Monitoring wizerunku marki

Coraz częściej użytkownicy, zanim staną się prawdziwymi klientami Twojej firmy, przeglądają Internet, poszukując informacji o Twojej działalności, ale również chętnie czytając opinie na jej temat. Nierzadko treści mogą zaważyć na ich decyzji zakupowej. Warto zatem kontrolować, co i kiedy pojawia się w sieci odnośnie do Twojej marki.

Proponujemy skuteczne usługi w tym zakresie. Nasi specjaliści, dzięki odpowiednim narzędziom, będą monitorowali oraz analizowali obecność Twojej marki w sieci. Gdy tylko ktoś napisze na Twój temat, będziesz o tym wiedział. Śledząc i badając opinie użytkowników, będziesz wiedział, jakie działania czy produkty spotykają się z pozytywnym odbiorem, a jakie budzą negatywne emocje.

Każdego dnia mogą pojawić się treści i wpisy na stronach internetowych, blogach, portalach społecznościowych, komentarze na forach, które w mniejszym lub większym stopniu będą odnosiły się do Twojej marki, a tym samym będą wpływały na jej wizerunek. Taka sama sytuacja może dotyczyć wyników wyszukiwania. Niektóre wpisy na temat Twojej firmy mogą pojawiać się na dalszych pozycjach, co nie znaczy, że nie będą miały żadnego wpływu na wizerunek marki. Internauci, prędzej czy później, dotrą do nich. Warto, byś Ty również je znał i mógł odpowiednio reagować na pojawiające się opinie.

Stosowane przez nas rozwiązania i narzędzia potrafią określić charakter pojawiających się na temat Twojej marki wypowiedzi i klasyfikują opinie jako: neutralne, pozytywne lub negatywne. Dzięki temu możesz podjąć stosowne kroki i szybko odnieść się do komentarzy, realnie wpływając na odbiór Twojego brandu.

Monitoring wizerunku marki to bowiem także ochrona reputacji. Bardzo szybko wychwycimy negatywne opinie dotyczące Twojej firmy, dzięki czemu będzie można podjąć błyskawiczne działania. Ochrona reputacji przy tak dużej konkurencji, jaka obecnie panuje w Internecie, jest koniecznością, a brak szybkich, skutecznych działań może przynieść poważne, negatywne konsekwencje wizerunkowe. Dzięki naszemu monitoringowi i analizie, wszystkie krytyczne opinie na temat Twojego brandu zostaną natychmiast wychwycone tak, by można było szybko dotrzeć do ich źródła i sprostować je lub usunąć. Dzięki błyskawicznej i trafnej reakcji będziesz mógł zneutralizować negatywne opinie albo nawet przekuć je w sukces własnej marki.

Proponujemy również kompleksowy monitoring i analizę mediów społecznościowych. Opinia w social media ma dziś szczególne znaczenie. Dostaniesz informacje na temat najbardziej aktywnych autorów, którzy umieszczają publikacje na Twój temat. Szybko dowiesz się, co i gdzie pisze się o Twojej marce, produkcie lub usłudze. Stwarza to możliwość włączenia się do dyskusji, umacniania wizerunku i budowania społeczności wokół brandu, a także dokładniejszego poznania swoich klientów i tego, jakie mają opinie na temat poszczególnych aspektów Twojej działalności.

opinie i monitoring marki w internecie

Dzięki analizie mediów społecznościowych, możemy dowiedzieć się wiele o potencjale marki lub produktu, monitorując społeczności wokół nich skupione, a także aktywność członków tych społeczności. To również okazja, by poznać opinie klientów i ich potrzeby tak, by lepiej dopasować Twoje produkty i usługi do ich wymagań.

Proponujemy skuteczne i kompleksowe rozwiązania monitoringu marki w Internecie. Stosujemy do tego tylko efektywne metody i nowoczesne narzędzia, które sprawiają, że w końcu możesz być spokojny o wizerunek Twojej firmy. Już nasza w tym głowa, byś tak się właśnie czuł!