Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google Consent Mode v2, czyli tryb uzyskiwania zgody po nowemu

Nikt nie ma wątpliwości, że Internet daje niezwykle duże możliwości marketingowe. W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić sukces jakiejkolwiek firmy…

Czym jest Gemini AI i jakie są zalety modelu 1.5?

W grudniu 2023 roku Google pochwalił się pierwszą zaawansowaną wersją swojej sztucznej inteligencji (AI). W lutym 2024 roku firma zaprezentowała…

Sztuczna inteligencja w kampaniach Performance Max

W nadchodzących miesiącach kampanie Performance Max zostaną rozszerzone o nowe możliwości modelu Gemini 1.5. Z obecnej aktualizacji funkcji AI w…

Jak w celny sposób trafić do nowego klienta? Pomogą dane uporządkowane!

Algorytm wyszukiwarki Google nieustannie ulega nowym modyfikacjom. Wprowadzane zmiany mają na celu usprawnienie funkcji, która pozwala dostarczać coraz lepsze i…

Dlaczego warto dodać stronę do wyszukiwarki Google i przyspieszyć indeksowanie?

Wszyscy właściciele stron internetowych są zainteresowani tym, aby ich witryna pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Z widocznością…

Microsoft Advertising i Bing Ads – czy warto reklamować się w ten sposób?

Reklama w Internecie to obecnie najskuteczniejszy sposób, aby dotrzeć do osób zainteresowanych naszymi usługami. Najpopularniejszym systemem reklamowym wciąż pozostaje Google…