Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google walczy o bezpieczeństwo w przeglądarce – Chrome 68 będzie uznawał strony bez certyfikatu za niebezpieczne

Google walczy o bezpieczeństwo w przeglądarce – Chrome 68 będzie uznawał strony bez certyfikatu za niebezpieczne

Od lipca 2018 roku przeglądarka Chrome 68 będzie oznaczać strony niezabezpieczone protokołem SSL jako niebezpieczne. Użytkownicy będą widzieli w pasku…
Jak wykorzystać potencjał Call To Action?

Jak wykorzystać potencjał Call To Action?

Istnieją różne sposoby na pokierowanie użytkownikiem. Badania pokazują, że inaczej czytamy książki, a inaczej artykuły na stronach internetowych. Te drugie…
11 elementów, na które warto zwrócić uwagę przed wysyłką e-maili

11 elementów, na które warto zwrócić uwagę przed wysyłką e-maili

E-mail marketing może okazać się skutecznym sposobem na zwiększenie firmowej sprzedaży. Aby jednak tak było, należy zwrócić uwagę na kilka…
Facebook chce, abyśmy zaglądali do znajomych

Facebook chce, abyśmy zaglądali do znajomych

Drużyna Marka Zuckerberga nie próżnuje. Użytkownicy Facebooka praktycznie non stop obserwują mniejsze bądź większe zmiany w funkcjonowaniu ulubionego portalu społecznościowego….
Influencer – Twoje marketingowe wsparcie

Influencer – Twoje marketingowe wsparcie

Współczesny marketing przybiera bardzo różnorodne i niekoniecznie oczywiste formy. Mediów, w których może pojawić się Twój przekaz, jest znacznie więcej…