Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Informacja dla klientów

Informacja dla klientów

W związku z obecną sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa Covid-19 w Polsce i na świecie z pewnością macie na…
Google przestaje wspierać mikrodane od 6 kwietnia 2020

Google przestaje wspierać mikrodane od 6 kwietnia 2020

6 kwietnia 2020 Google przestanie uwzględniać mikrodane dla wyników wyszukiwania opisane za pomocą struktury Data-Vocabulary.org. Zamiast tego branża SEO w…
Emoji w marketingu – wyraź więcej, zaangażuj, wywołaj emocje

Emoji w marketingu – wyraź więcej, zaangażuj, wywołaj emocje

Emoji to obecnie jeden z bardziej rozpoznawalnych i powszechnych elementów komunikowania się. Co więcej, coraz częściej słyszy się pogląd, że…
Trendy w social mediach – dlaczego warto promować się na FB?

Trendy w social mediach – dlaczego warto promować się na FB?

Współczesny marketing w dużej mierze opiera się na działaniach prowadzonych w sieci. Daje to możliwość bardzo precyzyjnego określenia, do jakiej…
SEO – skuteczne wsparcie dla Twojego biznesu w sieci

SEO – skuteczne wsparcie dla Twojego biznesu w sieci

SEO (z ang. search engine optimization) to wszystkie działania polegające na dostosowaniu strony internetowej do specyfiki wyszukiwarek internetowych. Dotyczą one…
SEO – co zmieniło się w 2019 i jakie zmiany czekają nas w 2020

SEO – co zmieniło się w 2019 i jakie zmiany czekają nas w 2020

Koniec roku sprzyja różnym rozliczeniom, rankingom i podsumowaniom. W tym czasie często przeprowadzamy różnego typu bilanse, które pozwalają nam spojrzeć…