GOOGLE DISPLAY ADS

Google AdWords oprócz sieci wyszukiwania wykorzystuje także sieć reklamową. Jest ona strukturą składającą się z milionów stron internetowych i aplikacji. Promocja odbywająca się w ramach sieci skierowana jest do użytkowników, którzy nie mają jeszcze skonkretyzowanych upodobań, co do produktów.

Mogą to być osoby, które aktualnie korzystają z branżowej aplikacji lub czytają artykuł tematyczny. W odpowiednim miejscu wyświetli im się reklama, która ma przekonać, że właśnie ten model urządzenia, który oferujesz, będzie dla nich najlepszy.

Dlaczego Display Ads się opłacają?

Reklamy displayowe mają różne formaty, dzięki czemu sprawdzają się w kampaniach nastawionych na całkiem odmienne cele. Pomyśl o nich, kiedy chcesz poprawić rozpoznawalność swojej marki lub zwiększyć sprzedaż.

W ramach Display Ads do wyboru masz zarówno kreacje statyczne w postaci obrazu i treści, jak i reklamy wideo. Dzięki temu stworzysz przekaz, który zwróci uwagę odpowiednich osób na to, co proponujesz.