Wypożyczalnia samochodów dostawczych

Wypożyczalnia Busów 9-cio osobowych i samochodów dostawczych w Warszawie w ramach wynajmu krótko i długoterminowego.

Założenia kampanii polegały zwiększenie popularności marki w branży oraz na pozyskiwaniu leadów ze strony interesantów najczęściej w formie telefonicznej lub w postaci formularza zgłoszeń.

Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania w postaci LINKÓW SPONSOROWANYCH oraz skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 2 000 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU i kampanii reklamowej jako DISPLAY docierając do nowych klientów poza wyszukiwarką Google.pl. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące, w postaci autorskiego narzędzia jakim jest optymalizator CPC, by regularnie każdego dnia prowadzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.

Jedną z najbardziej efektywnych stron w reklam na Display’u było pozyskiwanie ruch na stronę internetową klienta z portalu OLX podczas przeglądania innych ogłoszeń. Bardzo skuteczna okazała się kampania w Linkach Sponsorowanych dzięki trafnemu dotarciu do zainteresowanych klientów co skutkowało dużą ilością nowych zleceń. Przygotowana kampania brandowa i wzrost konwersji w tej kampanii oznaczał coraz większą popularność firmy klienta. Do budowania rozpoznawalności marki mocno przyczyniła się kampania Remarketingowa, która samodzielnie również generowała konwersje.

W efekcie z 5,49 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 1,67 zł, czyli o 69%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 210%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń telefonicznych. Dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i zaufania do marki ze względu skuteczną kampanię w REMARKETINGU. Odpowiedni baner reklamowy oraz prawidłowo skonfigurowana kampania zdobywała kolejne leady i znacznie poprawiała rentowność kampanii.