Adwords

Google AdWords jest usługą, która polega m.in. na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i na stronach współpracujących w ramach programu AdSense.

AdWords umożliwia też promowanie produktów za pomocą reklam wideo na Youtubie czy wiadomości sponsorowanych na Gmailu. Działania promocyjne kierowane do konkretnej grupy odbiorców mają dużo większą skuteczność i są znacznie tańsze niż tradycyjne reklamy wyświetlane wszystkim.

Google AdWords – Twoje reklamy we właściwym miejscu

Dobrze wykorzystana usługa Google AdWords pozwala zwiększyć konwersję przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów ponoszonych na promocję. Wyobraź sobie, że od teraz masz trzy razy więcej klientów, podczas gdy wydatki na reklamę znacznie zmalały! Możesz cieszyć się większymi dochodami i przeznaczyć środki na rozwój swojej firmy. Odpowiedni dobór targetu, rodzaju promocji czy celu kampanii sprawi, że Twoja działalność nabierze rozpędu. Pozwól nam zająć się promocją Twoich produktów, a nie zmarnujesz ani złotówki!

adw1

Sposób rozliczania kampanii Google AdWords

Reklama w usłudze AdWords działa na zasadzie modelu CPC, czyli cost per click (określanego także jako PPC, co oznacza pay per click). Dzięki temu właściciel konta reklamowego ponosi koszty dopiero w momencie, w którym użytkownik kliknie w stworzoną przez niego kreację reklamową.

Jeżeli materiał promocyjny zostanie wyświetlony, ale użytkownik nie podejmie w związku z nim żadnego działania, tj. nie zostanie przekierowany do witryny, to reklama nie będzie generowała kosztów.

Jeśli zaś chodzi o cenę pojedynczego kliknięcia, to będzie ona różna w zależności od takich czynników jak konkurencyjność użytych w reklamie słów kluczowych czy dokładność targetowania.

Sposób działania usługi AdWords

Ważną zaletą kampanii AdWords jest możliwość dotarcia do osób zainteresowanych danym tematem. Taki użytkownik znacznie szybciej decyduje się na zakup. Poza tym pojawiający się link sponsorowany nie irytuje go, ponieważ jest związany z wyszukiwanym produktem.

W razie, gdyby użytkownik nie konwertował od razu, Google AdWords daje reklamodawcom możliwość tworzenia kampanii remarketingowych. Dzięki nim można docierać do osób, które kojarzą już firmę, ale dotąd nie zdecydowały się na skorzystanie z oferty, na przykład z powodu ceny. Częstą praktyką jest wówczas kierowanie reklamy tylko do tych użytkowników i oferowanie za jej pośrednictwem lepszych warunków albo bardziej spersonalizowanych komunikatów sprzedażowych.

AdWords – skrócona ścieżka sprzedaży

Wyświetlanie reklamy w wyszukiwarce następuje po wpisaniu przez użytkownika określonego zapytania. Jeżeli pasuje ono do stworzonej przez reklamodawcę kreacji, to użytkownik zobaczy nad organicznymi wynikami wyszukiwania płatne propozycje związane z szukanymi produktami.

W tym kontekście AdWords ma znaczną przewagę nad innymi narzędziami marketingowymi. Umożliwia dotarcie do osób, które już wiedzą, że chcą skorzystać z danej usługi. Szukają jedynie firmy z dobrymi opiniami albo porównują modele produktów i sposób obsługi klienta w różnych sklepach internetowych. Co z tego wynika dla Ciebie?

Ty jako reklamodawca w AdWords oszczędzasz czas, który inaczej upłynąłby Ci na wywoływaniu pragnienia posiadania Twoich produktów. Narzędzie Google pomaga Ci dotrzeć do tych, którzy już wiedzą, że Cię potrzebują.

Budżet reklamowy w Google AdWords

Jedną z bardziej istotnych kwestii jest zawsze budżet, który masz do dyspozycji. W Google AdWords reklamodawca sam ustala, ile pieniędzy chce przeznaczyć na promocję firmy. Oczywiście, warto postawić na rozsądną kwotę, dzięki której efekty działań promocyjnych będą zauważalne.

Jednocześnie, aby zoptymalizować kampanie, warto oddać je w ręce specjalistów. Wówczas Twoja reklama będzie wyświetlana częściej, a Ty dotrzesz do większego grona użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą.

Google Premier Partner gwarantem ponadprzeciętnych wyników

Jako przedsiębiorca wiesz, jak ważne jest delegowanie zadań. Pozwól więc, że reklamami w Google AdWords zajmiemy się za Ciebie!

Jesteśmy jedną z trzech najszybciej rozwijających się agencji, wyróżnionych w programie Google Partners Rising Stars. Podczas tego prestiżowego programu dla stałych partnerów Google uczestniczyliśmy w licznych szkoleniach.

Kolejnym sukcesem było zdobycie odznaczenia Google Premier Partner. Wyróżnia nas ono spośród innych agencji oferujących prowadzenie kampanii AdWords. Jest też potwierdzeniem naszego doświadczenia i jakości prowadzonych kampanii.
Przekonaj się, jak skutecznie wyciągniemy Twój biznes z ciemnego zaułka Internetu!