Firma z branży ogrodzeniowej

Sklep internetowy zajmujący się sprzedażą oraz montażem systemów ogrodzeniowych. W jego ofercie dostępne są m.in.: ogrodzenia panelowe, siatkowe oraz frontowe.

Przed rozpoczęciem współpracy w listopadzie 2015 roku, istotne dla naszego klienta słowa kluczowe obrały tendencję spadkową. Większość fraz będących w TOP 10 przestała być widoczna. Cele, jakie nam postawiono, były w tym wypadku oczywiste – mieliśmy przywrócić wysokie pozycje i zadbać o ich utrzymanie. By to osiągnąć, konieczne było opracowanie niestandardowej strategii pozycjonowania.

Nagły spadek – okres jednego miesiąca – stanowił problem. Musieliśmy podjąć ostrożne działania, by algorytm Google nie uznał ich za nienaturalne. Wyznaczyliśmy całkiem nowe słowa kluczowe – zdecydowaliśmy się na połączenie dwóch strategii, wykorzystaliśmy frazy ogólne oraz ich odpowiedniki z „długiego ogona”. Wykonaliśmy także szczegółowy audyt w celu wykrycia błędów, które mogły obniżyć ranking strony. Wprowadziliśmy nowe nagłówki i treści oraz nasyciliśmy naszymi słowami kluczowymi te istniejące. Taka strategia miała na celu zwiększenie ogólnego ruchu na stronie i poprawienie widoczności serwisu w wyszukiwarce.

FRAZY NA POZYCJACH 11-50

Podjęte działania przyniosły zamierzone rezultaty – witryna wyświetlała się w wynikach wyszukiwania Google, a słowa kluczowe odzyskały pozycje, początkowo trafiając do TOP 50, a następnie do TOP 10.

FRAZY NA POZYCJACH 1-10

Zamieszczone wykresy wyraźnie pokazują efekt naszej pracy. Obecnie w TOP 10 znajduje się 921 słów kluczowych, a czterokrotnie więcej w TOP 50. Znacząco podniósł się także organiczny ruch na stronie klienta – 150 wejść w sezonie letnim zmieniło się w 70000, co jest procentowym wzrostem rzędu ponad 46000%.