O Kliencie
Zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie metodologii i statystyki, który wspiera organizacje oraz osoby prywatne w kompleksowym przetwarzaniu danych. Oferują również pełen zakres usług analitycznych: od zbierania danych i ich analizy, po interpretację wyników zgodnie z międzynarodowymi standardami (np. APA) oraz wprowadzanie zgromadzonych informacji do baz danych. Dzięki indywidualnym konsultacjom, można u nich uzyskać wsparcie na każdym etapie projektu badawczego – niezależnie od jego skali i złożoności.
Najważniejsze efekty
- Zwiększenie ilości fraz w TOP 3 o 300%
- Zwiększenie ilości fraz w TOP 10 o 200%
- Pięciokrotne zwiększenie estymowanego ruchu na stronie
O kampanii
Kampania, która rozpoczęła się w sierpniu, od samego początku opierała się na dwóch filarach – optymalizacji strony oraz tworzeniu specjalistycznego słowniczka na witrynie klienta.
Przebieg współpracy
Pierwszy etap prac koncentrował się na dopracowaniu zarówno treści witryny, jak i jej aspektów technicznych. Dzięki starannej optymalizacji serwis osiągnął wyższe pozycje dla kluczowych fraz, co przełożyło się na zwiększoną widoczność oraz częstsze odwiedziny użytkowników poszukujących usług z zakresu analizy statystycznej.
Istotnym elementem strategii okazał się również wspomniany wcześniej słowniczek, w którym zawarte zostały objaśnienia poszczególnych terminów związanych z analizą i interpretacją danych statystycznych. Starannie dobrane hasła nie tylko wspierały edukację użytkowników, ale także umacniały wizerunek klienta jako eksperta w branży.
Dodatkowy ruch generowany przez wpisy słowniczkowe wzmocnił efekty optymalizacji, tworząc spójny ekosystem działań marketingowych. W efekcie serwis docierał do potencjalnych klientów szybciej, niż konkurencja, co znacząco zwiększyło rozpoznawalność marki i przełożyło się na wymierne korzyści biznesowe wynikające z działań SEO.
Porównanie części pozycji fraz kluczowych
Frazy kluczowe | Początek umowy | Aktualne | Wzrost |
---|---|---|---|
ekonometria statystyka | 0 | 1 | +99 |
pomoc w pisaniu pracy mgr | 0 | 6 | +94 |
praca dyplomowa pomoc | 0 | 6 | +94 |
pomoc w pisaniu prac naukowych | 0 | 7 | +93 |
pomoc w pisaniu pracy dyplomowej | 0 | 7 | +93 |
pomoc w pisaniu pracy magisterskiej | 0 | 7 | +93 |
praca magisterska pomoc w pisaniu | 0 | 8 | +92 |
pomoc w pisaniu pracy inżynierskiej | 0 | 10 | +90 |
praca licencjacka pomoc | 0 | 10 | +90 |
pomoc w pisaniu prac licencjackich | 0 | 15 | +85 |
prace magisterskie pomoc | 77 | 12 | +65 |
bazy danych jak tworzyć | 60 | 9 | +51 |
zadania ze statystyki | 72 | 21 | +51 |
tworzenie bazy danych | 42 | 7 | +35 |
pomoc w pisaniu pracy licencjackiej gdańsk | 41 | 7 | +34 |
baza danych tworzenie | 41 | 11 | +30 |
tworzenie baza danych | 39 | 9 | +30 |
badania statystyczne | 35 | 9 | +26 |
badania własne praca licencjacka | 15 | 4 | +11 |
praca magisterska badania ankietowe | 15 | 4 | +11 |
Wzrost kliknięć (3 msc RDR) – Strony
Najpopularniejsze strony | 13.11.2024 – 12.02.2025 Kliknięcia | 13.08.2024 – 12.11.2024 Kliknięcia |
---|---|---|
Strona 1 | 4640 | 4058 |
Strona 2 | 4194 | 1441 |
Strona 3 | 3673 | 1266 |
Strona 4 | 3429 | 1751 |
Strona 5 | 3404 | 2213 |
Strona 6 | 2378 | 1040 |
Strona 7 | 2292 | 1510 |
Strona 8 | 1958 | 1160 |
Strona 9 | 1956 | 1195 |
Strona 10 | 1879 | 1297 |
Strona 11 | 1828 | 706 |
Strona 12 | 1824 | 919 |
Strona 13 | 1800 | 757 |
Strona 14 | 1751 | 879 |
Strona 15 | 1637 | 731 |
Strona 16 | 1538 | 916 |
Frazy w TOP 3

Analiza widoczności względem konkurencji

Frazy w TOP 10
Cykliczne działania prowadzone na słowniczku klienta umożliwiają pozyskiwanie nowych fraz kluczowych, które pomagają dotrzeć do nowych, potencjalnych klientów. Dodatkowo, dzięki regularnym wpisom, klient umacnia swoją pozycję jako ekspert w danej dziedzinie. Takie podejście nie tylko wspiera pozyskiwanie nowych fraz, ale także utrzymuje wysoką pozycję na tych, które już mają ugruntowaną obecność w wynikach wyszukiwania.