowych? Tutaj odpowiedź brzmi: to zależy. Istotne są cele, jakie chce osiągnąć właściciel witryny. Sklepy internetowe z reguły nie ograniczają swojej działalności do sprzedaży lokalnej. Niemniej jednak czasem są one prowadzone równolegle do punktów stacjonarnych. Tak więc pozycjonowanie lokalne sklepów internetowych ma sens. Warunkiem powinien być jednak też stacjonarny punkt sprzedaży w Bielsku-Białej.

Audyt SEO, fraza i inne elementy usługi pozycjonowania stron

Pozycjonowanie to nie jest pojedyncza czynność, która przynosi określony efekt i kończy realizację usługi. To działanie znacznie bardziej złożone. Przede wszystkim trzeba zrozumieć, że pozycjonowanie to proces, który ma wiele etapów. Niemniej ścieżka działań przebiega zazwyczaj według określonego schematu. Wyróżnić można więc konkretne elementy, jakie składają się na dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarki internetowej Google:

  • Poznanie oczekiwań – na początek najważniejsze jest dla nas poznanie Klienta oraz branży, w której funkcjonuje. W oparciu o to, przygotowujemy skonkretyzowaną i indywidualną ofertę. Ostatecznie Klient sam wybiera opcję, którą uważa za najlepszą dla swojego biznesu.
  • Dobór fraz kluczowych – Frazy kluczowe są wyznaczane w oparciu o to, na jakie z nich dany biznes ma się pozycjonować w wyszukiwarce. Ich liczba zależy od kilku czynników. Lepiej, kiedy są bardziej złożone – to tzw. frazy z długim ogonem. Dają one lepsze efekty, jeśli chodzi o dotarcie do docelowego odbiorcy. W przypadku zawężenia wyszukiwania do danej lokalizacji, dobiera się także frazy lokalne czy regionalne, zawierające zazwyczaj nazwę konkretnej miejscowości;
  • Audyt oraz analiza strony WWW – to element niezwykle ważny w każdym procesie pozycjonowania. Przeprowadzony audyt SEO da wiele odpowiedzi na temat marketingowych możliwości firmy w Internecie. Tylko szczegółowo badając serwis można poznać jego mankamenty i atuty. Audyt SEO Twojej witryny dotyczy m.in. jej struktury czy szybkości ładowania. Na tej podstawie opracowujemy działania, które mają poprawić widoczność witryny w Internecie. Sugerowane zmiany zawsze przesyłamy Naszym Klientom do akceptacji. Nie trzeba ich wszystkich aprobować, ale należy mieć na uwadze, że pominięcie niektórych poprawek może znacząco utrudnić proces pozycjonowania;
  • Kreacja strategii pozycjonowania – Dobranie, zaplanowanie i hierarchizacja działań to kolejna istotna kwestia przy optymalizacji SEO. Czynności te znajdują odzwierciedlenie w strategii pozycjonowania. Powstaje ona zawsze w oparciu o wcześniejszy audyt SEO danej witryny. Na tej podstawie przeprowadzana jest późniejsza optymalizacja strony internetowej i działania marketingowe na rzecz Twojej firmy w sieci;
  • Content marketing – wyszukiwarka internetowa Google działa na podstawie wpisywanych słów przez internautów. Dlatego tak istotna jest właściwie dobrana zawartość strony. Ma ona sprawić, że roboty wyszukiwarki daną witrynę uznają za bardziej atrakcyjną dla użytkowników Internetu. Treści na stronie muszą więc być wysokiej jakości. Dotyczy to nie tylko tekstów, ale również wykorzystanych grafik czy fotografii. Nasze działania optymalizacyjne biorą pod uwagę każdy aspekt, który ma znaczenie dla wyszukiwarek i pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania.
  • Link building – składa się na niego linkowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne. Stosowanie odnośników sprawia, że witryna jest atrakcyjniejsza dla algorytmów Google. Niemniej linkowania nie należy stosować w nieodpowiedni sposób. To spowoduje skutek odwrotny od zamierzonego. Linkowanie wewnętrzne obejmuje odsyłacze w obrębie danej witryny. Tego typu przekierowania należy stosować z umiarem i dobrze je zaplanować. Natomiast linkowanie zewnętrzne dotyczy odnośników pochodzących z zupełnie innych stron internetowych. Tutaj zdecydowanie warto postawić na jakość, a nie na ilość;
  • Stały monitoring oraz wprowadzanie korekt – pozycjonowanie to proces ciągły. Algorytmy ulegają zmianie, a ich funkcjonowanie zazwyczaj jest niejawne. W związku z tym potrzebna jest stała analiza efektów realizowanych działań, pozycji strony w wynikach wyszukiwania, wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań, które mają przynieść określone rezultaty. To zadanie dla specjalistów SEO znających się na swojej pracy. Zaniechanie pozycjonowania prędzej czy później przyniesie więc stronie internetowej spadki w pozycjach wyszukiwania.

Efekty pozycjonowania regionalnego a posiadanie strony internetowej

Własna witryna to podstawa w działalności wielu współczesnych biznesów. Za jej pomocą można informować klientów o szczegółach swojej działalności, dzielić się sukcesami, a także przekazać dane kontaktowe. Strona internetowa to także podstawa działań optymalizacyjnych pod kątem SEO i znacząco je wspomaga. Dlatego namawiamy każdego Klienta, który jej nie posiada, aby rozważył i zlecił profesjonalistom stworzenie witryny. Niemniej strona WWW nie jest warunkiem koniecznym do przeprowadzenia pozycjonowania lokalnego czy regionalnego. Można je przeprowadzić także w oparciu o wizytówkę stworzoną na platformie Google Moja Firma. To jedna z proponowanych przez nas usług. Oprócz informacji o dokładnej lokalizacji znajdują się na niej zdjęcia, informacje szczegółowe o profilu działalności, godziny otwarcia, wpisy czy opinie dotychczasowych klientów.

Cennik optymalizacji – ile kosztuje pozycjonowanie stron w Bielsku-Białej?

Pozycjonowanie w zależności od potrzeb danej strony internetowej może obejmować szereg różnych usług. To od ich zakresu zależy więc ostateczna cena. Dlatego koszt pozycjonowania stron ustalany jest z Klientem zawsze indywidualnie pod kątem prac, jakie zostaną wykonane na rzecz optymalizacji. Nie ulega jednak wątpliwości, że pozycjonowanie lokalne lub regionalne za każdym razem będzie usługą tańszą niż w przypadku działań ogólnopolskich. Mniejszy jest bowiem zasięg oraz w związku z tym konkurencja rynkowa. To zarazem inwestycja, która ma przynieść określone korzyści finansowe w przyszłości. Z pewnością działania SEO na rzecz lokalnych i regionalnych biznesów są w zasięgu ich budżetów marketingowych. Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Dopasują oni ofertę do potrzeb Twojego biznesu i przygotują darmową wycenę proponowanych usług

    *Wyrażam zgodę na otrzymywanie treści marketingowych i informacji handlowych od Pikseo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej ) w celu promocji usług Pikseo w tym m.in. przedstawienia informacji o aktualnych promocjach czy akcjach marketingowych.
    Więcej informacji o Administratorze danych w Polityce Prywatności

    FAQ – pytania i odpowiedzi dotyczące pozycjonowania sklepów internetowych oraz witryn

    Ile czasu potrzeba na pierwsze efekty współpracy?

    Odpowiedź na to pytanie nigdy nie jest jednoznaczna. Zależy to bowiem od wielu czynników, jak np. rodzaj branży, konkurencyjność słów kluczowych czy postawione cele działań. Pierwsze efekty mogą wystąpić szybko, zwłaszcza przy działaniu lokalnym, ale trzeba przy tym pamiętać, że skuteczne pozycjonowanie ma przynosić skutki w dłuższej perspektywie czasowej. Z tego też powodu na bardziej obiektywne dane należy poczekać 3 miesiące, a czasem nawet 6 miesięcy. Działania optymalizacyjne podlegają bowiem stałej aktualizacji i dostosowaniu do bieżącej sytuacji.

    Jak należy dobierać słowa kluczowe do pozycjonowania lokalnego?

    Dobór słów kluczowych bez wątpienia zaliczymy do najistotniejszych momentów na rzecz skutecznego marketingu w sieci. To także jedna z pierwszych czynności w ramach procesu SEO w Bielsku-Białej dla Twojej strony internetowej. W lokalnym oraz regionalnym pozycjonowaniu najlepiej sprawdzają się frazy typu long tail, czyli złożone z wielu słów. Przy mniej konkurencyjnym rynku dają naprawdę dobre efekty i wysokie pozycje w Google. Oczywiście za każdym razem powinny być one zawężone do danej lokalizacji.

    Kto dokonuje wyboru fraz kluczowych?

    Ta decyzja zależy od preferencji Klienta. Może on to zrobić sam w porozumieniu z pracownikiem specjalistycznej agencji SEO. Inna opcja to pozostawienie tej kwestii ekspertom z doświadczeniem w pozycjonowaniu lokalnym i ogólnopolskim. W wyniku przeprowadzanych analiz sprawdzana jest skuteczność fraz i jeżeli jest ona niezadowalająca, można je po pewnym czasie wymienić. Nie należy jednak spieszyć się z takim działaniem. Warto poczekać do momentu, gdy dane do analiz będą w pełni miarodajne.

    Jakie informacje będą potrzebne, aby rozpocząć pozycjonowanie na Bielsko-Białą?e?

    Nasza współpraca rozpoczyna się od rozmowy, ale niezwykle ważnym jej elementem jest też audyt strony. Aby przyspieszyć i usprawnić niektóre działania pozycjonowania Twojej strony w wyszukiwarce Google, warto na wstępie przygotować ważne dla nas informacje. To przede wszystkim adres witryny, dostępy do panelu zarządzania treścią, cele sprzedażowe, najważniejsze produkty i usługi, typ działalności, zakładany budżet, a także planowany okres współpracy.

    Jakie działania dodatkowe mogą wspomóc promocję biznesu w wyszukiwarce internetowej?

    Dobre efekty, choć nie tak długofalowe jak pozycjonowanie, przynoszą kampanie reklamowe realizowane w systemie Google Ads. Warto zwrócić także uwagę na profesjonalne prowadzenie marketingu przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. Agencja Pikseo również te działania ma w swoim zakresie usług. Ich kompleksowe zastosowanie sprawi, że widoczność strony w Google będzie lepsza. łatwiej więc będzie o dotarcie do grupy docelowej i pozyskiwanie nowych klientów.

    Sprawdź oferty pozycjonowania w innych miastach:

    Oceń ten artykuł

    Średnia ocen użytkowników 5 / 5. Ilość głosów użytkowników 1

    Brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.