Cele i założenia
Głównym celem kampanii było zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem koszyka online. Dodatkowym zadaniem postawionym przez klienta było zwiększenie rozpoznawalności marki na tle dużej konkurencji.

Podjęte działania
Strategia oparta na zwiększeniu sprzedaży online wymagała dużego nacisku na sieci wyszukiwania. Przygotowaliśmy kampanie Google Zakupy oraz Linki Sponsorowane wsparte wyświetleniami w sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 3 000 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Dokonaliśmy połączenia konto Ads i Analytics oraz zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzie sztucznej inteligencji by regularnie każdego dnia prowadzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
Osiągnięte efekty

Analiza CPC
CPC start 0.51 zł
CPC po 0.13 zł
Obniżenie o 74%
Analiza Kliknięć
budżet dzienny 100 zł
kliknięcia start 196
kliknięcia po 769
Wzrost o 292%
W efekcie z 2,43 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,42 zł, czyli o 82%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 480%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń z formularza, a wysoką jakość reklamy potwierdził dobry wynik CTR na poziomie 10%. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,8, natomiast dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i podkreślenie wartości marki ze względu na częste wyświetlenia banerów w serwisach branżowych, forach czy blogach.