Linki sponsorowane – Adwords

Usługa AdWords, oferowana przez Google, to system reklamowy oparty o wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i na stronach internetowych współpracujących w ramach programu AdSense. To bardzo skuteczny sposób reklamy, często wykorzystywany w Internecie.

AdWords opiera się na modelu opłaty za kliknięcia (PPC od Pay Per Click). Koszt tych kliknięć uzależniony jest od wielu czynników, m.in. od konkurencyjności frazy.

Siłą AdWords jest fakt, że emisja reklamy następuje tylko wtedy, gdy internauta wpisze określoną przez reklamodawcę frazę. Dochodzi wtedy do bardzo obiecującego zetknięcia jednej strony, która szuka określonego produktu lub usługi, ze stroną, oferującą zaspokojenie potrzeby danego internauty. Nie ma tu czynnika powodującego zniechęcenie odbiorcy (częste w zetknięciu z tradycyjną reklamą), ponieważ jest on zainteresowany przekazem zawartym w linku sponsorowanym.

Linki sponsorowane AdWords to doskonały sposób na szybkie oraz tanie wypromowanie produktów i usług w Internecie. W wyszukiwarce pojawiają się one wraz z naturalnymi wynikami wyświetlanymi na frazę wpisaną przez internautę. Są obecne także na różnych portalach i stronach internetowych, współpracujących z Google, w zależności od tematyki tych serwisów.

Dużą zaletą AdWords jest to, że klient sam ustala, ile chce wydać na reklamę i nie ma niebezpieczeństwa, że budżet ten może zostać przekroczony. Oczywiście, im wyższa kwota zostanie przeznaczona na reklamę, tym częściej będą się one wyświetlały, a co z tym idzie, więcej potencjalnych klientów zapozna się z ofertą firmy. To pieniądze mądrze wydane, ponieważ nie płaci się za wyświetlenie reklamy, ale za kliknięcie.

Istnieje możliwość wyświetlania reklam tylko na określone słowa i frazy kluczowe lub można wskazać konkretne strony docelowe. Trzecia opcja to połączenie dwóch powyższych wariantów – system analizuje docelowe strony i wyświetla reklamę, gdy znajdzie określone frazy kluczowe.

Ważną i przydatną funkcją, którą oferuje Google, jest remarketing. Dzieli się na standardowy (reklamy wyświetlane są osobom, które wcześniej odwiedziły Twój serwis), dynamiczny (reklamy wyświetlane internatom, którzy wcześniej oglądali Twoje produkty lub czytali o Twoich usługach, w czasie, gdy przeglądają inne witryny), w aplikacjach mobilnych (reklamy wyświetlane osobom korzystającym z Twojej aplikacji lub witryny mobilnej). Istnieją także tzw. listy remarketingowe (reklamy wyświetlane osobom, które odwiedziły Twoją witrynę, a teraz poszukują dalszych informacji w Google) oraz remarketing wideo (reklamy wyświetlane użytkownikom, którzy weszli w interakcję z Twoimi materiałami wideo w YouTube).

Ważną zaletą remarketingu jest docieranie do potencjalnych klientów w momencie, w którym są skłonni do zakupu. Można również odpowiednio dostosować własne listy remarketingowe (np. do osób, które zrezygnowały z jakichś powodów z nabycia produktu).

linki sponsorowane

Zalety kampanii AdWords to, przede wszystkim, szybki efekt oraz całkowita kontrola nad przebiegiem i kosztami reklamy, a także możliwość dokładnego targetowania.

Można samodzielnie tworzyć i zarządzać kampanią AdWords, ale gdy zależy nam na wysokiej skuteczności przy wykorzystaniu rozsądnego budżetu, warto skorzystać z usług profesjonalistów.

Nasze wieloletnie doświadczenie w branży oraz doskonała znajomość specyfiki Internetu i najnowszych trendów sprawia, że potrafimy nie tylko stworzyć profesjonalną, odpowiednio zoptymalizowaną kampanię AdWords, ale również skutecznie ją prowadzimy. Wykorzystujemy doskonałą znajomość narzędzi Google, a także mechanizmów ustalania jakości, które pozwalają na uzyskanie lepszych efektów przy optymalizacji kosztów.

Jako jedna z trzech najszybciej rozwijających się agencji, m.in. właśnie pod kątem wysokiej efektywności kampanii AdWords, zostaliśmy wyróżnieni w prestiżowym programie dla stałych partnerów Google. W trakcie Google Partners Rising Stars mogliśmy uczestniczyć w wielu szkoleniach, prowadzonych przez trenerów Google, co jeszcze poprawiło jakość usług, które oferujemy naszym klientom. Zlecając nam działania AdWords, masz pewność, że Twoja kampania będzie pod stałą opieką. Nasz zespół na bieżąco analizuje jej efekty, dzięki raportom i statystykom, co pozwala wyeliminować najsłabsze frazy, a efektywnie wykorzystać te, które generują największy ruch.

Zapraszamy do sprawdzenia naszych umiejętności i skorzystania z naszego doświadczenia.