Cele i założenia
Założenia kampanii polegały na wypromowaniu marki na rynku niemieckim, ale przede wszystkim na zwiększeniu liczby zamówień na sprzęt rolniczy za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub w formie zapytań telefonicznych.

Podjęte działania
Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania i skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 2 599 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU, DISPLAY’a i reklamy na GMAILU. Wykonaliśmy niezbędne połączenie konta Ads i Analytics w celu mierzenia zaangażowania użytkownika w witrynie klienta. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzie sztucznej inteligencji by regularnie każdego dnia prowadzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
Osiągnięte Efekty

Analiza CPC
CPC start 3.60 zł
CPC po 0.41 zł
Obniżenie o 88%
Analiza Kliknięć
budżet dzienny 90 zł
kliknięcia start 25
kliknięcia po 219
Wzrost o 776%
W efekcie z 3,60 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,41 zł, czyli o 88%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 776%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zamównień. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,4. Dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i podkreślenie wartości marki ze względu na częste wyświetlenia banerów w serwisach branżowych, forach czy blogach.