Marketing szeptany

W czasach, gdy tradycyjna reklama jest przez konsumentów przyjmowana nieufnie, większego znaczenia nabierają opinie osób, które już korzystały z danej marki lub się z nią zetknęły. Tutaj pojawia się pole do działania dla marketingu szeptanego.

Marketing szeptany (buzz marketing) to bardzo skuteczna forma promocji, której istotą jest przyciągnięcie uwagi konsumentów. Wokół produktu, usługi lub marki tworzy się szum, który służy budowaniu pozytywnego wizerunku.

Nasi specjaliści wykorzystają moc marketingu szeptanego, dzięki czemu na temat Twojej firmy pojawi się mnóstwo pozytywnych opinii.

Konsumenci już nie słuchają przekazów tradycyjnych reklam, wolą wejść na forum i tam poszukać informacji na temat produktu. Dotrzemy do nich z pozytywnym przekazem, który może wpłynąć na ich decyzje zakupowe.

Zanim zaczniemy działać, dokładnie poznamy Twój produkt lub usługę. Dzięki temu będziemy mogli merytorycznie i rzeczowo promować Twoją markę. Dalsze działania to aktywność na forach, blogach i w portalach społecznościowych, gdzie wyrażana będzie pozytywna opinia na temat Twoich produktów i gdzie zostanie zainicjowana debata na ich temat.

Marketing szeptany doskonale wspiera działania SEO, skutecznie urozmaica profil linków i pozytywnie wpływa na wysoką pozycję w wyszukiwarce.

marketing szeptany

Marketing szeptany jest wyjściem naprzeciw klientowi, podaniem mu pomocnej dłoni i wskazaniem najlepszych rozwiązań. Buzz marketing odpowiada na pytania i wątpliwości, sugeruje i kształtuje opinie.

Działamy profesjonalnie, w sposób przemyślany, dzięki czemu tworzymy kampanie szeptane, które skutecznie wpływają na postrzeganie danej marki. Prowokujemy potencjalnych klientów do rozmowy i zadawania pytań. Monitorujemy sieć, dlatego potrafimy szybko wykryć, gdzie mówi się na temat Twojej firmy, dzięki czemu możemy szybko włączyć się do dyskusji.

Nośnikiem informacji w marketingu szeptanym może być tak naprawdę wszystko, zarówno rzeczowa rozmowa, rekomendacja, jak i anegdota, komentarz lub materiał wideo. Jego forma ma, w rzeczywistości, znaczenie drugorzędne. Najważniejsze jest wywołanie impulsu, który skłoni innych internautów do podjęcia tematu i do dalszego rozpowszechniania przekazu.

Warto pamiętać, że obecnie decyzje konsumenckie często podejmowane są po swoistym researchu w sieci i po zapoznaniu się z opiniami innych konsumentów lub osób posiadających autorytet w danej grupie docelowej.

Jesteśmy zespołem profesjonalistów, którzy specjalizują się w skutecznym budowaniu wizerunku w sieci i korzystają z nowoczesnych rozwiązań oraz aktualnych trendów w SEO i marketingu.