Cele i założenia
Założenia kampanii polegały na wypromowaniu marki na rynku, ale przede wszystkim na zwiększaniu liczby aplikacji składanych za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej.

Podjęte działania
Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania i skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 3 000 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU i DISPLAY’a. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzi sztucznej inteligencji by regularnie każdego dnia prowdzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
Osiągnięte efekty

Analiza CPC
CPC start 2.43 zł
CPC po 0.43 zł
Obniżenie o 82%
Analiza Kliknięć
budżet dzienny 100 zł
kliknięcia start 41
kliknięcia po 238
Wzrost o 480%
W efekcie z 2,43 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,42 zł, czyli o 82%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 480%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń z formularza, a wysoką jakość reklamy potwierdził dobry wynik CTR na poziomie 10%. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,8, natomiast dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i podkreślenie wartości marki ze względu na częste wyświetlenia banerów w serwisach branżowych, forach czy blogach..