Pozycjonowanie

eMarketer, firma badawcza z Nowego Jorku, podaje, że 40% internatów wykorzystuje wyszukiwarki, chcąc dotrzeć do serwisów produktowych, a inna firma analityczna – Jupiter Research – dodaje, że 60% użytkowników sieci przegląda wyniki wyszukiwania od pierwszej wyświetlonej pozycji. Te dane pokazują, że serwis internetowy, który chce odnieść sukces w sieci, musi być odpowiednio wypromowany.

Jeśli do powyższych danych, dodamy jeszcze informację, że ponad 90% internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyświetlonych przez wyszukiwarkę, jasne będzie, gdzie należy szukać klientów.

Wyszukiwarka to źródło ruchu i pozyskania wielu nowych użytkowników odwiedzających serwisy internetowe. To właśnie POZYCJONOWANIE jest usługą, która wypromuje stronę internetową na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, na konkretne, wpisywane przez internautów zapytania.

Bez pozycjonowania trudno mówić o skutecznej, spójnej promocji firm i witryn w Internecie. Działania SEO to kompleksowy, najskuteczniejszy sposób marketingu w sieci. Opierają się one na wielopoziomowych działaniach, które, złożone w całość, tworzą spójną, niezwykle efektywną strategię promocji.

Skuteczne pozycjonowanie to gwarancja, że serwis zostanie odnaleziony przez internautów. Im wyższa pozycja na liście wyszukiwania, tym większa konwersja oraz postrzeganie witryny jako wiarygodnego źródła informacji.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży wybieramy tylko te metody działania w pozycjonowaniu, które są naprawdę skuteczne. Opracowujemy kompleksową strategię, indywidualnie dobraną do każdej witryny.

Doświadczenie oraz elastyczne podejście do klienta pozwala nam szybko i skutecznie reagować na rozwój wypadków związanych z pozycją witryny naszego klienta.

pozycjonowanie

Proces skutecznego pozycjonowania opieramy na kilku najważniejszych krokach:

  • Analiza konkurencji i dobór odpowiednich fraz kluczowych – jest to ważny etap, który pozwala nie tylko ocenić potencjał danej branży, działania biznesowe konkurentów, ale także sprawdza zachowanie internautów i ocenia popularność wpisywanych przez nich zapytań.

  • Optymalizacja pozycjonowanego serwisu – kompleksowa diagnostyka witryny, mająca na celu sprawdzenie jej funkcjonalności, wyłapanie błędów oraz poprawienie serwisu pod względem technicznym, a także merytorycznym.

  • Zadbanie o poprawną indeksację serwisu – rejestracja w wyszukiwarkach, sprawdzenie stanu indeksacji itd.

  • Przedstawienie raportu – pozycjonowanie to proces, który trzeba z uwagą monitorować, dzięki temu można szybko i skutecznie reagować na to, co dzieje się z optymalizowaną witryną w wyszukiwarce. Oczywiście, kompleksowy raport jest przedstawiany klientowi.

Pozycjonowanie jest ważnym działaniem w promocji serwisów od wielu lat i nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić w najbliższym czasie. Warto już teraz zyskać przewagę nad konkurencją i powierzyć nam zadanie zdobycia wysokiej pozycji w sieci.