Maszyny do obróbki metalu

google partner
Maszyny do obróbki metalu

Kilka słów O FIRMIE:

Przedsiębiorstwo oferujące nowoczesne rozwiązania z zakresu obróbki metalu. Jest dystrybutorem profesjonalnego sprzętu przemysłu ciężkiego. To firma z siedzibą główną w Węgrzcach, kilkoma oddziałami i zasobną bazą magazynową. Współpracuje z renomowanymi producentami maszyn, zapewniając fachowe doradztwo przy ich zakupie.

CELE i założenia

Firma to nasz wieloletni klient – współpraca trwa już 5 lat. Jej celem jest zyskanie leadów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy od B2B. Z uwagi na dosyć wąski profil działalności, czyli przemysł ciężki, klientowi zależało na dotarciu do przedsiębiorstw specjalizujących się w tej branży oraz poszukujących najnowocześniejszych części i maszyn. Dzięki przeprowadzeniu kampanii reklamowej kontrahenci łatwiej znajdą ofertę firmy i trafią bezpośrednio do katalogu produktów, co zwiększy prawdopodobieństwo konwersji.

Podjęte działania

Konto Google Ads Klienta nie miało żadnej historii, wobec czego przygotowana przez nas strategia obejmowała wdrożenie kilku kampanii w sieci, aby jak najskuteczniej trafić do potencjalnych klientów. Na podstawie analizy profilu działalności klienta, konkurencyjności branży oraz zachowań i zapytań użytkowników, przygotowaliśmy listę słów kluczowych, które pozwoliły nam stworzyć kampanie dopasowane do potrzeb odbiorców. Wśród nich można wymienić kampanię PMax, promowanie wybranych produktów i marki w sieci wyszukiwania. Nie zapomnieliśmy również o ważnym aspekcie marketingu internetowego, jakim jest remarketing – ponowne odwiedzenie strony przez użytkownika znacząco zwiększa szansę na konwersję. W swoich działaniach uwzględniliśmy również video marketing oraz zadbaliśmy o widoczność firmy w Google Discovery.


Wypracowane efekty w praktyce

obróbka metalu case study obróbka metalu case study

Od momentu, w którym nawiązaliśmy współpracę z partnerem biznesowym specjalizującym się w dystrybucji maszyn przemysłu ciężkiego, byliśmy świadomi, że branża ta charakteryzuje się dużą konkurencyjnością. W związku z tym postanowiliśmy opracować rozwiązania, które pomogą budować zaufanie potencjalnych klientów do firmy. Naszą strategią było zwiększenie świadomości marki, co miało przyczynić się do większej liczby zapytań telefonicznych i mailowych. W ciągu ostatniego miesiąca w ramach uruchomionych kampanii uzyskaliśmy wynik konwersji na poziomie 91, przy osiągnięciu wysokiego zysku z realizacji. Ponadto dzięki prowadzonym przez nas działaniom udało się pozyskać zainteresowanie nowych klientów i poszerzyć zasięg oferty. Wzrasta nie tylko liczba zapytań produktowych, ale i zamówień, co wiąże się z realizacją celów biznesowych zleceniodawcy. Cieszą nas wspólnie osiągane sukcesy i z optymizmem podchodzimy do dalszej owocnej współpracy.