To, co wyróżnia Pikseo na tle innych agencji, to m.in. ciągłe doskonalenie w poszczególnych obszarach naszej działalności. Wyznajemy zasadę, że ten, kto stoi w miejscu, w istocie się cofa. Poprzez szkolenie naszych pracowników staramy się stale poszerzać zakres i poprawiać jakość naszych usług.

Certyfikaty w różnych obszarach reklamowych

Jako jedna z niewielu agencji docenionych w programie Google Partners Rising Stars nie zwalniamy tempa i wciąż zdobywamy nowe kompetencje. Uzyskaliśmy już certyfikaty w każdym obszarze reklamowym Google AdWords, co stanowi potwierdzenie, że posiadamy wiedzę niezbędną do realizacji wszystkich kampanii marketingowych za pomocą tej usługi.
Nasi klienci mają pewność, że otrzymają wsparcie na najwyższym poziomie. Przeprowadziliśmy już wiele skutecznych kampanii Google AdWords, które pozwoliły usługobiorcom dotrzeć do konkretnych grup docelowych i zwiększyć sprzedaż oferowanych produktów czy usług.

Jak zdobyć specjalizację agencyjną z Google Adwords?

Certyfikaty uzyskiwane w poszczególnych obszarach reklamowych to nie jedyne wyróżnienia, jakie stosuje Google, by docenić najszybciej rozwijające się agencje partnerskie. Formą gratyfikacji i potwierdzeniem skuteczności firmy jest także specjalizacja przyznawana przez Google w konkretnym obszarze reklamowym AdWords.
By móc pochwalić się takim odznaczeniem, agencja musi spełnić trzy warunki. Przynajmniej jeden jej pracownik musi mieć certyfikat z obszaru promocji w AdWords, którego ma dotyczyć specjalizacja. Agencja musi też posiadać dużą wiedzę związaną z usługą. Ostatni warunek to z kolei niejako potwierdzenie praktycznego doświadczenia w danym obszarze. Aby bowiem zostać wyróżnionym specjalizacją, trzeba wygenerować w jej zakresie wydatki na poziomie równowartości 10 000 USD, i to w ciągu zaledwie 90 dni!

Czwarta specjalizacja Pikseo w Google Partners

Nasza agencja właśnie uzyskała czwartą specjalizację z pięciu możliwych! Oznacza to, że posiadamy nie tylko wiedzę o tym, jak prowadzić kampanie Google AdWords, ale również niezbędne umiejętności, które zdobyliśmy na podstawie własnych, licznych doświadczeń zgromadzonych podczas korzystania z tego narzędzia.

Nasze specjalizacje to obecnie:

– reklama w sieci wyszukiwania,
– reklama mobilna,
– reklama w sieci reklamowej,
– reklama w zakupach Google (najnowsza).

Pozostało nam jeszcze zdobycie ostatniej specjalizacji, związanej z reklamą wideo. Mamy już wiedzę potwierdzoną certyfikatem i coraz częściej realizujemy dla naszych klientów tego typu kampanie. Możemy pochwalić się również wykorzystaniem reklamy wideo do promocji naszej agencji. Zadbaliśmy o to, aby film dotarł do interesującej nas grupy docelowej i zyskał odpowiedni współczynnik obejrzeń.

Zachęcamy do odwiedzania naszego profilu w Google Partners, gdzie znajdą Państwo szczegółowe informacje na temat naszych kwalifikacji.

Profil Google Partners

Autor: Joanna Marchlewicz

Specjalista ds. content marketingu

Posiada doświadczenie w przygotowywaniu treści dziennikarskich, blogowych i marketingowych.
W Pikseo zajmuje się tworzeniem contentu dla agencji oraz jej klientów.