Cele i założenia
Założenia kampanii polegały na pozyskaniu leadów w postaci nowych spraw aplikowanych ze strony interesantów najczęściej w formie telefonicznej lub w postaci formularza zgłoszeń.

Podjęte działania
Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania i skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 4 200 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU i kampanii reklamowej na GMAIL’U. Wykonaliśmy połączenie konta Ads i Analytics w celu dodatkowej analizy użytkowników na stronie internetowej. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzie sztucznej inteligencji by regularnie każdego dnia prowdzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
Osiągnięte efekty

Analiza CPC
CPC start 1.83 zł
CPC po 0.37 zł
Obniżenie o 80%
Analiza Kliknięć
budżet dzienny 140 zł
kliknięcia start 77
kliknięcia po 378
Wzrost o 390%
W efekcie z 1,83 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,37 zł, czyli o 80%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 390%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń z formularza. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,1. Dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i zaufania do marki ze względu skuteczną kampanie w REMARKETINGU. Odpowiedni baner reklamowy oraz prawidłowo skonfigurowana kampania zdobywała kolejne leady i znacznie poprawiała rentowność kampanii.