Sprzedaż myjni samoobsługowych

Firma naszego Partnera Biznesowego jest ukierunkowana na produkcję i dystrybucję myjni bezdotykowych na terenie Polski i poza jej granicami. Właściciele firmy osiągają duży rozwój w branży ze względu na trwałe inwestycje w innowacyjne technologie.

Założenia kampanii miały dwa główne cele: zdobycie pozycji lidera w branży oraz generowanie nowych leadów przez zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz telefonicznie.

Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania i skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 2 600 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU i kampanii reklamowej na GMAIL’U. Wykonaliśmy połączenie konta Ads i Analytics w celu dodatkowej analizy użytkowników na stronie internetowej. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzi sztucznej inteligencji, by regularnie każdego dnia prowdzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.

W efekcie z 0,83 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,23 zł, czyli o 73%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 262%. Osiągnięcie tego wyniku w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń z formularza, a wysoką jakość reklamy potwierdził bardzo wysoki wynik CTR na poziomie ponad 24%. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,1. Dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i podkreślenie wartości marki ze względu na częste wyświetlenia banerów w sieci reklamowej, które skutecznie pozyskiwały nowe leady zamykając wielokanałową ścieżkę sprzedaży.