Atrybucja w klasycznym marketingu to pojęcie, które zakorzeniło się już bardzo głęboko – nie inaczej jest w przypadku wariantu internetowego. Attributio, bo od tego łacińskiego słowa...
Mamy z nimi do czynienia każdego dnia podejmując jakąkolwiek aktywność w wyszukiwarce internetowej Google, ale i w innych. Nie wszyscy są tego świadomi, ale słowa kluczowe determinują wyniki naszego...
Trudno sobie wyobrazić funkcjonujące obecnie strony internetowe bez linków. Często określane są one także jako odsyłacze, hiperłącza czy odnośniki. Dzięki nim w szybki i wygodny...
W erze, w której Social Media są nieodłącznym elementem dbania o rozwój i rozpoznawalność marki, nie można pozwolić sobie na zrezygnowanie z żadnego portalu, który zapewnia dodatkowe zasięgi. Platformy społecznościowe...
Od zakupu Instagrama w 2012 roku, przez przedstawienie koncepcji Meta 9 lat później, aż do teraz – Mark Zuckerberg kreuje powoli swoje uniwersum społecznościowe. Wszystkie...
Są takie okresy, kiedy sklepy notują piki sprzedażowe. Nierzadko zyski w tym czasie okazują się wielokrotnie wyższe niż w pozostałych częściach roku. Sprzyjają...
OpenAI, firma odpowiedzialna za wypuszczenia na rynek ChatGPT, ujawniła niedawno swój najnowszy projekt – SearchGPT. To bezpośrednia konkurencja dla wyszukiwarek Google oraz Bing. Korporacja...
Liczba stron dostępnych w Internecie stale rośnie. Pojawiają się zupełnie nowe witryny, ale rozbudowywane są również te już wcześniej istniejące. Wyszukiwarki internetowe wspomagane przez zaawansowane...
Porzucone koszyki to jedno z największych wyzwań, z jakimi muszą mierzyć się właściciele sklepów internetowych. Wpływają one negatywnie na wynik sprzedażowy i mogą wskazywać na problemy...