Epidemia wirusa zmieniła funkcjonowanie nie tylko naszego życia, ale także i działania wielu firm. Nie inaczej było w przypadku firmy Google, która w związku z pandemią w połowie marca zdecydowała o zablokowaniu na pewien czas możliwości dodawania zdjęć i opinii w obrębie wizytówek. Wraz z rozwojem sytuacji na świecie wstrzymane zostały także inne opcje. Nie było można weryfikować nowych lokalizacji oraz aktualizować danych teleadresowych.
Obostrzenia zniesione
Pomału jednak wszystko wraca do normy – od kilku dni można zauważyć pojawiające się zdjęcia i filmy dodane do lokalizacji. Zaczęto również publikować nowe recenzje, jak i te, które zostały wstrzymane. Obecnie jednak działa to z pewnym opóźnieniem, przy czym Google zapewnia, że za niedługi czas wszystko wróci do normy. Usługa działa już we wszystkich krajach, jednak na publikacje zaległych recenzji możemy trochę poczekać. Firma jednak zapewnia, że wszystkie zostaną dodane.
Należy jednak zwrócić uwagę na jeden fakt – choć usługa została przywrócona we wszystkich krajach, nie działa jednak ona dla wszystkich biznesów. W przypadku niektórych branż publikacja opinii i zdjęć nadal pozostaje wstrzymana. Nie ma oficjalnego stanowiska, jak długo taki stan rzeczy potrwa.
Widać już różnice?
Rzeczywiście w ostatnim czasie można zauważyć znaczący wzrost wpisów, jakie wyświetlają się w obrębie wizytówek. Wróciła także możliwość aktualizowania zdjęć, choć nie zawsze działa to tak szybko jak w czasie przed epidemią. Niemniej większość firm może już zamieszać nowe wpisy, jak i zdjęcia oraz filmy w obrębie Google Moja firma. Co równie istotne wróciła możliwość aktualizowania danych, warto sprawdzić, czy to, co widnieje na naszej wizytówce, jest aktualne. Jeśli nie, warto jak najszybciej nanieść aktualne informacje – to bardzo ważne z punktu widzenia klientów, którzy często mają wątpliwości odnośnie do tego, jak obecnie działają firmy.
Czyli… wracamy do normy?
Informacje przekazane przez Google, jak i to, co zaobserwowaliśmy w obrębie działania usługi Google Moja firma, daje powody do radości. Oznacza to, że pomału zaczynamy wracać do stanu sprzed epidemii. Można zatem spokojnie wznowić wszystkie działania prowadzone w obrębie lokalizacji Google Moja firma, co niewątpliwie poprawi wyniki sprzedażowe.
Twoja firma działa tak jak przed pandemią, a może coś zmieniło się w jej funkcjonowaniu? Wizytówki to doskonały sposób na to by Twoi klienci się o tym dowiedzieli – zadbaj o aktualne zdjęcia i opisy – wróć na rynek z nową energią!
Chcesz wiedzieć więcej, nie wiesz jak wypromować swój biznes?
Powiązane wpisy
Darmowa wycena: