Firma z branży sportowej

Profesjonalny sklep rowerowy online. Oferują przede wszystkim: rowery, akcesoria i odzież przeznaczone dla profesjonalistów oraz osób początkujących.

Już na początkowym etapie współpracy wiedzieliśmy, że branża w której działa klient jest wymagająca. Jasno sprecyzowane oczekiwania – dotarcie do ściśle określonej grupy odbiorców, profesjonalnych kolarzy oraz kolarzy hobbystów – narzuciło nam przyjęcie określonej strategii pozycjonowania. Naszym celem nie było zwiększenie ogólnego ruchu na stronie, musieliśmy dotrzeć do osób zdecydowanych na zakup, szukających konkretnych produktów.

Takie oczekiwania wymagały zastosowania szczególnej strategii pozycjonowania – dobraliśmy szczegółowe słowa kluczowe typu „Kross Lea F2”, czy „Romet Gazela 1”, precyzyjnie opisujące ofertę klienta. Dynamicznie zmieniająca się oferta wymagała jednak stałego modyfikowania prowadzonych działań – zmiany treści w obrębie strony oraz modyfikacji linkowania. Wdrożyliśmy pełną optymalizację strony zgodnie z wymaganiami algorytmu Google – wyeliminowane zostały błędy w kodzie źródłowym strony, poprawiono nagłówki oraz dodano nowe, dostosowane pod kątem wymagań SEO treści opracowane przez naszych copywriterów.

FRAZY NA POZYCJACH 11-50

Pierwsze efekty prowadzonych działań były widoczne już po kilkunastu dniach współpracy. W pierwszym miesiącu odnotowaliśmy 150% wzrost ilości słów kluczowych znajdujących się w TOP 50.

FRAZY NA POZYCJACH 1-10

Największe wzrosty udało nam się jednak osiągnąć w rankingu TOP 10 – w rok po rozpoczęciu prac wzrost był prawie dziesięciokrotny. Blisko 200 słów kluczowych trafiło do rankingu. Był to efekt przemyślanej strategii linkowania oraz aktywnie prowadzonych zmian sezonowych.

Na ten moment ilość słów kluczowych w TOP 10 wzrosła o 1700% w stosunku do pierwotnej wartości. Zwiększenie widoczności przełożyło się na podniesienie organicznego ruchu na stronie sięgające rzędu prawie 13000%.