GOOGLE ZAKUPY

Gdzie jeszcze możesz umieścić reklamę w AdWords? Nie zapomnij o zakładce Google Zakupy. Część użytkowników przed podjęciem ostatecznej decyzji o kupnie, ogląda dostępne modele właśnie tutaj. Ludzie cenią sobie możliwość zestawienia cech różnych towarów i usług, bez konieczności wychodzenia z domu i przemieszczania się po sklepach. Katalog produktów tworzony przez Google to rozwiązanie działające na podobnej zasadzie do popularnych porównywarek cenowych.

Twoją strategią może być zaistnienie oferty w dużej ilości miejsc, tak aby potencjalni klienci mimowolnie na nią trafiali. Wykupując reklamę w Google Zakupy, spowodujesz, że użytkownik sprawdzając listę dostępnych produktów związanych z wyszukiwanym słowem, zobaczy na niej także Twoją propozycję. Jeśli będzie chciał zobaczyć szczegóły dotyczące tego modelu, od razu przejdzie na Twoją stronę.

zakupy google

Google Shoppping Campaigns – dlaczego warto?

Korzyścią kampanii zakupowych jest fakt, że przekierowują użytkownika prosto do strony z konkretnym produktem. Poza tym, tak jak w innych reklamach Google, płacisz za kliknięcia (CPC). Możesz więc za darmo zwiększać rozpoznawalność swojej marki. Ponosisz koszty dopiero wtedy, gdy użytkownik bardziej zainteresuje się Twoją ofertą i postanowi poczytać o niej na Twojej stronie. Umiejscowienie reklam w zakupach Google, może stać się Twoją przewagą konkurencyjną, ponieważ sporo firm jeszcze nie korzysta z tej opcji.