Usługi ekspercie SEO

Nieumiejętne pozycjonowanie i optymalizacja mogą prowadzić do kar nakładanych stronom internetowym. Google ogranicza bowiem działania mające znamiona nieuczciwej konkurencji albo zaśmiecające Internet. Co jakiś czas aktualizuje więc swoje algorytmy, aby premiować strony internetowe, które mogą zaoferować użytkownikom wartościowe treści.

Dokładne czynniki wpływające na pozycje witryn nie są znane. Wiadomo jednak, na które elementy Google kładzie szczególny nacisk:

  • Algorytm Panda służy do wyróżnienia serwisów wysokiej jakości w wynikach wyszukiwania. Koncernowi zależy na tym, aby promować nie tylko duże portale, ale też małe i średnie strony internetowe z godną polecenia zawartością. Z kolei witryny, które mają małą ilość treści lub posiadają duplikaty, karane są niższą pozycją w Google.
  • Algorytm Pingwin został stworzony po to, aby walczyć ze SPAM-em w sieci. Jego celem jest ograniczenie widoczności stron internetowych, do których prowadzą mało wartościowe linki. Google obniża pozycje witryn, jeśli widzi, że linkują do nich tylko niskiej jakości zaplecza lub odsyłacze pochodzą wyłącznie z jednego źródła. Lepszą widocznością w wyszukiwarce mogą pochwalić się te serwisy, które mają zróżnicowane linki z cenionych witryn.
  • Ręczne działania antyspamowe także są metodą na ograniczenie SPAM-u w Internecie. Strona internetowa może otrzymać filtr ręczny, jeśli pracownik Google uzna, że narusza przyjęte standardy.

Co to oznacza dla Ciebie?

Jeśli Twoja strona internetowa ma nieciekawą historię, była pozycjonowana za pomocą tekstów niskiej jakości oraz podejrzanych linków, to możesz mieć nałożony filtr. Według Google Twoja witryna nie zasługuje na wysokie pozycje, ponieważ nie jest wartościowa dla użytkowników. Źródła linków sugerują stosowanie zakazanych przez Google praktyk. Na szczęście, możesz usunąć filtr, poprawiając strukturę linków.

Trzeba sprawdzić, jakie odsyłacze prowadzą do Twojej strony i usunąć lub zrzec się tych, które były powodem nałożenia filtra. Dzięki naszemu doświadczeniu i skutecznym narzędziom na stałe przywrócimy Twoją stronę na wysokie pozycje w Google.

Strona została zbanowana

W wyjątkowych przypadkach Google kara webmasterów banem. Jest to największa konsekwencja podejmowania praktyk niezgodnych z zasadami koncernu. Stosuje się ją znacznie rzadziej niż filtry, ale jest bardziej dotkliwa, ponieważ strona z banem w ogóle nie wyświetla się w wyszukiwarce. Użytkownicy nie będą w stanie znaleźć jej z poziomu Google. Będą mogli tylko wpisać adres strony i przejść do niej bezpośrednio. Ban oznacza więc brak ruchu w witrynie, który pochodziłby z wyszukiwarki.

W ramach naszych usług eksperckich pomagamy w usuwaniu szkodliwych linków. Poprawiamy jakość witryny, prowadzimy działania naprawcze w kodzie i strukturze strony oraz usuwamy wirusy. Wszystko po to, abyś mógł znów bez przeszkód docierać do swoich klientów.