Blog
Nowości ze świata e-marketingu
Marketing wirusowy – czym jest viral i dlaczego warto go stosować?
Viral marketing stał się w ostatnich latach niezwykle popularnym zjawiskiem. Nic dziwnego, bowiem treści rozprzestrzeniające się w sieci z prędkością…
Czym jest współczynnik konwersji w e-commerce i jak go zwiększyć
Internet jako miejsce dokonywania transakcji kupna i sprzedaży odgrywa coraz większe znaczenie we współczesnym świecie. Internauci chętnie robią zakupy w…
Link building – czym jest dla SEO i jak zdobywać linki
Trudno sobie wyobrazić funkcjonujące obecnie strony internetowe bez linków. Często określane są one także jako odsyłacze, hiperłącza czy odnośniki. Dzięki…
Black Friday 2023 – jak zadbać o wysoką sprzedaż?
Są takie okresy, kiedy sklepy notują piki sprzedażowe. Nierzadko zyski w tym czasie okazują się wielokrotnie wyższe niż w pozostałych…
IOS – system nieprzyjazny marketerom?
IOS to specyficzny system operacyjny, który wywołuje ciągłe dyskusje wśród użytkowników smartfonów – jedni go kochają, pozostali nienawidzą. Cenione za…
Proces weryfikacji tożsamości reklamodawcy w Google Ads – instrukcja krok po kroku
Google Ads to system reklamowy pozwalający na kreację i zamieszczenie przekazu reklamowego w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie oraz na…