Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google Analytics 4 – rewolucyjna formuła pozyskiwania danych

W październiku 2020 roku swoją premierę miał Google Analytics 4, czyli najnowsza wersja popularnego narzędzia Google monitorującego ruch i zachowania…

Przestrzeń Google – udogodnienie dla sprzedawców dostępne

Pandemia koronawirusa wymusiła na przedsiębiorcach skupienie niemal całej energii i zasobów na działalności internetowej. Sprzedaż wysyłkowa to obecnie dla wielu…

Sprzedaż internetowa – przygotuj się na Black Friday

Pochodzący z USA Black Friday zagościł w Polsce na dobre i z dużym powodzeniem funkcjonuje zarówno w sklepach stacjonarnych, jak…

Google Analytics – Konwersje, które pomagają w SEO i kampaniach Google Ads

Google Analytics to platforma pozwalająca na przeprowadzanie zaawansowanych analiz statystyk w obrębie stron internetowych. Chociaż utarło się przekonanie, że może…

Zmiany w korzystaniu z grafik Google

Jako użytkownicy regularnie korzystający z usługi, którą jest Google Grafika, często nie zdajemy sobie sprawy z konsekwencji wykorzystywania cudzych obrazów,…

Ukłon w stronę webmasterów – filtr „wiadomości” w raporcie GSC

Google Search Console to narzędzie wykorzystywane przez każdego specjalistę SEO, chociaż nie tylko. Zdarza się, że korzystają z niego również…