Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Przygotowania do Black Friday

Przygotowania do Black Friday

Od kilku lat w Polsce pojawia się trend zakupowy znany jako Black Friday. Tradycja “Czarnego Piątku” pochodzi zza oceanu –…
Nadchodzi aktualizacja algorytmu spamu Google

Nadchodzi aktualizacja algorytmu spamu Google

19 października na oficjalnym koncie Google została ogłoszona nadchodząca aktualizacja dotycząca systemów do wykrywania spamu w wyszukiwarce. Jej celem jest…
Drobne zamieszanie – raport HTTPS w Google Search Console

Drobne zamieszanie – raport HTTPS w Google Search Console

Darmowe platformy internetowe oferowane przez Google są regularnie aktualizowane, w celu ułatwienia ich obsługi. Google Search Console zostało w ostatnich…
Kampanie brandowe w Google Ads

Kampanie brandowe w Google Ads

W czasach rosnącej konkurencji na rynku e-commerce posiadanie silnej i rozpoznawalnej marki jest niezwykle przydatne. Umożliwia łatwiejsze zdobycie nowych klientów…
Sposoby personalizacji reklam w kampaniach Google Ads

Sposoby personalizacji reklam w kampaniach Google Ads

Reklamy wielu ludziom kojarzą się z nudnymi i irytującymi przerywnikami między filmami w telewizji, jednak w dzisiejszych czasach nabrały one…
Modele atrybucji – Google Ads i GA

Modele atrybucji – Google Ads i GA

Obecnie nie ma innej formy marketingu, która daje tak szerokie możliwości monitorowania skuteczności strategii i działań. Dzięki narzędziom takim jak…