Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Mapa witryny – czym jest i czemu służy?

Mapa witryny – czym jest i czemu służy?

Każdy właściciel strony firmowej lub sklepu internetowego musi podjąć odpowiednie kroki, by jego witryna była widoczna w sieci. Kluczowa jest…
Google Search Console – cyfrowy niezbędnik każdego przedsiębiorcy

Google Search Console – cyfrowy niezbędnik każdego przedsiębiorcy

Zarządzanie własną stroną internetową wymaga znajomości obsługi różnych programów i aplikacji, dzięki którym możemy stale ulepszać naszą witrynę i modyfikować…
Core Web Vitals – jakie zmiany czekają nas od maja 2021?

Core Web Vitals – jakie zmiany czekają nas od maja 2021?

Już niedługo Core Web Vitals stanie się głównym czynnikiem rankingowym stron internetowych. Pakiet wskaźników weryfikujących stan techniczny serwisu będzie miał…
Recenzje nabierają mocy – drobna aktualizacja algorytmu

Recenzje nabierają mocy – drobna aktualizacja algorytmu

Wraz z niewielką aktualizacją działanie algorytmu zmienia się na rzecz właścicieli stron, których treść zostanie doceniona przez ekspertów. Oznacza to…
Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne – co jest najważniejsze?

Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne – co jest najważniejsze?

Prowadząc swój biznes w przestrzeni internetowej, musimy być świadomi ciągłego pojawiania się nowych trendów wytyczających kierunek, jakim podążać będzie marketing…
Algorytm Google SMITH – czym jest i jakie zmiany zapowiada?

Algorytm Google SMITH – czym jest i jakie zmiany zapowiada?

Google nie ustaje w poszukiwaniu kolejnych metod, które uczynią wyszukiwanie cyfrowych treści jeszcze bardziej precyzyjnym. Obecnie wyszukiwarka korzysta z algorytmu…