Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Google Analytics – Konwersje, które pomagają w SEO i kampaniach Google Ads

Google Analytics – Konwersje, które pomagają w SEO i kampaniach Google Ads

Google Analytics to platforma pozwalająca na przeprowadzanie zaawansowanych analiz statystyk w obrębie stron internetowych. Chociaż utarło się przekonanie, że może…
Zmiany w korzystaniu z grafik Google

Zmiany w korzystaniu z grafik Google

Jako użytkownicy regularnie korzystający z usługi, którą jest Google Grafika, często nie zdajemy sobie sprawy z konsekwencji wykorzystywania cudzych obrazów,…
Ukłon w stronę webmasterów – filtr „wiadomości” w raporcie GSC

Ukłon w stronę webmasterów – filtr „wiadomości” w raporcie GSC

Google Search Console to narzędzie wykorzystywane przez każdego specjalistę SEO, chociaż nie tylko. Zdarza się, że korzystają z niego również…
Adaptacja do nowej rzeczywistości – wyszukiwanie fraz w dobie epidemii koronawirusa

Adaptacja do nowej rzeczywistości – wyszukiwanie fraz w dobie epidemii koronawirusa

Mówi się, że sukces odnoszą ci, którzy wyrobili w sobie zdolność adaptacji do nowych warunków, niezależnie od własnych kompetencji i…
Google mówi STOP teoriom spiskowym

Google mówi STOP teoriom spiskowym

Teorie spiskowe to żadna nowość, zwłaszcza w przestrzeni internetowej, od wybuchu pandemii pojawiło się jednak wiele pomysłów na to, skąd…
Wieczna świeżość w Google News – jak połączyć tzw. evergreen content z obecnością w Google News?

Wieczna świeżość w Google News – jak połączyć tzw. evergreen content z obecnością w Google News?

Dołączenie go usługi Google News to cel wielu portali informacyjnych, którym zależy na zwiększeniu swoich zasięgów. Mówimy tutaj o stronach…