Firma z branży wyposażenia wnętrz, której głównym asortymentem są meble kolonialne wykonywane z litego drewna. Zwykle są to wysokogatunkowe produkty pochodzące z krajów egzotycznych, takich jak Indie czy Indonezja.
Z tą firmą współpracujemy od stycznia 2015 roku – oznacza to, że w trakcie pisania tego Case Study ich strona pozycjonowana jest przez nas już ponad 4 lata. Oczywiście w tym czasie niejednokrotnie zmieniana była strategia pozycjonowania, gdyż zmuszał nas do tego zarówno rozwój algorytmu firmy Google, jak i zmieniające się przez lata cele Klienta. Główne założenie współpracy pozostało jednak takie samo – utrzymanie wysokich pozycji słów kluczowych znajdujących się w TOP 10 przy jednoczesnym podniesieniu widoczności innych, wybranych produktów.
W przypadku sklepu Klienta wszystkie zmiany musiały być wprowadzane z niezwykłą ostrożnością, gdyż część słów kluczowych była wcześniej pozycjonowana. Przeprowadziliśmy dokładny audyt witryny – sprawdziliśmy wszystkie elementy ważne dla robotów Google i dostosowaliśmy je w taki sposób, by strona stała się widoczna dla większej liczby użytkowników sieci. Nasi copywriterzy zajęli się również tworzeniem unikalnych treści, które miały uzupełnić dotychczasową zawartość strony – w tym też artykuły, które systematycznie dodajemy na bloga Klienta. W późniejszym czasie do tych działań dołączona została także kampania AdWords mająca na celu zwiększenie ilości wyświetleń witryny oraz jej ogólnej rozpoznawalności.
FRAZY NA POZYCJACH 11-50
Udało nam się spełnić oczekiwania Klienta. Po roku liczba słów kluczowych znajdujących się w TOP 50 zwiększyła się o 300% swojej pierwotnej wartości.
FRAZY NA POZYCJACH 1-10
Duża ilość słów kluczowych w TOP 10 mocno wpłynęła na liczbę codziennych wyświetleń witryny – w styczniu 2019 odnotowano 200% wartości, jaką zaobserwowano rok wcześniej. Pokazuje to, iż wszystkie nasze działania znacząco zwiększyły rozpoznawalność marki Klienta, jak i widoczność jego strony w internecie.