Uzyskane efekty

Wyzwanie
Samym wyzwaniem była już branża spożywcza, która cechuje się dużą konkurencyjnością, jednocześnie w jej obrębie mieliśmy do wypromowania produkt niszowy. Na samym początku współpracy musieliśmy zacząć od utworzenia profilu na FB, którego klient nie posiadał, dodatkowym utrudnieniem był niski budżet, w którego obrębie musieliśmy działać.
Klientowi zależało przede wszystkim na organicznym pozyskiwaniu klientów. Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy się na przygotowanie kampanii wizerunkowej, dzięki której mogliśmy zbudować świadomość marki i stworzyć lojalną społeczność zgromadzoną wokół niej.
Cel działań
- wykreowanie pozytywnego wizerunku w social media
- stworzenie zaangażowanego środowiska fanowskiego wokół marki
Nasza strategia
Opracowując strategię, wzięliśmy pod uwagę wszystkie utrudnienia oraz główne cele wskazane przez klienta. Nasze działania rozpoczęliśmy od określenia zainteresowań i stworzenia persony odbiorcy oraz koncepcji graficznej. Szukaliśmy wspólnego mianownika dla potencjalnych odbiorców, na którym moglibyśmy oprzeć wzorzec działań — kampania wizerunkowa, zwłaszcza w takiej branży, wymagała od nas nieszablonowego podejście, tym bardziej że budżet mocno nas ograniczał.
Zdecydowaliśmy się na tworzenie oryginalnych kreacji, publikowanie cytatów i aforyzmów nawiązujących do branży, ciekawostek kulinarnych, publikowanie przepisów, cykli, przeprowadzanie ankiet, tworzenie porad — dzięki temu udało nam się skupić grupę użytkowników wokół profilu, realnie zainteresowaną tematyką. Działania uzupełniliśmy o inwestowanie niewielkich kwot w kampanie płatne.
1. Kampania na page likes
- CEL Pozyskanie większej ilości fanów na fanpage’u klienta.
- KANAŁY Facebook, Messenger, sieć reklamowa Facebooka
2. Kampania na posty promowane i zasięg
- CEL Zwiększenie aktywności pod postami umieszczonymi na Facebooku. Wzrost zasięgu organicznego oraz budowanie społeczność wokół marki.
- KANAŁY Facebook, Messenger, sieć reklamowa Facebooka
Kreacje graficzne postów
Grafiki do postów łączą w sobie cechy, które klient chciał szczególnie uwypuklić na swoim profilu – połączenie tradycji i jakości z nowoczesnością.



