Sklep internetowy, którego podstawowym produktem są rowery z wielu kategorii: górskie, szosowe, miejskie, dziecięce, a nawet nowoczesne e-bike’i. W swojej ofercie dysponuje również artykułami takimi jak: części i akcesoria do rowerów, odzież damska, odzież męska, plecaki, kaski czy rolki.
Głównym celem kampanii było zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem koszyka online. Dodatkowym zadaniem postawionym przez klienta było zwiększenie rozpoznawalności marki na tle dużej konkurencji.
Strategia oparta na zwiększeniu sprzedaży online wymagała dużego nacisku na sieci wyszukiwania. Przygotowaliśmy kampanie Google Zakupy oraz Linki Sponsorowane wsparte wyświetleniami w sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 3 000 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Dokonaliśmy połączenia konto Ads i Analytics oraz zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzie sztucznej inteligencji by regularnie każdego dnia prowadzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
W efekcie z 0,51 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,13 zł, czyli o 74%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 292%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci zamówień przez koszyk, a wysoką jakość reklamy potwierdził dobry wynik CTR na poziomie 10% w linkach sponsorowanych. Skuteczność kampanii w dużym stopniu zwiększał REMARKETING, promując ofertę użytkownikom, którzy odwiedzając wcześniej sklep online nie dokonali jeszcze zakupu. Odpowiedni baner reklamowy oraz prawidłowo skonfigurowana kampania osiągała kolejne sprzedaże i znacznie poprawiała rentowność kampanii.