SEARCH ADS

Search Ads to podstawowy typ kampanii, z którym najczęściej kojarzona jest usługa AdWords. Są to linki sponsorowane, które wyświetlają się w sieci wyszukiwania. W ramach Search Ads wyróżnia się trzy możliwości pokazywania reklam. Pierwsza opcja to wyświetlanie utworzonego materiału na określone frazy kluczowe. Wówczas to reklamodawca definiuje słowa, na które ma się wyświetlać jego kreacja reklamowa.

Możliwe jest też wskazanie stron docelowych, na podstawie których mają być tworzone reklamy. Trzecią opcję stanowi zaś połączenie dwóch wcześniejszych typów. W tym przypadku system analizuje strony docelowe, a reklamy wyświetlają się, gdy natrafi on na określone słowa kluczowe.

Aby reklama w sieci wyszukiwania była skuteczna, musi składać się z dokładnej frazy, która określi, o jaki produkt czy usługę chodzi. Certyfikowani specjaliści Google AdWords pomogą Ci w odpowiednim dobraniu słów, a także we właściwym określeniu grupy odbiorców. Następnie będą czuwać nad prowadzoną kampanią tak, abyś osiągał najbardziej optymalne wyniki.

Dlaczego warto korzystać z Search Ads?

Użytkownicy codziennie wysyłają miliardy zapytań do wyszukiwarki Google. Szukają rozwiązań swoich problemów oraz produktów, które sprostają ich potrzebom. Brak prezentacji fragmentu oferty w tym umiejscowieniu wiąże się ze stratą wielu klientów.