GSP – GMAIL SPONSORED PROMOTIONS

AdWords to nie tylko proste reklamy w sieci wyszukiwania. Wśród możliwych typów promocji dostępne są także kampanie e-mail marketingowe. Google AdWords umożliwia ustawienie reklamy na poczcie Gmail, dzięki czemu reklamodawca może dotrzeć do jej użytkowników. Oczywiście, tak jak w innych typach kampanii, także i tutaj ważne jest odpowiednie targetowanie.

Jeśli nie wiesz, jak zoptymalizować reklamy, nasi specjaliści od Google AdWords zrobią to za Ciebie! Co więcej, będą czuwać nad kampanią na każdym etapie, dzięki czemu szybko zauważysz efekty inwestycji w AdWords.

gmail gsp

W ramach Gmail Sponsored Promotions możliwe jest ustawienie wiadomości reklamowej (wyróżnionej za pomocą żółtego tła), która znajdzie się wśród innych treści w zakładce „Oferty” poczty Google. Wiadomość stworzona dzięki usłudze Google AdWords będzie znajdować się na szczycie listy e-maili z tej zakładki.

Nie jest to jednak jedyny element kreacji w tym typie kampanii. Na Gmailu ustawia się także reklamę, która wyświetla się w widoku czytanego e-maila, po prawej stronie. Zajmuje ona niewiele miejsca, a co za tym idzie, nie pomieści zbyt wiele tekstu, ale może w subtelny sposób zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. Kluczem do dobrej prezentacji takiego materiału reklamowego jest oszczędność w formie. Zarówno w przypadku wiadomości, jak i bocznej ramki z reklamą, użytkownik poczty ma do czynienia z treścią nienarzucającą się.

Mając ustawione kampanie GSP:

  • ponosisz niewielkie koszty,
  • nie narzucasz się użytkownikom,
  • poprawiasz rozpoznawalność marki.