E-mail marketing

Dziś trudno wyobrazić sobie marketing internetowy, który nie wykorzystywałby potęgi e-maili i komunikacji za pomocą skrzynek poczty elektronicznej. Właściwe wykorzystanie tego kanału powoduje wzrost najważniejszych wskaźników efektywności firmy.

Zwiększenie liczby odwiedzin na stronie, rozbudowa bazy adresowej odbiorców, a w rezultacie zwiększenie sprzedaży i poprawienie wyników finansowych przedsiębiorstwa. To właśnie cele, które stawia sobie e-mail marketing.

Warto wiedzieć, że profesjonalnie prowadzona kampania e-mailowa nie sprowadza się tylko do wysyłania newsletterów. Ważnym aspektem takich działań marketingowych jest bezpośrednie komunikowanie się z klientami i partnerami biznesowymi. Kampanie tego typu zwiększają częstotliwość kontaktu z marką, mogą być wspierane poprzez media społecznościowe i pozwalają na angażowanie odbiorców w relacje biznesowe.

Dzięki tak prowadzonemu marketingowi można pogłębić wiedzę na temat potrzeb klientów, odpowiednio ich zaktywizować i pogłębić relację z nimi.

Dużą zaletą e-mail marketingu jest jego mierzalność. Dostajemy dokładne dane, które mówią o tym, ile wiadomości zostało wysłanych, ile z nich dotarło do adresatów i kto przeczytał e-mail. Feedback jest bardzo istotny. Dzięki niemu można analizować aktywność odbiorcy i stwierdzić, co w przekazie najbardziej go zainteresowało. To pozwala na odpowiednią segmentację adresatów wiadomości, a w konsekwencji lepsze dopasowanie przesyłanych informacji, czyli personalizację.

Ważne również, że jest to bardzo szybki kanał komunikacji. Wysłanie wiadomości trwa tylko chwilę, można w nich informować o bieżących działaniach. Jest to również o wiele tańszy sposób dotarcia do odbiorców, niż wykorzystanie papierowej korespondencji seryjnej.

Nasz zespół to doświadczeni specjaliści, którzy przygotowują profesjonalną kampanię e-mail marketingową dla każdej branży, uwzględniając jej specyfikę i wymagania. Nasze działania są bardzo skuteczne, ponieważ doskonale rozumiemy potrzeby klientów i potrafimy je zmaterializować w konkretnych działaniach, nastawionych na osiągnięcie wspólnego, założonego wcześniej celu.

Oferujemy kompleksowy e-mail marketing, który obejmuje kampanie tekstowe, okresowe, planowane w czasie, jednorazowe, uwzględniające testy metodą A/B (wybór najskuteczniejszej wiadomości) i maile transakcyjne. Odpowiednio optymalizujemy czas wysyłki, żeby przekaz był jak najbardziej efektywny. Odbiorcy otrzymają więc Twoje wiadomości w porach, w których maile są najchętniej otwierane. Dzięki odpowiednim testom można będzie sprawdzić, czy Twoje wiadomości nie zostaną uznane za spam.

Zadbamy o bazę odbiorców Twoich wiadomości. Sprawdzimy poprawność ich adresów mailowych. Będziesz miał wgląd w historię działań każdego odbiorcy, obejmującą m.in. wykaz linków, w które klikał czy typów wiadomości, jakie otwierał. Otrzymasz możliwość łatwego generowania formularzy, dzięki którym Twoja baza adresowa będzie się powiększała, a także dostęp do autorespondera, wysyłającego automatycznie wiadomości powitalne.

email-marketing

Twoja kampania e-mail marketingowa zostanie odpowiednio stargetowana, żeby dotrzeć do osób, które naprawdę są zainteresowane ofertą Twojej firmy. Warto skupić się na tych odbiorcach, którzy otworzyli co najmniej 75% przesyłanych do nich maili i na odbiorcach klikających w linki w wiadomościach. Będziesz miał możliwość wziąć pod uwagę również miejsca zamieszkania odbiorcy lub czasu pojawienia się w bazie adresowej. Każda wiadomość zostanie maksymalnie spersonalizowana (np. zwracanie się do odbiorcy po imieniu), przez co przekaz stanie się bardziej osobisty i bezpośredni.

Efekty każdej kampanii możesz zaś dokładnie przeanalizować dzięki obszernym raportom. Pozwoli to na sprawdzenie ich rezultatów i umożliwi wytypowanie tych obszarów, które należy poprawić.

Zapraszamy do sprawdzenia potęgi e-mail marketingu.