Cele i założenia
Założenia kampanii miały dwa główne cele: zdobycie pozycji lidera w branży oraz generowanie nowych leadów przez zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz telefonicznie.

Podjęte działania
Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania i skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 2 600 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU i kampanii reklamowej na GMAIL’U. Wykonaliśmy połączenie konta Ads i Analytics w celu dodatkowej analizy użytkowników na stronie internetowej. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzi sztucznej inteligencji, by regularnie każdego dnia prowdzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
Osiągnięte efekty

Analiza CPC
CPC start 0.83 zł
CPC po 0.23 zł
Obniżenie o 73%
Analiza Kliknięć
budżet dzienny 90 zł
kliknięcia start 108
kliknięcia po 391
Wzrost o 262%
W efekcie z 0,83 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,23 zł, czyli o 73%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 262%. Osiągnięcie tego wyniku w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń z formularza, a wysoką jakość reklamy potwierdził bardzo wysoki wynik CTR na poziomie ponad 24%. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,1. Dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i podkreślenie wartości marki ze względu na częste wyświetlenia banerów w sieci reklamowej, które skutecznie pozyskiwały nowe leady zamykając wielokanałową ścieżkę sprzedaży.