Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Intencje użytkowników, a wyświetlane wyniki wyszukiwania

Intencje użytkowników, a wyświetlane wyniki wyszukiwania

Reklamy odgrywają kluczową rolę w marketingu, to głównie od częstotliwości ich wyświetlania i dopasowania do użytkowników zależy między innymi popularność…
Performance Max – nowy typ kampanii w Google Ads

Performance Max – nowy typ kampanii w Google Ads

Sztuczna inteligencja wraz z uczeniem maszynowym to aspekty nowoczesnej technologii, które pojawiają się coraz częściej w różnych dziedzinach życia. Szczególnie…
Dane strukturalne i ich rola w procesie pozycjonowania

Dane strukturalne i ich rola w procesie pozycjonowania

Aby w obecnych czasach wypromować witrynę za pomocą działań SEO, nie wystarczy jedynie sama optymalizacja strony i treści. Wyróżnienie się…
Co warto wiedzieć o SERM?

Co warto wiedzieć o SERM?

W Internecie dzięki anonimowości i teoretycznej bezkarności każdy użytkownik jest odważniejszy i śmielej wypowiada swoje opinie. Niekiedy bezzasadnie umieszczane są…
Problem porzuconych koszyków i sposoby na jego rozwiązanie

Problem porzuconych koszyków i sposoby na jego rozwiązanie

Porzucone koszyki są zjawiskiem, z którym na co dzień muszą się liczyć przedsiębiorstwa działające w branży e-commerce. Powodów jego występowania…
Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak ją wyeliminować?

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak ją wyeliminować?

Pozycjonując stronę internetową, musimy wykonać szereg niezbędnych czynności. Wypełniamy witrynę wartościowymi treściami, rozmieszczamy stosowne frazy i optymalizujemy ogólne działanie ca…